Feast, 2024 yılında yüzde 100 büyüdüğünü duyurduE. Özgörkey Grup'un dondurulmuş gıda markası Feast, mevcut ürün portföyünü de genişleterek 2024 yılını yüzde 100 büyüme ile kapattığını açıkladı. Avrupa'dan Uzak Doğu'ya kadar uluslararası pazarlarda da ihracat ağını genişleten marka, Dominik Cumhuriyeti, Romanya ve Meksika gibi yeni pazarlara da açılarak küresel iş birliklerini güçlendirdiklerini bildirdi.
Feast, yılın ilk yarısında yüzde 150 büyüdüğünü açıkladıFeast, 2024 yılının ilk yarısına ait sonuçlarını açıkladı. Buna göre geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 150 büyüme gösteren şirket, yurt içi satış hacmini yüzde 65 büyütürken; ihracat hacmini de geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 80’in üzerinde artırdı. Feast Gıda Satış ve Pazarlama Direktörü Ali Kemal Kapıcıoğlu, “Şirketin yükselen ivmesinde ve başarılarında sürdürülebilirlik alanında yaptığımız çalışmaların büyük katkısı var. Gelecek dönemde de bu yatırımlara hız kesmeden devam edeceğiz” dedi.
Dondurulmuş gıda markası Feast, sürdürülebilirlik çalışmalarını paylaştıEndüstriyel faaliyetlerini çevre dostu bir şekilde sürdürme taahhüdünü yenileyen E. Özgörkey Grup’un dondurulmuş gıda markası Feast, sürdürülebilirlik çalışmalarını paylaştı. Çalışmalara göre marka, toplam enerji ihtiyacının 3’te 1’ini yenilenebilir enerji kaynaklarından sağlarken yılda 4 bin 979 ton karbon salınımının da önüne geçti.