Feast, yılın ilk yarısında yüzde 150 büyüdüğünü açıkladıFeast, 2024 yılının ilk yarısına ait sonuçlarını açıkladı. Buna göre geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 150 büyüme gösteren şirket, yurt içi satış hacmini yüzde 65 büyütürken; ihracat hacmini de geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 80’in üzerinde artırdı. Feast Gıda Satış ve Pazarlama Direktörü Ali Kemal Kapıcıoğlu, “Şirketin yükselen ivmesinde ve başarılarında sürdürülebilirlik alanında yaptığımız çalışmaların büyük katkısı var. Gelecek dönemde de bu yatırımlara hız kesmeden devam edeceğiz” dedi.
Dondurulmuş gıda markası Feast, sürdürülebilirlik çalışmalarını paylaştıEndüstriyel faaliyetlerini çevre dostu bir şekilde sürdürme taahhüdünü yenileyen E. Özgörkey Grup’un dondurulmuş gıda markası Feast, sürdürülebilirlik çalışmalarını paylaştı. Çalışmalara göre marka, toplam enerji ihtiyacının 3’te 1’ini yenilenebilir enerji kaynaklarından sağlarken yılda 4 bin 979 ton karbon salınımının da önüne geçti.