'Stoksuz e-ticaret’ modeli girişimcilerin stok tutmadan satış yapmasına olanak tanıyor'YUPPION, Türkiye’den global pazarlara açılmak isteyen girişimcilere bir alternatif olmak amacıyla ‘stoksuz e-ticaret’ modelini geliştirdiğini duyurdu. Üretici ve satıcıları bir araya getirerek, girişimcilerin stok tutmadan satış yapmasına olanak tanıyan bu model, özellikle küçük ve orta ölçekli işletmelere yeni fırsatlar sağlıyor. Yuppion’un CEO’su Hakan Gerin, “Girişimcilerin markalarını dünya çapında başarı hikayelerine dönüştürmek için buradayız. Onlar sadece hayallerini gerçekleştirirken, biz de onların arkasındaki güç olmaktan gurur duyuyoruz” dedi.
Stoksuz satış pazarı son 5 yılın en yüksek seviyesindeÜrün siparişlerinin alıcıya doğrudan tedarikçi üzerinden ulaştığı e-ticaret modelini tanımlayan ve dropshipping olarak bilinen stoksuz satış, popülaritesini koruyor. Pazar büyüklüğünün 2031’e kadar 1,6 trilyon doları aşacağı düşünülürken, “dropshipping” kavramının Türkiye’deki arama hacimleri son 5 yılın en yüksek seviyesinde seyrediyor.