Son dakika CMO haberleri ile ilgili DHA'ya eklenen tüm haberler bu sayfada yer almaktadır. Geçmişte yaşanan CMO gelişmeleri, bugün yaşanan en flaş gelişmeler ve çok daha fazlası sürekli güncel olan CMO haber sayfamızda...
haber başlıkları altta listelenmiştir. Son dakika haberleri de dahil olmak üzere şu ana kadar eklenen toplam 145 cmo haberi bulunmuştur.
SuperFresh, ‘Dondurulmuş Gıda’ kategorisinde Türkiye’nin en sevilen markası seçildiSuperFresh, MediaCat dergisinin Ipsos iş birliğiyle gerçekleştirdiği, ‘Türkiye'nin Lovemark’ları 2024’ araştırmasında, ‘Dondurulmuş Gıda’ kategorisinde Türkiye’nin en sevilen markası seçildi. Kerevitaş CMO’su Gülizar Öcal Doğan, SuperFresh’in sürekli inovasyon stratejisi, sürdürülebilir iletişim ve geniş bulunurluk ağı ile ulaşılabilir marka konumlandırmasının bu başarıda büyük rol oynadığını söyledi.
OKX: Birleşik Arap Emirlikleri’nde ilk büyük küresel kripto varlık hizmet platformu oldukOKX, küresel blokzincir teknoloji şirketi, bugün Birleşik Arap Emirlikleri'nde (BAE) operasyonel olarak faaliyete geçtiğini ve lisans aldığını duyurdu. Bu gelişmeyle birlikte, OKX BAE’deki bireysel ve kurumsal müşterilerine AED bankacılık hizmetleri sunan ilk küresel kripto varlık hizmet platformu olduğunu belirtti.
Yemeksepeti pazarlama ekibinde atamalar gerçekleştiYemeksepeti CMO'su Selin Süzer, Bölge Kıdemli Marka Direktörü olarak atandı. Süzer, yeni görevinde, Delivery Hero çatısı altındaki Yemeksepeti, foodpanda ve foodora markalarının bölgesel marka yönetimine liderlik edecek. Bu değişiklik kapsamında Yasemin Bahar, Yemeksepeti Pazarlama Direktörü olarak atandı.
Türkiye'nin 'En Etkin 50 CMO'su açıklandı, listenin yarısından fazlası kadınDataExpert katkıları ile BMI Business School tarafından bu yıl 6'ncı kez yürütülen 'En Etkin 50 CMO' araştırmasının sonuçları açıklandı. Danışma Kurulu'nun oylama ve değerlendirmeleri sonucunda performanslarıyla dikkat çeken Türkiye'nin En Etkin 50 Pazarlama Yöneticisi'ne ödülleri, 17 Ekim'de gerçekleşecek olan CMO Summit 2024'te takdim edilecek.
'En Etkin 50 Araştırmaları'na giren liderler iş dünyasını yönetiyor'2016 yılından bu yana Türkiye’deki teknoloji, finans, insan kaynakları ve pazarlama alanlarındaki C-Level yöneticilerini buluşturan C-Summit Series; liderlerin güncel gelişmeleri ve fırsatları takip edebilmelerine olanak sağlıyor. ‘En Etkin 50’ araştırmalarında listeye giren profesyoneller ise Türkiye ve dünyada şirket yöneticiliği yapma fırsatı yakalıyor.
Ülker, Kurban Bayramı'na özel 68 ürünü tüketicilere sunuyorÜlker, Kurban Bayramı’nda 68 farklı ürün çeşidini tüketicilere sunacak. Ülker Pazarlama Üst Yöneticisi (CMO) Mustafa Kabakçı, “İpsos hane tüketim paneli verilerine göre, Ramazan Bayramı döneminde hediyelik ve ikramlık kategorisinde, +3,5 puanlık artışla ciroda yüzde 33,2 pazar payına ulaşarak liderliğimizi pekiştirdik. Ramazan Bayramı’nda olduğu gibi geniş ve çok çeşitli lezzetlere sahip ürün portföyümüzle sevdiklerine hediyelik ürün göndermek isteyenler için e-ticaret platformlarında da ürünlerimizle yer alacağız” diye konuştu.
Bizim Yağ ve SuperFresh’ten herkes için erişilebilir mutfak deneyimiKerevitaş çatısı altında faaliyet gösteren Bizim Yağ ve SuperFresh herkes için erişilebilir markalar olma hedefiyle yeni bir iş birliğine adım attı. Bizim Yağ’ın tarifleri ve SuperFresh’in ürün içerikleri ile pişirme yöntemleri BlindLook uygulaması üzerinden görme engellilerin erişimine sunuldu.
Ülker, Ramazan Bayramını 67 ürünle karşılayacakÜlker, yaklaşan Ramazan Bayramı’nı 67 çeşit hediyelik ve ikramlık ürünle karşılamaya hazırlanıyor. Ülker Pazarlama Üst Yöneticisi (CMO) Mustafa Kabakçı, “Portföyümüze kattığımız yeni ürünlerle birlikte; Ramazan Bayramı için çikolatada 35, şekerlemede 32 olmak üzere toplamda 67 hediyelik ve ikramlık ürün hazırladık. Portföyümüze bu sene 16 yeni ürün ekledik” dedi.
Uluslararası Yapay Zeka Zirvesi, Bahçeşehir Üniversitesi ev sahipliğinde gerçekleşecekSon yıllara damgasını vuran yapay zeka teknolojisinin dünyanın geleceğini nasıl etkileyeceği, Bahçeşehir Üniversitesi’nin (BAU) ev sahipliğinde İstanbul’da yapılacak Uluslararası Yapay Zeka Zirvesi’nde konuşulacak. Yapay zekanın otorite isimleri ve uzman akademisyenlerini bir araya getirecek zirve, 16-17 Nisan tarihlerinde gerçekleştirilecek.
Türkiye’deki çalışma hayatını ele alan araştırmanın sonuçları yayınlandıAVİTA Çalışan Destek Programı’nın ZENNA Danışmanlık iş birliğinde, Türkiye temsili bin 210 beyaz ve mavi yakalı çalışanın katılımıyla gerçekleştirdiği “Çalışma Hayatı Analizi ve İyi Oluş Gereksinimleri Araştırması”nın sonuçları yayınladı. Türkiye’deki çalışma hayatını ele alan araştırmanın sonuçları, çalışanların ihtiyaçları ve mutluluğu hakkında geliştirilmesi gereken yönler olduğunu gösteriyor. Ayrıca bu araştırma, iş dünyasındaki liderlere ve insan kaynakları profesyonellerine, çalışanların iyi oluşunu daha iyi yönetebilmeleri konusunda öneriler sunuyor.
Şikayetvar kusursuz müşteri deneyimi yaşatan 118 markayı ödüllendirdiMüşterimi memnuniyeti ölçen platform Şikayetvar tarafından bu yıl dokuzuncu kez düzenlenen A.C.E. Awards (Achievement in Customer Excellence) ödül töreni İstanbul’da bir otelde gerçekleştirildi. Gecede kusursuz müşteri deneyimini yaşatan 118 marka ödüllendirildi.
Şikayetvar kusursuz müşteri deneyimi yaşatan 118 markayı ödüllendirdiMüşterimi memnuniyeti ölçen platform Şikayetvar tarafından bu yıl dokuzuncu kez düzenlenen A.C.E. Awards (Achievement in Customer Excellence) ödül töreni İstanbul’da bir otelde gerçekleştirildi. Gecede kusursuz müşteri deneyimini yaşatan 118 marka ödüllendirildi.
Kerevitaş, 30'uncu Uluslararası Gıda ve İçecek İhtisas Fuarı'na katıldıDondurulmuş gıda ve margarin sektöründe faaliyet gösteren Kerevitaş, ANFAŞ 30'uncu Uluslararası Gıda ve İçecek İhtisas Fuarı'na katıldı. Fuarda tarladan başlayan ve sofralara ulaşan yolculuğu, üretim süreçlerine ilişkin çalışmaları ve yeni lezzetlerini ev dışı tüketimin profesyonellerine aktardı. Hasat, teknoloji, güven, çeşitlilik ve lezzet başlıklarının ön plana çıktığı reçeteler, profesyonel şeflerden tam not aldı.
Ülker’in ‘bizz@kampüs’ yarışmasına başvurular başladıGençlerin her yıl farklı Ülker markası için pazarlama odaklı stratejiler geliştirdiği ‘bizz@kampüs’ yarışmasına başvurular başladı. Üniversitelerin 3. ve 4. sınıf ile yüksek lisans öğrencilerinin Ülker’in ikonik lezzetlerinden “Çizi” için yarışacağı bizz@kampüs’te başvurular 15 Ocak-16 Şubat tarihleri arasında yapılacak. Yarışmada ilk 3’e giren takımlara toplam 165 bin TL ödül ve uzun süreli staj yapma hakkı verilecek.
"Markalar 2024'te organik büyümeye yönelecek"Dijital ajans ROIBLE'nin kurucusu İbrahim Akşen, "2024, ihracat için önemli bir dönüm noktası olacak. İç pazardaki daralma beklentileri göz önüne alındığında, dış pazarlara açılmak bir zorunluluğa dönüşüyor. Özellikle imalat sektöründe faaliyet gösteren ve ihracat kapasitelerini artırmayı hedefleyen şirketler, arama motoru optimizasyonu (SEO) gibi organik büyüme araçlarını etkin bir biçimde kullanarak daha az bütçeyle daha güçlü sonuçlar elde edebilir" dedi.
Fanatik Sports & Business Summit 2023 düzenlendiFanatik Gazetesi ev sahipliğinde, Bitexen, Petrol Ofisi, Türkiye İş Bankası, Ülker, Vestel ve Qnet sponsorluğunda düzenlenen Fanatik Sports & Business Summit 2023, Türkiye Cumhuriyeti'nin 100'üncü yılında Türk sporunu ileri taşıyan sporcular ve yöneticilerin katılımıyla bugün gerçekleşti.
Fanatik Sports & Business Summit 2023 düzenlendiFanatik Gazetesi ev sahipliğinde, Bitexen, Petrol Ofisi, Türkiye İş Bankası, Ülker, Vestel ve Qnet sponsorluğunda düzenlenen Fanatik Sports & Business Summit 2023, Türkiye Cumhuriyeti'nin 100'üncü yılında Türk sporunu ileri taşıyan sporcular ve yöneticilerin katılımıyla bugün gerçekleşti.
Koton, ‘Türkiye’nin Altın Liderleri Büyük Ödülü’nü aldıİş dünyasının önemli ödülleri arasında yer alan ‘Altın Lider Ödülleri’nde Koton’un CEO’su, CFO’su, CMO’su ve CHRO’su ‘Altın Lider’ ödülüne layık görüldü. 4 ana kategoride ödül alan marka, ‘Türkiye’nin Altın Liderleri Büyük Ödülü’nü de almaya hak kazandı.
Bitcoin adaptasyonunu hızlandırmak hedefiyle blokzinciri teknolojisi geliştirildiBaşta Bitcoin olmak üzere kripto para birimlerine yönelik kurumsal ilginin artışı, Bitcoin'deki güncel fiyat gelişmeleri ve yükselen adaptasyon, kripto para birimlerinin gelecekte hem ulusal hem de uluslararası ödemeler için bir alternatif sunabileceği yönündeki beklentileri destekledi. Statista tahminleri, halihazırda 1,20 milyar dolarlık bir pazar oluşturan kripto ödemeler pazarının 2029'a kadar 4 milyar dolar büyüklüğü aşacağını gösterirken, Bitcoin'in ölçeklenebilirlik problemini çözerek daha yaygın bir ödeme aracı olarak benimsenmesini mümkün kılmak hedefiyle Tectum isimli yeni bir blokzinciri geliştirildi.
Dijitaliz 2023”te 12 kategoride ödüller sahibini buldu Eczacıbaşı Topluluğu’nun, dijitalleşmenin farklı iş kollarında geliştirilen projelerle güçlendirilmesi hedefiyle düzenlediği Dijitaliz etkinliğinin altıncısı gerçekleştirildi. Bu yıl ‘Yükseliş’ temasıyla düzenlenen etkinlik, dijitalleşme yolculuğunda fark yaratan isimlerin katıldığı oturumlarla renklenirken, topluluk kuruluşlarının en başarılı dijital projeleri de ödüllendirildi.
Cmo ile ilgili olan tüm haber başlıklarını şu an bulunduğunuz sayfa üzerinden takip edebilirsiniz. Haberlerin detaylarını okumak isterseniz haber başlıklarına tıklayabilir, daha eski gelişmeleri görmek isterseniz ise sayfanın altında yer alan sayfa numaralarına tıklayabilirsiniz.