Son dakika SuperFresh haberleri ile ilgili DHA'ya eklenen tüm haberler bu sayfada yer almaktadır. Geçmişte yaşanan SuperFresh gelişmeleri, bugün yaşanan en flaş gelişmeler ve çok daha fazlası sürekli güncel olan SuperFresh haber sayfamızda...
haber başlıkları altta listelenmiştir. Son dakika haberleri de dahil olmak üzere şu ana kadar eklenen toplam 27 superfresh haberi bulunmuştur.
SuperFresh’in ‘Tarımın Kadın Yıldızları’ Projesi, Smarties Awards 2024 MEA’nın altın ödülünün sahibi olduDondurulmuş gıda markası SuperFresh’in, tarımda fırsat eşitliğini sağlama hedefiyle başlattığı ‘Tarımın Kadın Yıldızları’ projelerinin ödüllendirildiği Smarties Awards 2024’te ‘Çeşitlilik ve Kapsayıcılık’ dalında MEA bölgesinde altın ödül kazandı. Tarımın Kadın Yıldızları projesi bu ödülle birlikte, 14’üncü ödülüne ulaştı.
SuperFresh, Türkiye’nin 'en sevilen markası' seçildi‘Türkiye'nin Lovemark’ları 2024’ araştırmasında, ‘Dondurulmuş Gıda’ kategorisinde Türkiye’nin en sevilen markası seçilen SuperFresh, Brand Week İstanbul kapsamında düzenlenen törende ödülünü aldı.
SuperFresh, ‘Dondurulmuş Gıda’ kategorisinde Türkiye’nin en sevilen markası seçildiSuperFresh, MediaCat dergisinin Ipsos iş birliğiyle gerçekleştirdiği, ‘Türkiye'nin Lovemark’ları 2024’ araştırmasında, ‘Dondurulmuş Gıda’ kategorisinde Türkiye’nin en sevilen markası seçildi. Kerevitaş CMO’su Gülizar Öcal Doğan, SuperFresh’in sürekli inovasyon stratejisi, sürdürülebilir iletişim ve geniş bulunurluk ağı ile ulaşılabilir marka konumlandırmasının bu başarıda büyük rol oynadığını söyledi.
Kerevitaş yılın ilk yarısındaki cirosunu 10,8 milyar TL olarak açıkladıDondurulmuş gıda ve yağ sektöründe faaliyet gösteren Kerevitaş, 2024’ün ilk yarısındaki cirosunu 10,8 milyar TL olarak açıkladı. Buna göre şirketin ilk 6 aylık dönemde brüt karı 132,5 milyon TL artarak 2,3 milyar TL oldu.
SuperFresh'in 'Tarımın Kadın Yıldızları' projesinde kadın çiftçiler destekleniyorDondurulmuş gıda markası SuperFresh'in, tarımda fırsat eşitliğini sağlamak ve kadın iş gücünü görünür kılmak amacıyla yürüttüğü 'Tarımın Kadın Yıldızları' projesi, Sustainable Brands Türkiye 2024 etkinliğinde ele alındı. Kerevitaş CEO'su Mert Altınkılınç, Sürdürülebilir Bir Gelecek İçin: Tarımın Kadın Yıldızları panelinde, “Raporlar tarım alanında çalışan kadınların yaklaşık yüzde 80'inin ücret almadan bu alanda çalıştığını ortaya koyuyor. 150 bin ton zirai ürün hacmiyle Türkiye'nin en büyük tarım tedarikçilerinden biriyiz. 2022'de başlattığımız bu projeyle kadın çiftçilerimizi destekliyoruz. 3 yılda yüzde 100 artış hedeflediğimiz kadın çiftçi oranına 1 yılda ulaştık. Kadın çiftçilerimize onarıcı tarım odağında yapay zeka, finansal ve ekolojik okuryazarlık ile girişimcilik eğitimleri veriyoruz" dedi.
SuperFresh ve Karaca’dan ’Sosyal Lezzetler’ iş birliğiTüketicilerin evde kolayca ve keyifle yemek yapmalarını amaçlayan SuperFresh ve Karaca, ‘Sosyal Lezzetler’ kampanyasına imza attı. İş birliği kapsamında SuperFresh, patates, köfte ve soğan halkasını içeren ‘Sosyal Lezzetler’ menüsünü sınırlı sayıda tüketicilere sundu. Karaca ise SuperFresh logosunu taşıyan ve dondurulmuş gıdaya özel butona sahip Air Pro-Cook Duo airfryer geliştirdi.
Kerevitaş ilk çeyrekte cirosunu 5,7 milyar TL’ye yükselttiKerevitaş 2024 yılının ilk çeyrek finansal sonuçlarını açıkladı. Buna göre şirket, 2024 yılının ilk çeyreğinde geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 20 artırdığı satışlarla 5,7 milyar TL net ciro elde etti. Aynı dönemde şirketin FAVÖK’ü önemli seviyede artış göstererek 673 milyon TL oldu. İlk üç ayda Kerevitaş’ın toplam ihracatı da 576 milyon TL’ye ulaştı. Türkiye’nin yağ ihracatının yüzde 34’ünü tek başına gerçekleştiren Kerevitaş, Bizim Yağ ve Teremyağ ile yer aldığı margarin pazarındaki yüzde 65,9’luk ciro payıyla yılın ilk çeyreğinde de açık ara liderliğini sürdürdü.
“Kerevitaş, sorumlu üretim anlayışıyla sürdürülebilir gıdanın geleceği için çalışmaya devam ediyor”Kerevitaş, 7’nci sürdürülebilirlik raporunu yayımladı. Bağımsız güvence beyanı ile yayımlanan raporda Kerevitaş’ın 2023 yılında ‘Doğanın Geleceği için Çalışıyoruz’, ‘Paydaşlarımızla Güçleniyoruz’ gibi sürdürülebilirlik alanında gerçekleştirdiği çalışmalara yer verildiği görüldü. Kerevitaş CEO’su Mert Altınkılınç, “Sorumlu üretim anlayışımızla gıdanın sürdürülebilirliğini sağlamayı en büyük önceliğimiz olarak görüyoruz” dedi.
Kerevitaş 2023 finansal sonuçlarını açıkladıTürkiye'de dondurulmuş gıda ve yağ pazarında hizmet veren Kerevitaş, 2023 yılı finansal sonuçlarını Kamuyu Aydınlatma Platformu'na (KAP) açıkladı. Buna göre 3.8 milyar lira brüt kâr ve 2.16 milyar lira FAVÖK elde eden şirketin 2023 yılı ihracatı ise 2.2 milyar lira olarak gerçekleşti.
Bizim Yağ ve SuperFresh’ten herkes için erişilebilir mutfak deneyimiKerevitaş çatısı altında faaliyet gösteren Bizim Yağ ve SuperFresh herkes için erişilebilir markalar olma hedefiyle yeni bir iş birliğine adım attı. Bizim Yağ’ın tarifleri ve SuperFresh’in ürün içerikleri ile pişirme yöntemleri BlindLook uygulaması üzerinden görme engellilerin erişimine sunuldu.
SuperFresh, 1 dakikalık reels formatını televizyona taşıdıDondurulmuş gıda markası SuperFresh, 1 dakikalık reels formatını televizyona taşıdı. 'Süper Hızlı Tarifler' adlı yenilikçi proje, dijitalin sevilen formatı 'reels' konseptinden ilham alınarak hayata geçirildi. Marka yüzü Refika Birgül'ün hazırladığı 10 farklı yemek tarifi Ramazan ayı boyunca tüketicilerin beğenisine sunulacak.
Kerevitaş, 30'uncu Uluslararası Gıda ve İçecek İhtisas Fuarı'na katıldıDondurulmuş gıda ve margarin sektöründe faaliyet gösteren Kerevitaş, ANFAŞ 30'uncu Uluslararası Gıda ve İçecek İhtisas Fuarı'na katıldı. Fuarda tarladan başlayan ve sofralara ulaşan yolculuğu, üretim süreçlerine ilişkin çalışmaları ve yeni lezzetlerini ev dışı tüketimin profesyonellerine aktardı. Hasat, teknoloji, güven, çeşitlilik ve lezzet başlıklarının ön plana çıktığı reçeteler, profesyonel şeflerden tam not aldı.
Kerevitaş'tan Afyonkarahisar Emirdağ'a yeni yatırım Dondurulmuş gıda ve margarin sektörlerinde hizmet veren Kerevitaş, Afyonkarahisar Emirdağ Organize Sanayi Bölgesi'ndeki fabrikasında hayata geçireceği yeni GES yatırımının yanı sıra üretim alt yapısını güçlendirmeye ve istihdamı artırmaya devam edeceğini duyurdu.
Kerevitaş cirosunu 10,7 milyar TL'ye yükselttiDondurulmuş gıda ve margarin sektörlerinde hizmet veren Kerevitaş, temmuz - eylül ayları finansal sonuçlarını açıkladı. Buna göre şirket, satışlarını geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 27 oranında artırarak 4,3 milyar TL net ciro elde ederken, aynı dönemde FAVÖK yüzde 72 artışla 723 milyon TL oldu. İlk dokuz ayda toplam cirosu 10,7 milyar TL'ye ulaşan Kerevitaş'ın aynı dönemde toplam ihracatı 1,2 milyar TL olarak gerçekleşti. Margarin kategorisinde Türkiye yağ ihracatının yüzde 34'ünü tek başına gerçekleştiren marka; Gürcistan, Romanya, Arnavutluk, Kazakistan, Kosova, Madagaskar ve Irak'ta pazar liderliğini korudu.
Kerevitaş cirosunu 6,3 milyar TL’ye yükseltti Dondurulmuş gıda ve margarin sektöründe faaliyet gösteren Kerevitaş, yılın ilk yarı finansal sonuçlarını açıkladı. Buna göre, şirketin yılın ilk yarısında konsolide cirosu, geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 20 artarak 6,3 milyar TL’ye yükseldi. Aynı dönemde 1,34 milyar TL brüt kâr ve 735 milyon TL FAVÖK elde eden şirketin ilk 6 aylık ihracatı ise 709 milyon TL oldu.
Kerevitaş, sürdürülebilirlik raporunu yayımladıDondurulmuş gıda ve margarin sektörü şirketi Kerevitaş, 2022 yılı ‘Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı. Bu yıl 6’ncı kez yayımlanan raporda şirket, çevresel, sosyal ve yönetişim alandaki performansını, öncü sürdürülebilirlik projelerini ve hedeflerini kamuoyuyla paylaştı.
Yıldız Holding ‘Senenin Yıldızları”nı 15’inci kez ödüllendirdi Yıldız Holding şirketlerinin projelerinin yarıştığı ‘Senenin Yıldızları Ödül Töreni’ bu sene 15’inci yılını kutladı. İş sonuçlarına odaklanan projelerin yanı sıra sosyal etki yaratan çalışmaların da ödüllendirildiği yarışmaya 10 farklı kategoride 236 proje başvurusu gerçekleşti. Bu projeler arasından kazananlar holdingin 75 bin çalışanı ve ana jürinin oylamasıyla seçildi.
KidZania’dan deprem bölgesindeki çocuklara yönelik projeler Deprem bölgesinde yaşayan çocuklara destek olmak amacıyla KidZania İstanbul, ‘Sınır Eğlence Sınırsız Oyun’ kiti ve ‘Dünya En İyi Arkadaşlar Günü’nde ziyaretçilerle birlikte hazırlanan 500 adet hediye kutusu projelerini hayata geçirdi.
Yıldız Holding fırsat eşitliği raporunu yayımladıFırsat eşitliği alanındaki çalışmalarını ve uygulamalarını “Kadın Platformu” çatısı altında sürdüren Yıldız Holding, 2022 Raporu’nu açıkladı. Rapora göre Yıldız Holding’de yeni istihdam edilen erkek ve kadın çalışan oranı 2022 yılında eşit oranda gerçekleşti.
Kerevitaş 2022 yılında ihracatını ikiye katladıDondurulmuş gıda, konserve ve margarin sektörlerinde faaliyet gösteren Kerevitaş, 2022 yılında konsolide cirosunu yüzde 153 artışla 12,3 milyar TL’ye yükselttiğini açıkladı. Şirket, yurt dışı pazar payını da büyüterek ihracatını yüzde 111 artırdığını duyurdu.
Kerevitaş’ın ilk dokuz aylık cirosu 8,5 milyar TL oldu Taze dondurulmuş gıda, konserve ve margarin pazarında Türkiye’de faaliyet gösteren Kerevitaş’ın 2022 yılının ilk dokuz ayında konsolide cirosu, geçen yılın aynı dönemine oranla yüzde 169 artarak 8,5 milyar TL’ye ulaştı.
Murat Ülker: SEÇ Market iş modeliyle binlerce kişiye istihdam sağlıyoruzRekabetin yoğun olduğu perakende sektöründe küçük esnafı destekleme hedefiyle Yıldız Holding çatısı altında faaliyet gösteren SEÇ Market, kurumsal stratejisini ve hedeflerini basın toplantısıyla açıkladı. Yıldız Holding Yönetim Kurulu Üyesi Murat Ülker basın toplantısında yaptığı konuşmada, "Bugün Türkiye genelinde 2 binden fazla SEÇ Market iş ortağımız var, binlerce kişiye istihdam sağlıyoruz. Bu sayede hem küçük esnaf ve tüketiciler kazanıyor hem de biz kazanıyoruz" dedi.
Superfresh ile ilgili olan tüm haber başlıklarını şu an bulunduğunuz sayfa üzerinden takip edebilirsiniz. Haberlerin detaylarını okumak isterseniz haber başlıklarına tıklayabilir, daha eski gelişmeleri görmek isterseniz ise sayfanın altında yer alan sayfa numaralarına tıklayabilirsiniz.