Son dakika pazarlama haberleri ile ilgili DHA'ya eklenen tüm haberler bu sayfada yer almaktadır. Geçmişte yaşanan pazarlama gelişmeleri, bugün yaşanan en flaş gelişmeler ve çok daha fazlası sürekli güncel olan pazarlama haber sayfamızda...
haber başlıkları altta listelenmiştir. Son dakika haberleri de dahil olmak üzere şu ana kadar eklenen toplam 2.741 pazarlama haberi bulunmuştur.
‘Bireysel deneyimleri yakalamaya çalışan tüm sektörler yapay zekaya adapte oluyor’Uluslararası Ekonomi Zirvesi’nin ikinci gününde ‘Yapay Zeka Etkisi Sektörleri ve İş Dünyasını Nasıl Değiştirecek?’ paneli düzenlendi. Panelde konuşan KPMG Türkiye İnovasyon ve Teknoloji Danışmanlığı Lideri, Şirket Ortağı Gökhan Mataracı, “Sektör olarak baktığımızda bireysel deneyimleri yakalamaya çalışan tüm sektörler yapay zekaya adapte oluyor. Bizler de bu duruma adapte etmeye çalışıyoruz” dedi.
Geleceği şekillendiren dönüşüm: Sürdürülebilirlik, dijitalleşme ve insan odaklılıkUluslararası Ekonomi Zirvesi'nin ikinci gününde 'Liderlerin Gelecek Senaryoları: Yeni Dünya, Yeni Şirket, Yenilikçi Yatırım ve Stratejiler' paneli düzenlendi. Panelde konuşan Gürok Grup Yönetim Kurulu Başkan Vekili Esin Güral Argat, değişen dünya düzeninde sürdürülebilir büyüme, dijitalleşme ve insan odaklı yaklaşımla hareket ettiklerini söyledi.
Öğrencilerden geri dönüşüme destek: 3 tondan fazla atık pil toplandıDuracell ve Doğa Koleji’nin sürdürülebilir gelecek için başlattığı atık pil geri dönüşüm kampanyası ‘Battery Friends Forever’ın bu yılki finali, ödül töreniyle taçlandı. Türkiye genelinde 88 kampüsün katılımıyla yürütülen kampanya kapsamında, öğrenciler geri dönüşüme destek için toplam 3 bin 224 kilogram atık pil topladı. Toplanan piller, bilim setlerine dönüştürülerek dezavantajlı bölgelerde yaşayan çocuklara ulaştırılacak.
Öğrencilerden geri dönüşüme destek: 3 tondan fazla atık pil toplandıDuracell ve Doğa Koleji’nin sürdürülebilir gelecek için başlattığı atık pil geri dönüşüm kampanyası ‘Battery Friends Forever’ın bu yılki finali, ödül töreniyle taçlandı. Türkiye genelinde 88 kampüsün katılımıyla yürütülen kampanya kapsamında, öğrenciler geri dönüşüme destek için toplam 3 bin 224 kilogram atık pil topladı. Toplanan piller, bilim setlerine dönüştürülerek dezavantajlı bölgelerde yaşayan çocuklara ulaştırılacak.
Yılın Seçilmiş Ürünü 2025 kazananları belli olduTüketici oylarıyla belirlenen Yılın Seçilmiş Ürünü (YSÜ) organizasyonunun 2025 sonuçları açıklandı. Kazanan markalar, dün İstanbul’da düzenlenen törenle ‘Yılın Seçilmiş Ürünü’ unvanını kazandı.
CANİK, NRA 2025 fuarında yeni ürünleri ile yer alacakİhracat pazarı ABD’de, iğne ateşlemeli polimer gövdeli tabanca segmentinde yüzde 9’luk paya ulaşan CANiK, NRA 2025 fuarında yeni ürünleri ile yer alacağını duyurdu.
'Şirketler, AI entegrasyonunu öncelikli olarak değerlendirmeli'Dünya genelinde yapay zekanın yazılım geliştirme süreçlerindeki benimsenme oranının hızla yükseldiğini söyleyen Umay Ajans Kurucusu Murat Tekmen, "Özellikle uygulama geliştirme süreçlerinde AI teknolojilerinin kullanımı, süreci hem hızlandırıp hem maliyetleri düşürüyor. Yazılımcılar arasında AI temelli araçların tercihinde belirgin bir artış görülüyor. Bu nedenle şirketlerin AI entegrasyonunu öncelikli olarak değerlendirmeleri gerekiyor" dedi.
‘Dijitalde Hayat Kolay’ projesi 30 bin kadının hayatına dokunduTürk Telekom, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB), Birleşmiş Milletler Kalkınma Programı (UNDP) ve Habitat Derneği iş birliğinde yürüttüğü ‘Dijitalde Hayat Kolay’ projesiyle kadınların iş gücüne katılımını destekliyor. Kadınların ekonomik ve sosyal hayatta daha aktif ve eşit bir şekilde yer almalarına katkı sağlamayı hedeflediklerini belirten Türk Telekom CEO’su Ümit Önal, “Kadınların iş kurma ve geliştirme süreçlerine destek olarak ekonomik ve sosyal hayatta daha aktif rol almalarını sağlamak üzere bugüne kadar 30 bin kadının hayatına dokunduk” dedi.
Teknosa, MIXX Awards’da gümüş ödül kazandıTeknosa, 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı kapsamında gerçekleştirdiği dijital Anıtkabir deneyimi projesiyle MIXX Awards’da gümüş ödül kazandığını duyurdu.�
Thomson, Türkiye'de satışa başladıDünyanın en eski elektronik markalarından biri olan ve 2023 yılında 130'uncu yıl dönümünü kutlayan Thomson, Türkiye pazarına girdi. Marka, OLED TV'ler, 144Hz ekran yenilemesine sahip QLED Pro, dahili ön hoparlörlü QLED Plus, QLED, UHD, HD ve medya oynatıcılarını satışa sundu.
'FMCG sektöründe geleneksel pazarlama işlevini kaybetti, markalar önlem almalı'Hızlı tüketim ürünleri (FMCG) sektörüne yönelik değerlendirme yapan Temmuz A.Ş. Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Ömer Devrim Karadeniz, "FMCG sektöründe dinamikler değişiyor, yapay zekanın her kararı yeniden tanımladığı bir çağda satış ve pazarlamanın kuralları baştan yazılıyor. Bu dönemde markalar için başarının sırrının sadece ürün kalitesinde değil, veriyi anlamlandırmada yatıyor. Geleneksel pazarlama işlevini kaybetti, markalar önlem almalı" dedi.
‘Senenin Yıldızları’ 17’nci kez ödüllendirildiYıldız Holding ve şirketlerindeki çalışanlarının projeleri, bu yıl 17’nci kez düzenlenen ‘Senenin Yıldızları Ödül Töreni’nde sahiplerini buldu. Tören, şirket çalışanlarının ve paydaşların katılımıyla Ülker Spor ve Etkinlik Salonu’nda düzenlendi.
İçerik üreticileri ve turizm markalarını buluşturan online platform kurulduGirişimci Orhan Beyazıt, turizm markaları ve içerik üreticileri bir araya getirmek hedefiyle Stay Loop'u kurduklarını duyurdu. Beyazıt, yeni online platformun seyahat edilen noktalardaki markalarla içerik üreticilerini aracısız şekilde bir araya getirdiğini, böylece yeni iş birlikleri için ortak bir zemin sunduğunu dile getirdi.
TÜMOSAN 90 Retro serisi traktörünü tanıttıTÜMOSAN, 21’inci Konya Uluslararası Tarım, Tarımsal Mekanizasyon ve Tarla Teknolojileri Fuarı'nda TÜMOSAN 90 Retro serisi traktörünü tanıttı.
TÜMOSAN 90 Retro serisi traktörünü tanıttıTÜMOSAN, 21’inci Konya Uluslararası Tarım, Tarımsal Mekanizasyon ve Tarla Teknolojileri Fuarı'nda TÜMOSAN 90 Retro serisi traktörünü tanıttı.
AK Parti'li Durgut: Tütün endüstrisi gençleri hedef alıyorAK Parti İstanbul Milletvekili Müşerref Pervin Tuba Durgut, dijital platformlarda tütün endüstrisinin görünürlüğü ve genç izleyicilere yönelik dolaylı reklam stratejilerine dikkat çekerek, "Bu görünürlük yalnızca halk sağlığını değil, yasaları da ihlal ediyor" dedi.
Gençlerin en çok tercih ettiği 250 marka belirlendiGençlik Endeksi G-250 araştırmasının sonuçları açıklandı. İstanbul Kent Üniversitesi ve Türkiye İtibar Akademisi (TİA) iş birliğiyle beşinci kez gerçekleştirilen araştırmada Türkiye’de 18-24 yaş arası gençlerin en çok tercih ettiği markalar belirlendi.
Bakanlıktan orman köylerinde yaşayan ailelere destekTarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, 2025 Aile Yılı kapsamında orman köylerinde ikamet eden ailelere yönelik çeşitli destek ve yardımlarda bulunacaklarını açıkladı.
2024'te dizi-film sektöründe 602 milyon dolarlık ihracatTürkiye İstatistik Kurumu (TÜİK) verilerine göre 2024 yılında dizi ve film sektöründe 602 milyon dolar ihracat seviyesine ulaşıldı. Yerli yapımlar, birçok platform aracılığıyla 150'yi aşkın ülkede 800 milyonu aşkın seyirciye ulaştı. Sektöre, 47 milyon liradan fazla destek ödemesi yapıldı.
Pazarlama ile ilgili olan tüm haber başlıklarını şu an bulunduğunuz sayfa üzerinden takip edebilirsiniz. Haberlerin detaylarını okumak isterseniz haber başlıklarına tıklayabilir, daha eski gelişmeleri görmek isterseniz ise sayfanın altında yer alan sayfa numaralarına tıklayabilirsiniz.