‘Çağrı merkezi performans optimizasyonunda 360 derece hizmet sunmaya başladık’Küresel teknoloji şirketi SESTEK, portföyüne kattığı yeni çözümle iş gücü yönetimi operasyonel sürecini otomatize ediyor. Uygulamayla ilgili bilgi veren SESTEK Kurucusu ve CEO’su Prof. Dr. Levent Arslan, “Power2Media’nın WFM çözümünü şirket bünyesine katarak, çağrı merkezi performans optimizasyonunda 360 derece hizmet sunmaya başladık” dedi.
Sepaş Enerji’den Geyve’ye yeni Müşteri Hizmetleri MerkeziGeyve’deki Sepaş Enerji Müşteri Hizmetleri Merkezi yeni adresine geçiyor. 6 Haziran Pazartesi günü açılacak yeni Müşteri Hizmetleri Merkezi, sağlık önlemleri ve hızlı işlem olanaklarıyla hizmet verecek.