Son dakika hepsijet haberleri ile ilgili DHA'ya eklenen tüm haberler bu sayfada yer almaktadır. Geçmişte yaşanan hepsijet gelişmeleri, bugün yaşanan en flaş gelişmeler ve çok daha fazlası sürekli güncel olan hepsijet haber sayfamızda...
haber başlıkları altta listelenmiştir. Son dakika haberleri de dahil olmak üzere şu ana kadar eklenen toplam 53 hepsijet haberi bulunmuştur.
1 buçuk milyon tüketici, müşteri deneyiminin lider markalarını belirlediŞikayetvar'ın müşteri deneyimi, şikayet yönetimindeki uzmanlığı ve 1 buçuk milyon tüketicinin geri bildirimiyle belirlenen A.C.E. Awards, İstanbul’da düzenlenen törenle sektör liderlerini ödüllendirdi. Bu yıl 10’uncu kez düzenlenen törende ‘mükemmel müşteri deneyimi’ yaşatan 59 sektörden 100 marka ödüllerine kavuştu.
Türkiye'nin 'En İtibarlı Markaları' belli olduTürkiye İtibar Akademisi tarafından bu yıl 14'üncüsü gerçekleştirilen Türkiye İtibar Endeksi Araştırması sonuçları açıklandı. Türkiye İstatistik Kurumu'nun 'Türkiye Örneklemi' olarak kabul ettiği 26 bölge ve 72 ilde 10 Aralık 2024 - 10 Ocak tarihleri arasında yaklaşık 15 bin kişi ile gerçekleştirilen araştırmada; ana ve alt sektörleri ile toplam 35 farklı sektördeki markaların itibar derecelendirmesi yapıldı ve Türkiye'nin itibarlı markaları belirlendi.
Hepsiburada 2025’te de Kurtaran Ev’in çip ve karne sponsoruKurtaran Ev Derneği’nin çip ve karne sponsoru Hepsiburada, desteğini 2025’te de devam ettireceğini duyurdu. Patili Dostlara Destek kampanyasını yeni yıl konseptiyle güncelleyen şirket, müşterilerini yılbaşında sokak hayvanlarına mama hediye etmeye davet etti. Hepsiburada, kışın mama ihtiyacı artan sokak hayvanlarına verdiği desteği müşterilerinin katkısı ve dayanışmasıyla büyütmeyi hedefliyor.
HepsiJET perakendecilere sunduğu taşıma hacmini yüzde 97 artırdığını duyurduE-Ticaret ve perakende markalarının dağıtım süreçlerini üstlenen HepsiJET yılın üçüncü çeyreğinde, bir önceki yılın aynı dönemine kıyasla Hepsiburada platformu dışındaki perakendecilere sunduğu taşıma hacmini yüzde 97 artırdığını duyurdu. Buna göre, 2023 yılının aynı döneminde HepsiJET hizmetlerinden yararlanan şirket sayısı yaklaşık bin 800 iken, bu sayı 2024 yılı üçüncü çeyrek sonu itibarıyla yaklaşık 2 bin 750’ye çıktı. Böylece HepsiJET’in Hepsiburada dışındaki müşterilerinin toplam taşıma hacmi içindeki payı da yüzde 35’i aştı.
Hepsiburada, yılın üçüncü çeyreğine ilişkin finansal sonuçlarını açıkladıHepsiburada, yılın üçüncü çeyreğine ilişkin finansal sonuçlarını açıkladı. Temmuz-eylül döneminde 233 bin müşteri kazanımıyla aktif müşteri sayısını 12,3 milyonun üzerine taşıyan şirket, yılın ilk 9 ayında 98 milyon sipariş aldı. Enflasyondan arındırılmamış toplam satış hacmi ilk dokuz ayda yüzde 90,4 oranında artarken bu oran enflasyondan arındırılmış verilere göre yüzde 17,4 oldu. Enflasyondan arındırılmış satış hacmi ise 122 milyar TL'ye ulaştı.
HEPSİJET, müşterilerine kapıda nakit yapabilme seçeneği sunuyorHEPSİJET, e-ticaret ve perakende platformları ile yaptığı iş birliğiyle Türkiye’nin 81 ilindeki müşterilerine aldıkları ürünlerin ödemesini kapıda nakit yapabilme seçeneği sunuyor. Şirketten yapılan açıklamaya göre, 2023 Temmuz ayından bu yana 500’e yakın e-ticaret ve perakende platformundan verilen siparişlerde kapıda nakit ödeme seçeneği kullanılarak 1,6 milyondan fazla işlem gerçekleştirildi.�
Hepsiburada, kampanya döneminin ardından dönemin etkilerine dair verileri açıkladıHEPSİBURADA, kampanya döneminin ardından tüketici alışveriş trendlerine ve dönemin etkilerine dair verileri açıkladı. Kasım indirimlerinde Hepsiburada, tüketicilere 8 milyar TL’nin üzerinde tasarruf sağladığını ve Türkiye’nin dört bir yanındaki 101 bini aşkın iş ortağı da ilave ciro imkanı sağladığını duyurdu. 11 Kasım'da en yüksek günlük sipariş sayısı ve ciro rakamına ulaşıldığı belirtildi. Beyaz eşya paketi, halı yıkama makinesi ve altın geçtiğimiz yıla göre satışlarını en çok artıran ürünler olurken; küçük ev aletleri, süpermarket, moda ve kozmetik ise en çok talep gören kategoriler olarak dikkat çekti.
‘Dünyanın yapay zekasını Türkiye’nin duygusal zekasıyla birleştiriyoruz’E-ticaret platformu Hepsiburada, 2-6 Ekim tarihleri arasında Adana’da düzenlenen havacılık, uzay ve teknoloji festivali TEKNOFEST’te yerini aldı. E-ticaret alanında, Türkiye’nin ‘yapay zeka dönüşüm lideri’ olduklarını söyleyen Hepsiburada CEO’su Nilhan Onal Gökçetekin, “Ülkemize olan sorumluluğumuzun bir gereği olarak; yapay zeka başta olmak üzere, dünya teknolojisine yön veren global trendleri Türkiye’de insanlarımıza ulaştırıyoruz. Kendi geliştirdiğimiz yapay zeka odaklı teknolojilerle, Hepsiburada bünyesinde yer alan işletmelerimize rekabet alanında fırsat eşitliği sunarken, milyonlarca müşterimize de hayatı kolaylaştıran ileri teknoloji ürünlere dünya ile aynı anda sahip olma imkanı sunuyoruz. Dünyanın yapay zekasını Türkiye’nin duygusal zekasıyla birleştiriyoruz” dedi.
Hepsiburada, TEKNOFEST 2024’te yer alacakE-ticaret platformu Hepsiburada, 2-6 Ekim tarihleri arasında Adana’da düzenlenecek TEKNOFEST’e katılacak. Hepsiburada, TEKNOFEST 2024’te yenilikçi teknolojileri, yapay zeka ve sürdürülebilirlik odaklı projeleriyle yer alacak.
Hepsipay ‘Her Şey Dahil E-Ticaret’ paketini hayata geçirdiE-ticarete başlamak isteyen girişimcilere ve KOBİ’lere destek olmak amacıyla Hepsipay’in öncülüğünde, Ticimax ve Sipay iş birliğiyle ‘E-ticarete giriş paketi’ hayata geçirildi. Oluşturulan paket sayesinde küçük - orta büyüklükteki işletmeler ve girişimciler; kendi e-ticaret sitelerini kolaylıkla kurabilecekler ve sanal POS desteğinden uygun ödeme seçeneklerine kadar birçok avantaja bu ortaklık sayesinde sahip olarak e-ticarete atılabilecekler. KOBİ ve girişimcilere sunulan paketle üç ay içinde 6 bin işletmenin e-ticarete atılması hedefleniyor.
Hepsiburada’nın ‘Büyük Eylül İndirimleri’ 2 gün sonra bitiyorHepsiburada, ‘Büyük Eylül İndirimleri’nin bitmesine 2 gün kaldığını duyurdu. Son iki gün boyunca, kampanyanın büyük finaline özel net indirimler sunulacağı bildirildi. Kırtasiyeden teknolojiye, tekstilden kişisel bakıma kadar okula dönüşte ihtiyaç duyulan tüm indirimlerde ‘Şimdi Al 3 Ay Sonra Öde’ fırsatı olduğu aktarıldı.
Hepsiburada ilk 6 ayda satış hacmini yüzde 105 büyüttüHepsiburada, ilk 6 ayda 66 milyon sipariş adediyle satış hacmini yüzde 105 oranında büyüttü. Son 12 ayda müşteri başına düşen sipariş sıklığı da ortalama 10,6 adet ile Hepsiburada tarihinde ilk kez çift haneye yükseldi. Böylece müşteri başına yıllık ortalama sipariş adedi son 3 yılda 2,5 katın üzerinde artmış oldu.
Hepsiburada bir yıl içinde 100 bin KOBİ’yi e-ticarete taşıyacakHepsiburada, Dünya KOBİ Günü’nde e-ticareti büyütecek anahtar teslim çözümlerini ve Hepsiburada İş Ortağım platformu üzerinden KOBİ’lere sunduğu destekleri tanıtarak, platforma eklenen yeni özellikleri paylaştı. Hepsiburada’nın KOBİ’ler için dijitalleşme desteği sağlayarak yerli üreticilerin ve KOBİ’lerin ürünlerini Türkiye ve dünyayla buluşturduğunu belirten Hepsiburada Ticari Grup Başkanı Ender Özgün, “Hepsiburada İş Ortağım portalındaki dönüşüm sayesinde, e-ticarete başlamak isteyen bir işletmenin 3 saat içerisinde ilk satışını yapabilmesine olanak sağlayacağız. Bu sayede önümüzdeki bir yıl içinde 100 bin işletmeyi e-ticarete taşımayı hedefliyoruz. Amacımız ticaretin dijitalleşmesine liderlik etmek. Sahip olduğumuz teknolojik yetkinlikleri ve 25 seneye yakın tecrübeyi Türkiye’nin KOBİ’lerini dijitale taşımak için kullanmaya hazırız” dedi.
HepsiJET 21 elektrikli araçla kargo dağıtımına başladıHepsiJET, ‘Musoshi’ adlı yüzde 100 yerli üretim olan 21 elektrikli aracı ile Türkiye’nin belirli bölgelerinde kargo dağıtımına başladığını duyurdu. Elektrikli araçları, bayram dönemiyle birlikte yazlık bölgeler dahil olmak üzere pilot bölgelerde faaliyete geçiren şirket, 2024 yılının sonuna kadar 50 elektrikli araca ulaşmayı hedefliyor.�
Hepsiburada 2024'ün ilk çeyrek sonuçlarını açıkladıNasdaq'ta işlem gören Hepsiburada, 2024 yılının ilk çeyrek sonuçlarını açıkladı. Buna göre, Hepsiburada'nın toplam satış hacmi 2024 yılının ilk çeyreğinde 35,2 milyar liraya ulaştı ve yüzde 120 oranındaki büyüme beklentisini aşarak bir önceki yılın ilk çeyreğine kıyasla yüzde 137,8 oranında büyüdü. Enflasyon muhasebesine göre hesaplanan toplam satış hacmi ise geçen yılın aynı çeyreğine kıyasla yüzde 42,5 artarak 36,3 milyar lira olarak gerçekleşti.
HepsiJET XL büyük hacimli ürünleri yazlık bölgelere taşıyorHepsiJET XL, yaz sezonunda yazlık bölgelerde hizmet vererek e-ticaretten alınan buzdolabı, çamaşır makinesi, fırın, kurutma makinesi gibi beyaz eşyalar ile klima, televizyon, mobilya gibi büyük hacimli ürünleri güvenli ve hızlı bir şekilde teslim ettiğini duyurdu.
Hepsiburada'dan Anneler Günü'ne özel teslimat servisiHepsiburada, Anneler Günü'ne özel 'randevulu teslimat' servisiyle bu özel günde annelerine hediyelerini bizzat veremeyen ve onlardan uzakta olmasına rağmen hediyesiyle annesini mutlu etmek isteyenlere yeni bir hizmet sunuyor. Anneler Günü hediyesini Hepsiburada'dan satın alanlar, 11 veya 12 Mayıs teslimat seçeneğini işaretleyerek annelerinin yüzlerini güldürecek.
Hepsiburada, Drone ile teslimatı test ediyorİSTANBUL, (DHA) - Hepsiburada, ana destekçisi olduğu SDN Summit’in ilk gününde üzerinde çalıştığı Drone teslimatını ilk kez tanıttı. Test uçuşunun yapıldığı alanı ziyaret eden Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mehmet Fatih Kacır, projeyle ilgili bilgi alarak başarı dileklerini iletti. Etkinlikte, Hepsiburada CEO’su Nilhan Onal Gökçetekin’in de ana konuşmacılardan biri olarak yer aldı.
Hepsiburada 2023’te yüzde 104 oranında büyüme kaydettiTürkiye’nin global teknoloji borsası Nasdaq’ta işlem gören ilk ve tek şirketi Hepsiburada; 2023 yılı son çeyreği ile yılın tamamına ilişkin finansal ve operasyonel sonuçlarını açıkladı. Hepsiburada, toplam satış hacmi, sipariş sayısı ve sıklığı, aktif satıcı ve müşteri sayısı ile ürün adedi gibi e-ticaret için stratejik öneme sahip tüm göstergelerde 2023 yılını yüzde 104 büyüme oranı ile kapadı.
Şikayetvar kusursuz müşteri deneyimi yaşatan 118 markayı ödüllendirdiMüşterimi memnuniyeti ölçen platform Şikayetvar tarafından bu yıl dokuzuncu kez düzenlenen A.C.E. Awards (Achievement in Customer Excellence) ödül töreni İstanbul’da bir otelde gerçekleştirildi. Gecede kusursuz müşteri deneyimini yaşatan 118 marka ödüllendirildi.
Şikayetvar kusursuz müşteri deneyimi yaşatan 118 markayı ödüllendirdiMüşterimi memnuniyeti ölçen platform Şikayetvar tarafından bu yıl dokuzuncu kez düzenlenen A.C.E. Awards (Achievement in Customer Excellence) ödül töreni İstanbul’da bir otelde gerçekleştirildi. Gecede kusursuz müşteri deneyimini yaşatan 118 marka ödüllendirildi.
Hepsiburada, 6. Verimlilik ve Teknoloji Fuarı'nda gençlere yapay zeka eğitimi verdiHepsiburada, 6. Verimlilik ve Teknoloji Fuarı'nda e-ticaret sektöründe sunduğu yenilikçi çözümlerini sergilerken, üniversiteli gençlere büyük dil modelleri ve yapay zeka konulu eğitimler düzenledi. Etkinlikte ayrıca Hepsiburada CEO’su Nilhan Onal Gökçetekin, inovasyon ve girişimcilik hakkında konuştu.
Hepsiburada üçüncü çeyrekte 24,3 milyar TL toplam satış hacmine ulaştı E-ticaret platformu Hepsiburada, 2023 yılının üçüncü çeyrek sonuçlarını açıkladı. Açıklanan verilere göre şirketin toplam satış hacmi yılın üçüncü çeyreğinde 2022’nin aynı dönemine göre yüzde 126 artarak 24,3 milyar TL’ye ulaştı.
Hepsiburada, 2023 yılı ikinci çeyrek finansal sonuçlarını açıkladıHepsiburada, 2023 yılı ikinci çeyrek finansal sonuçlarını açıkladı. Rapora göre, 2023'ün ikinci çeyreğinde Hepsiburada'nın toplam satış hacmi geçen yılın aynı dönemine kıyasla yüzde 101 artarak 18,5 milyar TL'ye ulaştı. Hepsiburada CEO’su Nilhan Onal Gökçetekin, “Operasyonel çevikliğimiz, sadakat programımız Hepsiburada Premium ve ayırt edici servislerimizle ikinci çeyrekte beklentilerimizin üzerinde bir büyüme sergiledik” dedi.
Hepsijet ile ilgili olan tüm haber başlıklarını şu an bulunduğunuz sayfa üzerinden takip edebilirsiniz. Haberlerin detaylarını okumak isterseniz haber başlıklarına tıklayabilir, daha eski gelişmeleri görmek isterseniz ise sayfanın altında yer alan sayfa numaralarına tıklayabilirsiniz.