Kahve makineleri e-ticarette en çok aranan ürünler arasına girdiE-ticarette en çok aranan ürünler arasında yer alan kahve makineleri, kişilerin kahve deneyimini her zamankinden daha fazla kişiselleştirmelerine olanak tanıyor. Fiyat karşılaştırma sitesi Arabunu.com'un Kurucusu ve CEO'su Serkan Koç, sektördeki veriler ışığında kahve kültüründeki dönüşümü değerlendirdi.
Araştırma: Türk kahvesi, filtre kahvenin gerisinde kaldıKahve içen tüketicilerin, en çok hangi kahveyi tercih ettiğini araştıran Areda Piar araştırma şirketi, ‘Benim Markam’ modeli ile kahve tüketicilerinin öne çıkan tercihlerini ortaya koydu. Bin 100 kişiyle yapılan araştırmaya göre kahveseverlerin yüzde 54,3’ü filtre kahve, yüzde 45,7'si Türk kahvesini tüketiyor.
Doç. Dr. Özcan: Filtre kahveyi, bone ve kadın çorabıyla demliyorlarKonya'da, Necmettin Erbakan Üniversitesi'nden Doç. Dr. Ceyhun Can Özcan, sahadaki gözlemlerinde bazı işletmelerde kahvelerin, sağlıksız ortamlarda demlendiğini tespit ettiklerini söyleyerek, ''Filtre kağıdı kullanmak yerine, özellikle saç bonesiyle, kadın çorabıyla, maliyetleri düşürmek adına kahve demlemesi yapabiliyorlar. İçinde plastik barındıran ve sıcak suyla temas ettiğinde çözülen, kanserojen madde olan plastik içeren malzemeler kullanıyorlar'' dedi.