Son dakika EFSANE KASIM haberleri ile ilgili DHA'ya eklenen tüm haberler bu sayfada yer almaktadır. Geçmişte yaşanan EFSANE KASIM gelişmeleri, bugün yaşanan en flaş gelişmeler ve çok daha fazlası sürekli güncel olan EFSANE KASIM haber sayfamızda...
haber başlıkları altta listelenmiştir. Son dakika haberleri de dahil olmak üzere şu ana kadar eklenen toplam 108 efsane kasim haberi bulunmuştur.
Bakanlıktan 'Efsane Kasım' uyarısıTicaret Bakanlığı, kasım ayında artan özel indirim ve kampanyalar için tüketicileri uyardı. Bakanlıktan yapılan açıklamada, tüketicilerin ihtiyaçlarını doğru belirlemesi gerektiği belirtilerek, "Satıcı hakkında ön inceleme yapılması, indirim tutarına veya oranlarına dikkat edilmesi, internet sitesinin adres çubuğunun kontrol edilmesi, alışveriş yapılacak sitenin SSL sertifikası ve 3D security (güvenlik) veya sanal kartla ödeme gibi detaylara sahip olup olmadığına dikkat edilmesi çok önemli" denildi.
'Efsane Kasım' indirimleri yarın başlıyorHepsiburada, heyecanla beklenen 'Efsane Kasım'ın özel indirimler, kampanyalar ve ödeme kolaylıklarıyla 1 Kasım'da başladığını duyurdu. Platform, en iyi fiyat garantisi sunarak kasım ayı boyunca hane ekonomilerine 8 milyar TL katkı sağlamayı hedefliyor.
Hepsiburada bir yıl içinde 100 bin KOBİ’yi e-ticarete taşıyacakHepsiburada, Dünya KOBİ Günü’nde e-ticareti büyütecek anahtar teslim çözümlerini ve Hepsiburada İş Ortağım platformu üzerinden KOBİ’lere sunduğu destekleri tanıtarak, platforma eklenen yeni özellikleri paylaştı. Hepsiburada’nın KOBİ’ler için dijitalleşme desteği sağlayarak yerli üreticilerin ve KOBİ’lerin ürünlerini Türkiye ve dünyayla buluşturduğunu belirten Hepsiburada Ticari Grup Başkanı Ender Özgün, “Hepsiburada İş Ortağım portalındaki dönüşüm sayesinde, e-ticarete başlamak isteyen bir işletmenin 3 saat içerisinde ilk satışını yapabilmesine olanak sağlayacağız. Bu sayede önümüzdeki bir yıl içinde 100 bin işletmeyi e-ticarete taşımayı hedefliyoruz. Amacımız ticaretin dijitalleşmesine liderlik etmek. Sahip olduğumuz teknolojik yetkinlikleri ve 25 seneye yakın tecrübeyi Türkiye’nin KOBİ’lerini dijitale taşımak için kullanmaya hazırız” dedi.
Hepsiburada 2023’te yüzde 104 oranında büyüme kaydettiTürkiye’nin global teknoloji borsası Nasdaq’ta işlem gören ilk ve tek şirketi Hepsiburada; 2023 yılı son çeyreği ile yılın tamamına ilişkin finansal ve operasyonel sonuçlarını açıkladı. Hepsiburada, toplam satış hacmi, sipariş sayısı ve sıklığı, aktif satıcı ve müşteri sayısı ile ürün adedi gibi e-ticaret için stratejik öneme sahip tüm göstergelerde 2023 yılını yüzde 104 büyüme oranı ile kapadı.
Garanti BBVA, ‘alışveriş ayı’ Kasım’a ait kredi kartı harcama verilerini açıkladıGaranti BBVA Ödeme Sistemleri (GÖSAŞ), e-ticaret platformlarının yoğun kampanyalarıyla geçen Kasım ayına ait, Garanti BBVA kartları ile Garanti BBVA POS’larından yapılan işlemler üzerinden gerçekleştirdiği araştırma verilerini açıkladı. GÖSAŞ’ın verilerine göre bu yıl Kasım ayında e-ticaret harcamaları bir önceki yıla göre yüzde 135 artış gösterdi.
Hepsiburada üçüncü çeyrekte 24,3 milyar TL toplam satış hacmine ulaştı E-ticaret platformu Hepsiburada, 2023 yılının üçüncü çeyrek sonuçlarını açıkladı. Açıklanan verilere göre şirketin toplam satış hacmi yılın üçüncü çeyreğinde 2022’nin aynı dönemine göre yüzde 126 artarak 24,3 milyar TL’ye ulaştı.
‘Efsane Kasım’da satışlar geçen yılın iki katından fazla arttıHepsiburada, 1-27 Kasım arasındaki cirosunun geçen yılın aynı dönemine göre iki katın üzerinde artış gösterdiğını duyurdu. Platfrom, kasım ayı boyunca yapılan kampanyalarla hane bütçelerine 4 milyar liraya yakın tasarruf sağlandığını en yüksek ciroya ise 11 Kasım'da ulaşıldığını bildirdi. Müşterilerin ise en çok temel tüketim ve gıda kategorilerinden ürün satın alırken, moda kategorisi satışlarının 2,5 kat arttığı aktarıldı. Efsane Kasım kampanyaları, 30 Kasım'a kadar devam edecek.
Hepsiburada Efsane Kasım’ın ilk 19 günlük sonuçlarını açıkladı Hepsiburada Efsane Kasım’ın ilk 19 günlük sonuçlarını açıkladı. Kasım ayının ilk 19 gününde iş ortakları, 112 bin adet kampanya gerçekleştirerek geçen senenin aynı dönemine göre satışlarını üç katına çıkardı. Bu süreçte kupon kullanımıyla elde edilen satışlar ise geçen yılın aynı dönemine kıyasla tam 10 katına çıktı.
Yanıltıcı reklamlara 11 ayda 92,5 milyon TL cezaTicaret Bakanlığı, tüketiciyi yanıltıcı nitelikteki reklamlara yönelik Reklam Kurulu'nca yılın ilk 11 ayında 92,5 milyon TL idari para cezası uygulandığını açıkladı.
Efsane Kasım’ın ilk büyük indirim gününde 2 milyar TL'lik satış yapıldıHepsiburada, Efsane Kasım ayının ilk 11 günüyle ilgili bilgi ve istatistikleri açıkladı. 1-11 Kasım arasında platforma 250 milyon ziyaret gerçekleştirilirken Efsane Kasım’ın ilk büyük indirim günü olan 11 Kasım Cumartesi günü yaklaşık 2 milyar TL’lik satış yapıldı ve bir günde 700 milyon TL’lik fayda sağlandı. Öte yandan ilk 11 günde yaklaşık 15 milyon adet ürün müşterilerle buluştu.
Kasımın ilk 5 gününde en çok deterjan satıldı; taksitli alışveriş rekor kırdıHepsiburada, Efsane Kasım'ın ilk kampanya döneminin sonuçlarını açıkladı. En fazla alışveriş akşam 21:00-22:00 saatleri arasında yapılırken en çok satılan ürün deterjan oldu. Yapılan alışverişlerde toplam siparişlerin yüzde 50'si kampanyaya uygun kartlarla taksitlendirilerek, yüzde 30'u ise ödemelerini erteleyerek alışverişlerini tamamladı.
Bakanlıktan 'efsane kasım indirimleri' uyarısıTicaret Bakanlığı, 'efsane kasım indirimleri' adıyla yapılan indirimli satış kampanyalarında mağduriyet yaşanmaması için vatandaşlara uyarılarda bulundu.
Hepsiburada'nın marka yüzü Kıvanç Tatlıtuğ, Efsane Kasım'ı başlatan gong'u çaldıHepsiburada, Efsane Kasım'ı özel bir geceyle başlattı. Hepsiburada CEO'su Nilhan Onal Gökçetekin'in ev sahibi olduğu ve markanın yüzü Kıvanç Tatlıtuğ'un da katıldığı geceye iş insanları ve ünlü isimler katıldı. Gökçetekin ile Efsane Kasım'ı başlatan gong'u çalan Tatlıtuğ "Hepsiburada ekibinin bir parçası olmaktan çok mutluyum, efsane bir Kasım yaşayacağız" dedi.
Hepsiburada ‘Efsane Kasım’da hane ekonomilerine 4 milyar lira katkı hedefi olduğunu açıkladı (Yeniden)Efsane Kasım’ı 2016 yılında Türkiye’ye getiren Hepsiburada, Kasım’da hem müşterilere hem de KOBİ’ler için oluşturduğu planlarını açıkladı. Platform, Efsane Kasım’da çeşitli ürünlerde indirimlerin yanı sıra, müşterilerine Hepsiburada Limiti ile kredi limitine takılmadan taksitli ödeme imkanı sunacak. Hepsiburada Limiti kredi kartı limitinden düşmeyecek. Ayrıca Hepsiburada CEO’su Nilhan Onal Gökçetekin, hane bütçelerine toplam 4 milyar liralık destek sağlama hedeflerinin olduğunu da açıkladı.
Hepsiburada ‘Efsane Kasım’da hane ekonomilerine 4 milyar lira katkı hedefi olduğunu açıkladıEfsane Kasım’ı 2016 yılında Türkiye’ye getiren Hepsiburada, Kasım’da hem müşterilere hem de KOBİ’ler için oluşturduğu planlarını açıkladı. Platform, Efsane Kasım’da çeşitli ürünlerde indirimlerin yanı sıra, müşterilerine Hepsiburada Limiti ile kredi limitine takılmadan taksitli ödeme imkanı sunacak. Hepsiburada Limiti kredi kartı limitinden düşmeyecek. Ayrıca Hepsiburada CEO’su Nilhan Onal Gökçetekin, hane bütçelerine toplam 4 milyar liralık destek sağlama hedeflerinin olduğunu da açıkladı.
Hepsiburada 2022’yi yüzde 81 büyümeyle kapattıTürkiye’nin global teknoloji borsası Nasdaq’ta işlem gören ilk ve tek şirketi Hepsiburada; 2022 yılı son çeyreği ile yılın tamamına ilişkin finansal ve operasyonel sonuçlarını açıkladı. Buna göre platform, toplam satış hacmi, sipariş sayısı ve sıklığı, aktif satıcı ve müşteri sayısı ile ürün adedi gibi e-ticaret için stratejik öneme sahip tüm göstergelerde güçlü performans göstererek 2022 yılını YÜZDE 81 büyüme oranı ile kapadı.
Garanti BBVA, Kasım ayı kredi kartı harcama verilerini açıkladıGaranti BBVA Ödeme Sistemleri (GÖSAŞ), e-ticaret platformlarının farklı tarihlerdeki yoğun kampanyalarıyla geçen Kasım ayına ait, Garanti BBVA kartları ile Garanti BBVA POS’larından yapılan işlemler üzerinden gerçekleştirdiği araştırma verilerini açıkladı.
Hepsiburada’da ‘Efsane Kasım’da 30 milyon adet ürün satıldıHepsiburada, 1-28 Kasım tarihleri arasında 200 binden fazla kampanyayla sipariş sayısını geçen yıla kıyasla 1,7 kat artırarak Kasım ayı rekoru kırdığını açıkladı. ‘Efsane Kasım’da ise 30 milyon adet ürün sattı. Müşteriler en çok çamaşır deterjanı, tuvalet kâğıdı, bebek bezi ve çay satın aldı. Giyim kategorisi siparişleri ise üç katına çıktı.
Hepsiburada: Efsane Kasım’ın ilk 6 gününde 7,5 milyon ürün satıldı Hepsiburada, Efsane Kasım dönemine hızlı başladı. Şirketten açıklanan bilgilere göre, Kasım’ın ilk 6 gününde müşteri sayısı yaklaşık 2, sipariş ise 2,5 katına çıktı. Hepsiburada en çok indirilen uygulamalar arasına girerken ziyaretçi sayısı 110 milyonun, satılan ürün 7,5 milyonun üzerine çıktı. Satışların önemli bölümünü pazar yeri işletmeleri ve KOBİ’ler gerçekleştirdi.
Hepsiburada’dan 'Efsane Kasım’a özel 1000 kişilik istihdam Kocaeli'nin Gebze ilçesinde, 100 bin metrekare alana kurulu operasyon merkezindeki Hepsiburada’nın tüm personeli, ‘Efsane Kasım’ için hummalı bir çalışma yürüttü. Bu dönemde 1000 kişilik ek istihdam sağladıklarını belirten Operasyon Grup Başkanı Mehmethan Yallagöz, kasımın perakende ve ticaret sektörü için en yoğun ay olduğunu ve kasım ayını yılın hasat mevsimi olarak nitelendirdiklerini ifade etti. Şirketin Pazarlama Grup Başkanı Ender Özgün ise ‘Efsane Kasım’ döneminde, ay sonuna kadar farklı indirimler ve ödeme kolaylıklarıyla müşterilerini karşılayacaklarını söyledi.
Hepsiburada İş Ortağım Projesi, İstanbul’da KOBİ’lerle buluştu E-ticaret markası Hepsiburada kazançlı, kaliteli ve güvenli e-ticaret için kendisini seçen 88 bini aşkın mevcut iş ortaklarına ve yeni paydaşlarına sunduğu 'Hepsiburada İş Ortağım’ projesini anlatmak için İstanbul’da bir program düzenledi. ‘Hepsiburada İş Ortağım Buluşmaları’nın üçüncü etabına katılanlara özel avantajlar sunuldu.
E-ticarette kasım rekoru; süpermarket ve kişisel bakım ürünleri ilgi gördüMüşteri memnuniyetini ön planda tuttuklarını söyleyen Hepsiburada'nın Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı (CMO) Ender Özgün, “Efsane Kasım döneminde trafiğimiz önceki aylara oranla yüzde 70'e yakın artış gösterdi. ‘Efsane Cuma’ gününde ise normal bir günün 3 katı trafiğe ulaştık. Bu dönemde en çok deterjan ve temizlik ürünleri, saç kurutma makineleri, şampuanlar, çay makineleri ve ütüler ilgi gördü” dedi.
Hepsiburada ‘Efsane Kasım’ fırsatlarını duyurduHepsiburada ‘Efsane Kasım’ indirimlerinin başladığını duyurdu. E-ticaret platformu Hepsiburada, Cem Yılmaz’lı reklam filmi ile duyurduğu ‘Efsane kasım’ için kampanyalar ve fırsatlar hazırladığını açıkladı.
Efsane Kasım ile ilgili olan tüm haber başlıklarını şu an bulunduğunuz sayfa üzerinden takip edebilirsiniz. Haberlerin detaylarını okumak isterseniz haber başlıklarına tıklayabilir, daha eski gelişmeleri görmek isterseniz ise sayfanın altında yer alan sayfa numaralarına tıklayabilirsiniz.