Dijital Benim İşim Projesi yılda 43 milyon lirayı aşkın sosyal değer ürettiMilli Eğitim Bakanlığı Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğü ve Vodafone Vakfı iş birliğiyle hayata geçirilen Dijital Benim İşim Projesi, kadınları ekonomik ve sosyal hayata kazandırmaya devam ediyor. Projenin başından bu yana 43 milyon TL'yi aşkın sosyal değer elde edilirken, bu yıl proje için yapılan her 1 TL'lik yatırım 14 TL'nin üzerinde sosyal getiri sağladı.
Dijital pazarlama ajansı, ‘En İyi Küçük Ölçekli SEO Ajansı’ ödülünü aldıÜçüncü yılını kutlayan dijital pazarlama ajansı Markethinkers; tıklama başına ödeme, SEO ve içerik pazarlama alanlarında en iyilerin ödüllendirildiği MENA Search Awards’ta üst üste 2’nci kez ‘En İyi Küçük Ölçekli SEO Ajansı’ (Best Small SEO Agency) ödülüne layık görüldü.
İş dünyası, dijital pazarlama stratejileri için düzenlenen zirvede buluştuİş dünyası ve girişimcilik ekosistemi, 2024’te ‘Şirketinizi Güçlendirin’ mottosu ile "Linkedin Influencerları ile Şirketini Güçlendir” zirvesinde buluştu. Zirvede, dijital pazarlama, teknoloji, insan kaynakları alanlarındaki son değişimler ele alındı. Sektör profesyonelleri katılımcılar için bilgilendirici konuşmalar yaparken, kişisel ve profesyonel gelişime yönelik atölyeler düzenlendi.
“Yapay zeka, dijital pazarlama stratejilerini dönüştürüyor”Yapay zekanın artık hem günlük hayatın hem de iş dünyasının odak noktasında yer aldığını söyleyen dijital pazarlama uzmanı Metin Çakır, “Yapay zeka, markaların dijital pazarlama faaliyetlerine dair stratejilerini dönüştürürken, dijital pazarlamada işletmelerin müşterilerle ilişki kurma şeklini dönüştürme misyonu üstleniyor. Yapay zeka odaklı dijital pazarlama araçları tüketici davranışlarını öngörebiliyor, dijitaldeki trendleri tahmin edebiliyor, pazarlama kampanyalarını benzeri görülmemiş bir düzeyde kişiselleştirebiliyor” dedi.