Maximiles Black 36'ncı The Bodrum Cup'ta yarış heyecanı devam ediyorMaximiles Black 36'ncı The Bodrum Cup'ta yarış heyecanı büyük bir hızla devam ediyor. İlk gün Karaada etrafını dönerek Bodrum'un en hızlısı olabilmek için yarışan yelkenciler, ikinci güne de oldukça motive başladı. Yarışın ikinci gününde Radisson Collection Bodrum-Bodrum Etabı için start verildi ve tekneler bu kez Radisson Collection'un bulunduğu Akyarlar'a doğru yelken açtı. 15 mil uzunluğundaki rotada finiş hattını ilk geçen ekip olmak için bütün hünerlerini gösteren yelkenciler, rüzgarın gücünü en iyi şekilde kullanarak hızla yol almaya başladı.
2023 yılında yüzde 132 büyüyen e-ticaret sektörünün satış hacmi 1.855 milyar TL'ye ulaştıiyzico, ETİD ve Dogma Alares tarafından hazırlanan Türkiye E-Ticaret Ekosistemi Raporu sonuçlarına göre; 2023 yılında Türkiye’de yüzde 132 büyüme gösteren e-ticaret satış hacmi, 1.855 milyar TL'ye ulaştı. Önceki yıllara göre 2023'te işlem sayısının yıllık büyüme oranı ise yüzde 23 oldu ve 2023 Türkiye’sinde 6 milyar adete yakın e-ticaret işlemi gerçekleşti. Buradan da ortalama sepet büyüklüğü 2023 yılında yüzde 108 büyüdü ve bir önceki yıla göre 255 TL artarak 492 TL’ye yükseldi. iyzico, Dogma Alares ve Elektronik Ticaret İşletmecileri Derneği (ETİD) iş birliğiyle hazırlanan ‘2023 Türkiye E-Ticaret Ekosistemi Raporu’nun sonuçları açıklandı. Rapora göre Türkiye'deki e-ticaret büyümesi 2020 yılından bu yana düzenli olarak artıyor.
2023 yılında yüzde 132 büyüyen e-ticaret sektörünün satış hacmi 1.855 milyar TL'ye ulaştıiyzico, ETİD ve Dogma Alares tarafından hazırlanan Türkiye E-Ticaret Ekosistemi Raporu sonuçlarına göre; 2023 yılında Türkiye’de yüzde 132 büyüme gösteren e-ticaret satış hacmi, 1.855 milyar TL'ye ulaştı. Önceki yıllara göre 2023'te işlem sayısının yıllık büyüme oranı ise yüzde 23 oldu ve 2023 Türkiye’sinde 6 milyar adete yakın e-ticaret işlemi gerçekleşti. Buradan da ortalama sepet büyüklüğü 2023 yılında yüzde 108 büyüdü ve bir önceki yıla göre 255 TL artarak 492 TL’ye yükseldi. iyzico, Dogma Alares ve Elektronik Ticaret İşletmecileri Derneği (ETİD) iş birliğiyle hazırlanan ‘2023 Türkiye E-Ticaret Ekosistemi Raporu’nun sonuçları açıklandı. Rapora göre Türkiye'deki e-ticaret büyümesi 2020 yılından bu yana düzenli olarak artıyor.