Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Pazaryerlerini tek panelde toplayan yerli şirket, 10 milyon dolar değerlemeyle yatırım aldığını duyurdu

Teknoloji şirketi Üzüm Teknoloji, Türkiye'nin ürün sektörlerinden biri olan Senatech’in Yönetim Kurulu Başkanı Abdulhakim Çeliker’den 10 milyon dolar değerlemeyle yatırım aldığını duyurdu.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)-

E-ticaret süreçlerini kolaylaştırmak için kurumsal kaynak planlama (ERP), pazaryeri, e-ticaret altyapısı, kargo, e-fatura hizmeti entegrasyon çözümleri geliştiren teknoloji şirketi Üzüm Teknoloji, Türkiye'nin ürün sektörlerinden biri olan Senatech’in Yönetim Kurulu Başkanı Abdulhakim Çeliker’den 10 milyon dolar değerlemeyle yatırım aldığını duyurdu. Yatırıma ilişkin görüşlerini paylaşan Üzüm Teknoloji CEO’su Sadık Önal, “Üzüm Teknoloji, geliştirdiği entegrasyon çözümleriyle, bir satıcının çeşitli pazaryerlerindeki tüm mağazalarını ve e-ticaret süreçleri için kullandığı sipariş yönetimi, kargo, kaynak planlama ve fatura çözümlerini tek panelden yönetmeye olanak tanıyan pazaryeri entegrasyonu çözümleri geliştiriyor. Bu sayede işletmeler, çok kanallı satışlarını daha kolay yönetebiliyor, sevkiyatlarını hatasız bir biçimde gerçekleştirebiliyor ve daha az kaynakla, daha çok iş yapabiliyor” dedi.

160’TAN FAZLA ENTEGRASYON SUNUYOR

Üzüm Teknoloji'nin 160’dan fazla entegrasyon çözümleri sunduğunu belirten Sadık Önal, "Amazon, Etsy, Ozon ve eBay gibi popüler yurt dışı pazaryerleri de panelimize entegre edilebiliyor. Satıcılar, bu platform ve e-ticaret çözümlerini entegre ederek, sipariş, teslimat ve iade dahil tüm süreçlerini tek platformdan yönetebiliyor. Bir pazaryerinden sipariş alındığında tüm mağazalardaki stok bilgileri anında güncelleniyor, toplama iş emirleri tek seferde gerçekleştiriliyor, siparişler tamamlandıktan sonra da fatura, iptal, iade, kargo optimizasyonu gibi e-ticaret yapanların aşina olduğu tüm adımlar Üzüm Teknoloji çözümü üzerinden takip ediliyor. Depo Yönetim Sistemi (WMS), Sipariş Yönetim Sistemi (OMS) ve e-ticaret bayi yönetim sistemi gibi çözümlerimizle de müşterilerimizin yanında oluyoruz” diye konuştu.

BİNİ AŞKIN MÜŞTERİYE HİZMET VERİYOR

Şirketin 2024'te 10 milyondan fazla sipariş ve 3 milyondan fazla ürün yönettiğini, halihazırdaTicimax, ideasoft, T-Soft ve Akinon'la iş ortağı olduğunu belirten Önal, “Binden fazla müşteriye hizmet veren Üzüm Teknoloji olarak ürün geliştirme süreçlerimizi Denizli Teknokent’teki Ar-Ge merkezimizden yürütüyoruz. 2025’te Denizli’de merkez ofis, İstanbul’da operasyon ofisi ve ABD’de satış ofisi açmayı planlıyoruz. Türkiye'nin yetki belgeli sayılı yenilenmiş telefon ve teknoloji merkezlerinden biri olan Senatech'in Yönetim Kurulu Başkanı Abdulhakim Çeliker'den 10 milyon dolar değerlemeyle aldığımız yatırım, 2025'te büyüme ve genişleme stratejimize güç verecek” dedi.

Yenilenmiş telefon, tablet, bilgisayar, aksesuar ve ev elektroniği alanında önde gelen markalardan biri olarak çok sayıda pazaryerinde online mağaza işlettiklerini vurgulayan Senatech Yönetim Kurulu Başkanı Abdulhakim Çeliker, “Üzüm Teknoloji'nin geliştirdiği çözümler, e-ticaret satıcılarının operasyonel verimliliğini en üst seviyeye çıkarırken entegre bir satış ağıyla müşteri memnuniyetini de iyileştiriyor. Güvendiğimiz ve pazar uyumunu yakaladığına inandığımız bu teknolojinin başarı yolculuğuna tanıklık edeceğimiz için heyecanlıyız” ifadelerini kullandı.

YURT DIŞINA AÇILACAK

Geliştirdikleri çözümlerin 2024 boyunca binden fazla müşteri için oluşturduğu katma değeri daha çok e-ticaret profesyoneline ulaştırmak istediklerini belirten Önal, yatırım sonrası planlarını şu ifadelerle paylaştı:

“2025’te e-ticaret entegrasyon alanında Türkiye’de ilk üç şirket arasında konumlanmayı hedefliyoruz. Ayrıca Türkiye’de altyapısını kurarak devreye aldığımız Fulfillment çözümümüzün ABD pazarında satışı konusunda üç şirketle prensip anlaşmasına vardık. ABD ve Birleşik Krallık’ta iş ortaklığı görüşmelerini sürdürürken, 2025’te iş modelimizi yurt dışı pazarlarda müşterilerin hizmetine sunmayı planlıyoruz. Çözümlerimizi özellikle ABD, Birleşik Krallık ve Avrupa pazarına uyumlu hale getirerek, e-ihracat yapmak isteyen Türk ve yabancı müşterilere hizmet vermeyi planlıyoruz. Sektörü yakından takip ediyor, ihtiyaçları anlıyor ve entegrasyon yol haritamızı buna göre şekillendiriyoruz. Türkiye’nin en hızlı büyüyen sektörlerinden birinde e-ticaret markalarının başarı hikayelerine destek olmak için çalışmaya devam ediyoruz.”

Diğer Haberler

  1. THY’den yolcularına UNESCO Türkiye serisi seyahat kiti
  2. Suriye’deki yapı fuarına 100'den fazla Türk şirketi katılacak
  3. Findeks Risk Raporu, Param Mobil’de
  4. Turkcell'in 30’uncu yıl çekilişi sonuçlandı
  5. Lezita, 2025’te iç ve dış pazarda büyüme hedefiyle yatırıma odaklanacağını duyurdu
  6. M Oil ve Halkbank’tan Yakıtmatik üyesi Paraf ticari kart sahiplerine özel kampanya
  7. Trendyol kış şartlarında araç ihtiyaçlarını sıraladı
  8. Erdemir’de işe alımlar için başvuru süreci 6 Ocak’ta başlıyor
  9. Şikayetvar: 'Dava ve icra dolandırıcılığında şikayetler yüzde 3 bin 150 arttı'
  10. Smartmetrics, 2025 operasyonel hedeflerini özel bir davetle tanıttı

© Copyright 2025

DHA