Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Lezita, 2025’te iç ve dış pazarda büyüme hedefiyle yatırıma odaklanacağını duyurdu

Türkiye'nin sanayi kuruluşlarından Lezita, Son üç yılda 100 milyon Euro’luk yatırım gerçekleştirdiğini duyurdu. Şirket, 2025’te yenilikçi ürün portföyüyle iç ve dış pazarlardaki etkisini artırmayı hedefliyor.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)-

Piliç eti markalarından Lezita, 2025 yılında da yatırıma, iç ve dış pazarda büyümeye odaklanacağını duyurdu. Şirket, son üç yılda 100 milyon Euro’luk yatırım gerçekleştirdiğini duyurdu. Lezita Genel Müdürü Mesut Ergül, Lezita’nın iş stratejisinin temelinde 2025 yılında da yatırımların yer alacağını söyledi.

‘HEDEFİMİZ BEYAZ ET SEKTÖRÜNDE LİDERLİK’

Mesut Ergül, “Deprem nedeniyle ara verdiğimiz Kahramanmaraş yatırımımıza hızla devam ediyoruz. İç Anadolu, Güneydoğu ve Doğu Anadolu bölgelerine daha yakın olacağımız yeni tesisimiz, Ortadoğu’ya olan yakınlığıyla da ihracatımızı artıracak. Bu tesis sayesinde üretim kapasitemizi iki katına çıkarmayı hedefliyoruz. Damızlık, kuluçkahane ve yem fabrikasını da içeren bu yatırımla hedefimiz beyaz et sektöründe liderlik. Yeni yatırımlarımızla piliç eti üretimi, ileri işlem üretimi, tedarik zinciri, satış, pazarlama ve müşteri hizmetleri alanlarında daha da güçleneceğiz” dedi.

‘İHRACAT HACMİMİZİ 2025’TE YENİ ÜLKELERLE ARTIRACAĞIZ’

Lezita ürünlerini, yaklaşık 70 ülkede tüketiciyle buluşturduklarını ifade eden Ergül, “Lezita, yurt dışında da tercih edilen markalar arasında yer alıyor. Hedef pazarlarımıza yönelik kampanyalarla Lezita’yı uluslararası platformlarda daha geniş kitlelere tanıtma stratejisi izliyoruz. Müşterilerimizden gelen geri bildirimlere ve fuar katılımlarına büyük önem veriyoruz. Bu doğrultudaki çalışmalarla ihracat yaptığımız ülkelere sürekli yenilerini ekliyoruz. 2025’te de mevcut pazarlarımıza yenilerini ekleyerek ihracat hacmimizi artırmayı planlıyoruz” diye konuştu.

‘YENİLİKÇİ ÜRÜNLERİNİ RAFTA FARK YARATACAK UYGULAMALARLA GENİŞ KİTLELERE ULAŞTIRIYOR’

Dünya genelindeki yeni trendleri ve tüketici ihtiyaçlarını yakından takip ettiklerini vurgulayan Mesut Ergül, “Doğrudan 3 bin 500, dolaylı olarak 10 bin kişiye istihdam sağlayan Lezita, yeniliğe tutkun ve iletişimin gücüne inanan bir marka. Demografik yapıyı analiz ederek, bu doğrultuda aksiyon alıyoruz. ‘Hayatın Lezzeti’ mottomuzla hayatın tüm renklerini ürünlerimize taşıyoruz. Yenilikçi ürünlerimizi rafta fark yaratacak uygulamalarla geniş kitlelere ulaştırıyoruz. İlkini İzmir’de, ikincisini Ankara’da açtığımız konsept mağazalarımız, tüketicilerimizle bire bir bağ kurma fırsatları sunuyor. Hedefimiz konsept mağazalarımızı tüm Türkiye’ye yaymak. Gelecek yıl marka iletişimine yönelik çalışmalar yapacağız. Uluslararası gıda markası olma hedefimiz doğrultusunda, Lezita’nın bilinirliğini ve tüketiciye erişimi artırmak için pazarlama kampanyaları hayata geçireceğiz. Mottomuzdan aldığımız ilhamla yenilikçi ve lezzetli ürünlerimizin daha fazla kesim tarafından tanınmasına yönelik çalışmalara devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.

 

Diğer Haberler

  1. THY’den yolcularına UNESCO Türkiye serisi seyahat kiti
  2. Suriye’deki yapı fuarına 100'den fazla Türk şirketi katılacak
  3. Findeks Risk Raporu, Param Mobil’de
  4. Turkcell'in 30’uncu yıl çekilişi sonuçlandı
  5. M Oil ve Halkbank’tan Yakıtmatik üyesi Paraf ticari kart sahiplerine özel kampanya
  6. Trendyol kış şartlarında araç ihtiyaçlarını sıraladı
  7. Erdemir’de işe alımlar için başvuru süreci 6 Ocak’ta başlıyor
  8. Pazaryerlerini tek panelde toplayan yerli şirket, 10 milyon dolar değerlemeyle yatırım aldığını duyurdu
  9. Şikayetvar: 'Dava ve icra dolandırıcılığında şikayetler yüzde 3 bin 150 arttı'
  10. Smartmetrics, 2025 operasyonel hedeflerini özel bir davetle tanıttı

© Copyright 2025

DHA