Beymen sürdürülebilirlik yol haritasını açıkladıTürkiye'nin önde gelen lüks perakende markası Beymen, sürdürülebilirlik yol haritasını açıkladı. ‘Dünyaya sözümüz var’ mottosuyla hayata geçirilen ‘Beymen Promise’ manifesto kapsamında doğaya, topluma ve çalışanlara yönelik taahhütler duyuruldu.
Türk tekstilcilerden Fransa’da sürdürülebilirlik vurgusuDünyanın en büyük tekstil fuarlarından olan ve Paris’te düzenlenen Premiere Vision Fuarı sona erdi. Toplam bin 310 firmanın yer aldığı fuara, Türkiye 211 firma ile katıldı. Türkiye katılım sayısı bakımından ikinci sırada yer aldı. Türk tekstil sektörünü tüm platformlarda tanıtmaya devam ettiklerini ifade eden İstanbul Tekstil ve Hammaddeleri İhracatçıları Birliği (İTHİB) Başkanı Ahmet Öksüz, “Dünyaya hitap eden bir fuarda İtalya’dan sonra en büyük ikinci katılımcı ülke olduk. Fuar, Türk tekstil sektörü için ayrı bir önem taşıyor. Sürdürülebilir üretim, Ar-Ge ve tasarım kabiliyeti konularında Türkiye’nin oldukça iyi bir kabiliyeti oluştu. Biz de Premiere Vision Fuarı’nda bunu tüm dünyaya duyurmak ve göstermek istiyoruz” dedi.
Boyner'den sürdürülebilirliğe ve eğitime destekGeçtiğimiz yıl mağazalarında plastik kullanımının azaltılmasını teşvik etmek amacıyla çok kullanımlı çanta uygulamasını hayata geçiren Boyner, 4 milyonu aşkın plastik poşet kullanımının önüne geçtiğini duyurdu. Marka, aynı zamanda çok kullanımlı çantaların satışından elde edilen gelirle, ÇEVKO ve Türkiye Eğitim Gönüllüleri Vakfı (TEGV) iş birliğinde hayata geçirdiği projelerle çocukların eğitim hayatına destekte bulunduğunu bildirdi.