Şikayetvar

Şikayetvar

Son dakika şikayetvar haberleri ile ilgili DHA'ya eklenen tüm haberler bu sayfada yer almaktadır. Geçmişte yaşanan şikayetvar gelişmeleri, bugün yaşanan en flaş gelişmeler ve çok daha fazlası sürekli güncel olan şikayetvar haber sayfamızda...

Şikayetvar

haber başlıkları altta listelenmiştir. Son dakika haberleri de dahil olmak üzere şu ana kadar eklenen toplam 134 sikayetvar haberi bulunmuştur.
Kasım indirimlerinde şikayetler 60 bini aştı
Kasım indirimlerinde şikayetler 60 bini aştıKasım ayı boyunca devam eden indirimler sona erdi. Şikayetvar, Kasım ayı indirimlerini mercek altına alarak e-ticaret, kargo ve pazaryeri sitelerine ait verilerini açıkladı. Yapılan açıklamaya göre e-ticaret sektörüne son bir ayda 30 bini aşkın şikayet ulaşırken, kargoyla ilgili şikayetlerin sayısı ise 19 bini buldu.
3.12.2024Ekonomi
'Kombi şikayetleri son bir haftada yüzde 134 arttı'
'Kombi şikayetleri son bir haftada yüzde 134 arttı'Soğuk havaların başlamasıyla birlikte kombi şikayetleri de artış gösterdi. Şikayetvar verilerine göre şikayetler, son bir haftada yüzde 134 oranında arttı. Bu dönemde en çok şikayet edilen konular arasında servis hizmetlerinin yetersizliği, garanti kapsamındaki ürünlerde yaşanan sorunlar ve teknik arızalar yer aldı.
26.11.2024Kurumsal
Kasım indirimlerinde en çok şikayet edilen konular belli oldu
Kasım indirimlerinde en çok şikayet edilen konular belli olduKASIM ayı, dünya genelinde ve Türkiye’de perakende ve e-ticaret sektörlerinin en hareketli dönemlerinden biri olarak öne çıkıyor. Yoğun alışveriş dönemi, artan satış hacimlerinin yanında tüketici memnuniyeti açısından bazı zorlukları da beraberinde getiriyor. Şikayetvar, ‘Kasım İndirimleri’ döneminde yaşanan yaygın şikayet konularını derledi.
7.11.2024Ekonomi
Burs vaadiyle dolandırıcılık şikayetleri yüzde 753 arttı
Burs vaadiyle dolandırıcılık şikayetleri yüzde 753 arttıÇÖZÜM platformu Şikayetvar, burs vaadiyle dolandırıcılık şikayetlerini açıkladı. Buna göre şikayetler son bir yılda yüzde 753 arttı. Öğrenciler en çok kişisel bilgilerinin çalınmasından endişeli.
15.10.2024Eğitim
Her iki taraf da çözüm bekliyor: Kiracı da ev sahibi de
Her iki taraf da çözüm bekliyor: Kiracı da ev sahibi deÇözüm platformu Şikayetvar, kiracıların ve ev sahiplerinin şikayetlerini derledi. Kiracıların şikayetlerinden bazıları şöyle; “İstanbul'da Gaziosmanpaşa Mahallesi'nde oturduğum eve ev sahibim kirayı 6 binden 12 bin TL'ye yükseltti. Ev sahibine devletin belirttiği kira oranını söylediğim halde, 'Devleti, yasayı kim umursar' diyerek benden 12 bin TL kira istedi. Evim rutubetli. Eve bakım yaparsa 9 bin TL vereceğimi belirttim. O da itiraz etti. Yüzde 65 oranında olan oranı bile kabul etmedi. Bunun için ne yapmam gerekiyor?"
26.09.2024Kurumsal
Şikayetvar, yeni eğitim ve öğretim yılının arifesinde öğrencilerin en çok şikayet ettiği konuları paylaştı
Şikayetvar, yeni eğitim ve öğretim yılının arifesinde öğrencilerin en çok şikayet ettiği konuları paylaştıŞikayetvar, ders zilinin çalmasına sayılı günler kala özel okullar, yurtlar, üniversiteler ve öğrenci servisleriyle ilgili şikayet verilerini paylaştı. Platform tarafından yapılan açıklamaya göre, özel okul şikayetleri yüzde 133, KYK şikayetleri yüzde 81, devlet üniversiteleriyle ilgili şikayetler ise yüzde 45 arttı.
2.09.2024Kurumsal
Havayolu ulaşım şikayetleri yüzde 58 arttı: ‘Açıklama yok, 6 saattir bekliyoruz’
Havayolu ulaşım şikayetleri yüzde 58 arttı: ‘Açıklama yok, 6 saattir bekliyoruz’Şikayetvar, son dönemde en çok tartışılan konulardan biri olan havayolu şirketleriyle ilgili en çok şikayet edilen konuları derledi. Verilere göre; son bir yılda şikayetler yüzde 58 arttı. Geçen yılın aynı döneminde 10 bin 511 olan şikayet sayısı 2024’te 16 bin 446’ya ulaştı. En çok şikayet edilen konularsa uzun süreli rötarlar ve iptaller, bagaj sorunları, müşteri hizmetleri ve uçak içi hizmetler olarak sıralandı.
30.07.2024Ekonomi
Şikayetvar: Yüzlerce tüketici sıcak havalarda yaşanan elektrik kesintileriyle ilgili çözüm arıyor
Şikayetvar: Yüzlerce tüketici sıcak havalarda yaşanan elektrik kesintileriyle ilgili çözüm arıyorTürkiye genelinde yaşanan sıcak havalar, elektrik kesintilerini de beraberinde getiriyor. Çözüm platformu Şikayetvar üzerinden elektrik kesintileriyle ilgili çözüm arayışında bulunan yüzlerce tüketici, saatler hatta bazen günler boyunca devam eden kesintilere karşı bir an önce önlem alınmasını istiyor.
22.07.2024Gündem
Klima şikayetleri son bir ayda yüzde bin 173 arttı
Klima şikayetleri son bir ayda yüzde bin 173 arttıSon yılların en sıcak günlerini yaşadığımız şu dönemde, Türkiye’de klima şikayetleri de artışa geçti. Öyle ki 2024’te Mayıs ila Haziran ayları kıyaslandığında şikayetler son bir ayda yüzde bin 173 arttı. Sadece Haziran ayında klimayla ilgili 5 bin 607 şikayet geldi. 2023’ün ilk 6 ayı ile 2024’ün dönemi karşılaştırıldığında şikayetlerin yıllık artış oranıysa yüzde 477’ye ulaştı. Klimalarla ilgili en çok şikayet edilen konu enerji tüketimi olurken, yetkili servislerle ilgili konular ikinci sırada yer aldı.
9.07.2024Ekonomi
Bayramda en çok şikayet edilen konular belli oldu
Bayramda en çok şikayet edilen konular belli olduKurban Bayramı’nda tüketicilerin en çok şikayet ettiği konular açıklandı. Şikayetvar verilerine göre bu dönemde en çok şikayet edilen sektör, karayolu ulaşım firmaları oldu. Oteller ve tatil köyleri, havayolu ulaşım firmaları ve bilet siteleri en çok şikayet edilen diğer sektörler olarak öne çıktı. Bununla birlikte rezervasyon sorunları, tur ve bilet iptalleri, aynı koltuğun iki kişiye satılması ve odaların temiz olmaması da en çok şikayet edilen konular arasında yer aldı.
28.06.2024Ekonomi
MHRS şikayetleri bir haftada yüzde 165 arttı: “Aylardır randevu alamıyoruz”
MHRS şikayetleri bir haftada yüzde 165 arttı: “Aylardır randevu alamıyoruz”Sağlık Bakanlığı’na bağlı hizmet veren MHRS’den randevulara ilişkin şikayetler arttı. Çözüm platformu Şikayetvar’a ulaşan şikayetlerin sayısı son bir haftada yüzde 165 arttı. Platformun paylaştığı verilere göre, Sağlık Bakanlığı şikayetleri de bir önceki haftaya göre yüzde 39 artış gösterdi.
28.05.2024Sağlık-Yaşam
Kripto parada şikayetler yüzde 22 arttı; mart ayı zirve yaptı
Kripto parada şikayetler yüzde 22 arttı; mart ayı zirve yaptıÇözüm platformu Şikayetvar, 2024'ün ilk 4 ayı için kripto parayla ilgili gelen şikayetleri açıkladı. Platform tarafından yapılan açıklamaya göre,16 ayda şikayetlerin zirve yaptığı ay 3 bin 523 şikayet mart olurken geçen yıla oranla şikayetler yüzde 22 artış gösterdi. En çok ise sistem girişinde hata oluşması, hesabın sıfırlanması, kimlik doğrulamada karşılaşılan sorunlar, aracı kurumların komisyon ücretinin yüksekliği konularında şikayet alındı.
8.05.2024Ekonomi
Şikayetvar açıkladı: Dolandırıcıların yeni yöntemi sosyal yardım
Şikayetvar açıkladı: Dolandırıcıların yeni yöntemi sosyal yardımÇözüm platformu Şikayetvar, 0850'li numaralar üzerinden yapılan dolandırıcılık vakalarıyla ilgili kullanıcıları uyardı. Farklı kurumların adını kullanan dolandırıcıların ‘sosyal yardım başvurusu’ bahanesiyle vatandaşların kişisel bilgilerini topladıklarını belirten platforma konuyla ilgili çok sayıda şikayet ulaştı. Konuyla ilgili Şikayetvar’a çözüm taleplerini ileten çok sayıda kullanıcı kişisel verilerinin çalındığından endişe ediyor.
5.04.2024Ekonomi
Türkiye'de internet hızı, cayma bedeli ve bağlantı kopmalarına yönelik şikayetler yüzde 615 arttı
Türkiye'de internet hızı, cayma bedeli ve bağlantı kopmalarına yönelik şikayetler yüzde 615 arttıÇözüm platformu Şikayetvar, internet servis sağlayıcılarıyla ilgili çözüm bekleyen konuları mercek altına aldı. Verilere göre bir önceki yıl ile kıyaslandığında şikayetler yüzde 615 arttı. Ocak, şikayetlerin zirve yaptığı ay olurken internet hızı, cayma bedelinin yüksekliği, bağlantı kopuşları ve taahhüt bitiminde yüzde 300'ü geçen zamlar kullanıcıların en çok şikayet ettiği konular olarak öne çıktı.
15.03.2024Teknoloji
Müşteri memnuniyeti ve yüksek kargo şirketi Yurtiçi Kargo seçildi
Müşteri memnuniyeti ve yüksek kargo şirketi Yurtiçi Kargo seçildiÇözüm platformu Şikayetvar tarafından her yıl aktarılan Müşteri Deneyimi Endeksi raporuna göre, Yurtiçi Kargo 2023 yılında da kargo müşteri memnuniyeti ve yüksek marka seçildi.
21.02.2024Ekonomi
Bitexen’e A.C.E Awards’tan birincilik ödülü
Bitexen’e A.C.E Awards’tan birincilik ödülüDijital varlık alım-satım platformu Bitexen, Şikayetvar platformu tarafından düzenlenen A.C.E Awards’ta, Kripto-Sanal Para Borsası Ölçek-A kategorisinde birinci olarak Diamond ödülüne layık görüldü.
21.02.2024Ekonomi
Şikayetvar kusursuz müşteri deneyimi yaşatan 118 markayı ödüllendirdi
Şikayetvar kusursuz müşteri deneyimi yaşatan 118 markayı ödüllendirdiMüşterimi memnuniyeti ölçen platform Şikayetvar tarafından bu yıl dokuzuncu kez düzenlenen A.C.E. Awards (Achievement in Customer Excellence) ödül töreni İstanbul’da bir otelde gerçekleştirildi. Gecede kusursuz müşteri deneyimini yaşatan 118 marka ödüllendirildi.
20.02.2024Video
Şikayetvar kusursuz müşteri deneyimi yaşatan 118 markayı ödüllendirdi
Şikayetvar kusursuz müşteri deneyimi yaşatan 118 markayı ödüllendirdiMüşterimi memnuniyeti ölçen platform Şikayetvar tarafından bu yıl dokuzuncu kez düzenlenen A.C.E. Awards (Achievement in Customer Excellence) ödül töreni İstanbul’da bir otelde gerçekleştirildi. Gecede kusursuz müşteri deneyimini yaşatan 118 marka ödüllendirildi.
20.02.2024Ekonomi
Veliler özel okul zamlarına isyan etti: Böyle bir zam oranını hiç görmedik
Veliler özel okul zamlarına isyan etti: Böyle bir zam oranını hiç görmedik  2024-2025 öğretim yılı için özel okullarda erken kayıtlar başladı. Özel okullar maliyetleri gerekçe göstererek en az yüzde yüz zam talep ederken velilerse fahiş fiyatların uygulanmasından şikayetçi. Bu durum çözüm platformu Şikayetvar'a da yansıdı. Özel okul ile ilgili velilerin en çok şikayet ettiği konuların başında öğrenim ücretleri, sınav, kırtasiye, yemek ücretleri ve öğretmenlerin yetersizliği geliyor. Öte yandan geçtiğimiz günlerde gerçekleşen özel okul bursluluk sınavlarının şeffaflığı da platform üzerinden sorgulanan konular arasında yer aldı.
2.02.2024Eğitim
Türkiye’de 2023’te en çok şikayet edilen sektörler açıklandı; ilk sırada e-ticaret yer aldı
Türkiye’de 2023’te en çok şikayet edilen sektörler açıklandı; ilk sırada e-ticaret yer aldı Çözüm platformu Şikayetvar, 2023 yılı verilerini açıkladı. Aylık ortalama 28 milyon ziyaretin gerçekleştiği platformda bir yıl içerisinde 520 bini aşkın şikayet çözüme kavuştu. En çok şikayet; e-ticaret, finans ve internet servis sağlayıcılarına geldi. Verilere göre; zamlar, dolandırıcılık, ilaca ulaşamama ve vize almada yaşanan sorunlar gündemdeki yerini korudu.
24.01.2024Ekonomi
Şikayetvar ‘yüksek kira şikayetlerini’ derledi: Yılda 5 kez zam yapıldı
Şikayetvar ‘yüksek kira şikayetlerini’ derledi: Yılda 5 kez zam yapıldıYüksek kira fiyatları, gündemdeki yerini koruyor. Çözüm platformu Şikayetvar da kiracıların konuyla ilgili şikayetlerini derledi.
3.01.2024Ekonomi
Şikayetvar, ‘videolu şikayet’ ve mobil uygulamasını hizmete sundu
Şikayetvar, ‘videolu şikayet’ ve mobil uygulamasını hizmete sundu   Çözüm platformu Şikayetvar, iki yeni özelliğini duyurdu. Platform tarafından yapılan açıklamaya göre, tüketiciler artık çözüm bekledikleri konuları video kaydederek markalara hızlı ve etkili bir şekilde duyurabilecek. Öte yandan Şikayetvar, mobil uygulamasını da yayına aldığını da açıkladı.
19.12.2023Kurumsal
Kombi şikayetleri Kasım ayında yüzde 195 arttı
Kombi şikayetleri Kasım ayında yüzde 195 arttıŞikayetvar, kombiyle ilgili en çok çözüm beklenen konuları derledi. Kombi tamiratında servislerin garanti şartlarını göz ardı etmesi en çok şikayet edilen konu olurken şikayetler, bir önceki aya göre Kasım ayında yüzde 195 artış gösterdi.
6.12.2023Kurumsal
Kasım indirimlerinde e-ticaret sektörüne şikayetler arttı
Kasım indirimlerinde e-ticaret sektörüne şikayetler arttıKasım indirimlerinin başlamasıyla birlikte e-ticaret sektörü en hareketli dönemini yaşıyor. Kasım indirimlerinde e-ticaret sektörüyle ilgili verilerini paylaşan Şikayetvar, 2023’nin ilk 10 ayında en çok şikayet edilen konuları derledi. Verilere göre sipariş edilen ürünün göründüğü gibi çıkmaması en çok çözüm bekleyen konu oldu. E-ticaret sektöründe şikayetlerin zirve yaptığı ay kasım olurken, şikayetler bir önceki ay ile karşılaştırıldığında yüzde 68 oranında artış gösterdi.
15.11.2023Ekonomi
Borç krizi derinleşiyor: Varlık yönetimi şirketlerine yönelik şikayetler arttı
Borç krizi derinleşiyor: Varlık yönetimi şirketlerine yönelik şikayetler arttıÇözüm platformu Şikayetvar, bankalardan tahsili gecikmiş, sorunlu, takipte olan alacaklarını satın alan varlık yönetimi şirketlerini mercek altına aldı. Platform tarafından paylaşılan verilere göre bu şirketlerle ilgili şikayetler bir önceki yıl ile kıyaslandığında yüzde 114 arttı. Nisan, şikayetlerin zirve yaptığı ay olurken en çok şikayet edilen konular; fahiş kar talebi, çalışanların saygısız tutumları, uzlaşmadan uzak davranışlar olarak sıralandı.
24.10.2023Ekonomi

Benzer Haber Etiketleri

şikayetvarşikayetmüşterikasımkombi

Şikayetvar ile ilgili olan tüm haber başlıklarını şu an bulunduğunuz sayfa üzerinden takip edebilirsiniz. Haberlerin detaylarını okumak isterseniz haber başlıklarına tıklayabilir, daha eski gelişmeleri görmek isterseniz ise sayfanın altında yer alan sayfa numaralarına tıklayabilirsiniz.