Son dakika Seramiksan haberleri ile ilgili DHA'ya eklenen tüm haberler bu sayfada yer almaktadır. Geçmişte yaşanan Seramiksan gelişmeleri, bugün yaşanan en flaş gelişmeler ve çok daha fazlası sürekli güncel olan Seramiksan haber sayfamızda...
haber başlıkları altta listelenmiştir. Son dakika haberleri de dahil olmak üzere şu ana kadar eklenen toplam 59 seramiksan haberi bulunmuştur.
Vitrifiye ve karo markası, 17-21 Mart’ta ISH Fuarı’na katılacakFrankfurt'ta1957’den beri düzenlenen ISH Fuarı, 17-21 Mart’ta kapılarını yeniden açıyor. 55 ülkeden 2 bini aşkın katılımcının modern banyo tasarımlarının yanı sıra, sürdürülebilir iklimlendirme ve havalandırma çözümlerini tanıtacağı fuarda, Türkiye’den şirketler de yerini alacak. Vitrifiye ve karo markası Seramiksan da ‘Sürdürülebilir bir gelecek için çözümler' temasıyla düzenlenecek fuarda, çevre dostu vitrifiye ürünlerini sektör profesyonelleriyle buluşturacak.
Karo ve vitrifiye markası açıkladı: ‘Bu yıl evler, doğaya ayna tutacak’Karo ve vitrifiye markası 2025 dekorasyon trendlerini değerlendirdi. 2025’te iç mekan dekorasyonlarında refahı teşvik eden işlevsel ve fonksiyonel ürünlerin ön plana çıkacağını söyleyen Seramiksan Pazarlama Müdürü Görkem Helvacıoğlu, “Bu yıl evler adeta doğaya ayna tutacak. Bu trende sadece desenlerde değil, renklerde de tanık olacağız” dedi.
Online PR Servisi B2Press, 2024 karnesini açıkladıBasın bülteni dağıtım hizmeti veren online PR servisi B2Press, 2024 karnesini açıkladı. Şirket, bir yılda dünya çapında 2 bini aşkın basın bülteni dağıtımı gerçekleştirirken, cirosunu Euro bazında yüzde 90, müşteri sayısını yüzde 30 artırdığını duyurdu.
Karo ve vitrifiye markası, 2025’in dekorasyon trendlerini değerlendirdiDoğadan esinlendiği yeni koleksiyonunu tanıtan karo ve vitrifiye markası yeni yılın dekorasyon trendlerini değerlendirdi. Karo ve vitrifiye markası Seramiksan’ın Direktörü Süreyya Çağlar, 2025’in dekorasyon trendlerine ilişkin, “2025, yaşam alanlarımızı adeta doğayla birleştiren ve sürdürülebilirliğin öne çıktığı bir yıl olacak. Minimalist çizgiler, doğal ve estetik malzemeler, mekanların vazgeçilmezine dönüşecek” dedi.
Seramiksan, ‘Tasarımın Banyo Hali’ yarışmasını kazanan projeyi UNICERA Fuarı’nda sergilediSeramiksan, banyo mobilya markası VOQ ile İzmir Ekonomi Üniversitesi’nde 20 Mayıs’ta gerçekleştirdikleri ‘Tasarımın Banyo Hali’ adlı tasarım yarışmasının birincileri Beyza Tuluk ve Aslı Cevdetoğlu’nun projelerini üreterek ilk kez UNICERA Fuarı’nda sergiledi. Tasarımcılar Aslı Cevdetoğlu ve Bilge Beyza Tuluk da fuar süresince GAIA isimli tasarım hakkında ziyaretçilere birebir ayrıntılı bilgi verdi.
Seramiksan, UNICERA Fuarı’nda ürünlerini tanıtıyorİstanbul Fuar Merkezi’nde gerçekleşen UNICERA Fuarı bugün başladı. ‘Dünyanın Tüm Renklerini Koruma Sözü’ hedefiyle fuarda yer alan Seramiksan da ürünlerini tanıtıyor. Fuar 8 kasım’a kadar devam edecek.�
Seramiksan, Türkiye'yi Cersaie Fuarı'nda temsil ettiSeramiksan, 23-27 Eylül'de İtalya'da gerçekleştirilen uluslararası seramik ve banyo mobilyaları etkinliği Cersaie Fuarı'na katıldı. Şirket, en yeni karo ve vitrifiye serilerini sürdürülebilirlik konseptinde ilk kez fuarda tanıtırken, sektörün son trendleri ve yeniliklerinin yakından görünmesini sağladı.
Seramiksan, Türkiye'yi Cersaie Fuarı'nda temsil ettiSeramiksan, 23-27 Eylül'de İtalya'da gerçekleştirilen uluslararası seramik ve banyo mobilyaları etkinliği Cersaie Fuarı'na katıldı. Şirket, en yeni karo ve vitrifiye serilerini sürdürülebilirlik konseptinde ilk kez fuarda tanıtırken, sektörün son trendleri ve yeniliklerinin yakından görünmesini sağladı.
Karo ve vitrifiye markası, yeni porselen karolarını tanıttıKaro ve vitrifiye markası Seramiksan, yeni porselen karo serisini tanıttı. Ahşap görünümlü yeni ürünü Sagano Line’nin doğa dostu bir ürün olduğunu ifade eden Seramiksan Direktörü Süreyya Çağlar, “Sürdürülebilirliği ilke edinen bir marka olarak, hem sektörümüzde yeşil dönüşümün öncüsü oluyoruz hem de üretimden tüketiciye kadar tüm paydaşların çevresel etkisini düşürerek daha yaşanabilir bir gelecek inşa ediyoruz” dedi.
Seramiksan, büyük ebatlı porselen karolarını tanıttıSeramiksan kamusal ve ticari mekanlar için piyasaya sürdükleri yeni 120x120 santimetre porselen karolarını tanıttı. Seramiksan Direktörü M. Süreyya Çağlar, “Büyük ebatlı yeni karolarımızla yer ve duvarlarda kesintisiz ve bütünsel yüzeyler yaratiyoruz. Daha az derz alanı yaratarak temizlik süreçlerini de önemli ölçüde kolaylaştırıyoruz” dedi.
Milano Başkonsolosluğu Ticaret Ateşesi Eser, Seramiksan'ın İtalya'daki merkezini ziyaret ettiTürkiye'nin Milano Başkonsolosluğu Ticaret Ateşesi Kadir Eser, yerli seramik ve vitrifiye markası Seramiksan'ın Sassuolo Modena'daki merkez ofisini ziyaret etti. Eser, ziyarette kendisini karşılayan Seramiksan İtalya Genel Müdürü Rahşan Karadağ'dan sektör hakkında bilgi alırken, markanın ürünlerini de inceledi.�
Tasarımın Banyo Hali Yarışması'nda ödüller sahiplerini bulduKaro, vitrifiye markası Seramiksan ve İtalyan dekorasyon stiline sahip banyo mobilyası VOQ , İzmir’de öğrencilere yönelik Tasarımın Banyo Hali Yarışması düzenledi. Yarışma sonucunda İzmir Ekonomi Üniversitesi Endüstriyel Tasarım ve İç Mimarlık Bölümü’nden 2, 3 ve 4. sınıf öğrencileri ödüllerine kavuştu.
Seramiksan Usta Eğitim Seminerlerine devam ediyorKaro, vitrifiye ve yapı kimyasalları markası Seramiksan, 2024 boyunca farklı şehirlerdeki bayilerinin iş birliğiyle ustaları için başladığı eğitim seminerlerine hız kesmeden devam ediyor. Geçtiğimiz hafta Erzurum ve Erzincan'da eğitim gerçekleştiren markanın bu haftaki rotasında Çorum, Trabzon, Fatsa ve Hopa bulunuyor.
Seramiksan, vitrifiye ürünleriyle su tasarrufu sağlıyorGelecek nesillere daha yaşanabilir bir gelecek miras bırakmak için yüzde 0 atık ürün, yüzde 0 atık su politikasını uygulayan seramik ve vitrifiye markası Seramiksan, çevre dostu ürünleriyle tüketicilerinin sudan tasarruf yapmasını sağladığını duyurdu.
Seramik ve vitrifiye markasından yetkili servislere 4 haftalık eğitimSeramik, vitrifiye ve yapı kimyasalları markalarından Seramiksan, farklı şehirlerdeki 70 yetkili servisi için hazırladığı 4 haftalık eğitim programına devam ediyor. Programa katılanlar, üretim ve Ar-Ge alanlarını ziyaret edip vitrifiye ürünlere dair yeni projeler, yedek parça, teknik servis ve montaj gibi konuların yanı sıra, müşteri memnuniyeti hakkında bilgi alıyor.
Seramiksan, İş Pozitif Fuarı’na katıldı200 kişiden fazla kadın çalışanıyla kadın istihdamını destekleyen Seramiksan, İŞKUR tarafından ilk defa Manisa’da gerçekleştirilen ‘Müdafaadan Milli Kalkınmaya Türkiye Yüzyılı’nın Kadınları-Yüzyılın Kadın İstihdamı İş Pozitif Fuarı’nda yer aldı.
Seramiksan, yılın rengini karo serisiyle buluşturduPantone Renk Enstitüsü'nün belirlediği yılın rengi şeftali tüyünü karo serisiyle yüzeylere taşıdıklarını söyleyen Seramiksan Pazarlama Müdürü Görkem Helvacıoğlu, "Profesyonellerin belirlediği yılın renk paletlerinden yararlanarak ürün seçmek, yaşam alanlarını dekore etmeyi kolaylaştırabiliyor. Biz de Pantone Renk Enstitüsü'nün belirlediği yılın rengi şeftali tüyüne uyumlu Sahra serimizle, müşterilerimize aradıkları dekorasyon fikrini hazır halde ürünlerimizle sunuyoruz" dedi.
Yerli seramik markası, Kayseri’deki ustaları eğitim seminerinde buluşturduYerli seramik markası Seramiksan, Kayseri’deki ustaları için 2 ayrı eğitim semineri gerçekleştirdi. Marka, seminerlerle birlikte ustalarının yetkinlikleri başta olmak üzere, ürünlerinin kalite ve avantajlarının farkındalığını ve marka bilinirliğini artırmayı hedefliyor.
Seramik ve vitrifiye markası, uluslararası fuarda yeni ürünlerini sergiliyor Karo, vitrifiye ve yapı kimyasalları üreticisi Seramiksan, yeni ürünlerini Uluslararası Seramik Banyo Mutfak Fuarı UNICERA 2023’te sergiliyor. Banyo, mutfak, tüm yaşam alanları için ürettiği karo, vitrifiye, yapı kimyasallarının yanı sıra VOQ banyo mobilyaları koleksiyonlarını sektör profesyonelleri ve ziyaretçilerinin beğenisine sunan marka, ‘Bir Sözümüz Var’ konseptiyle ziyaretçilerini bekliyor.
Seramiksan, fabrika ve showroom’larını mimarlara açtıMimarlar Haftası kapsamında 3 ayrı etkinlik düzenleyen Seramiksan, fabrika ve showroom’larını mimar ve iç mimarlara açtı. Manisa ve İzmir’de düzenlenen etkinlikler kapsamında katılımcılara markanın üretim süreçleri, teknik prosesleri ve otomasyon sistemleri anlatıldı.
Seramik markası Dünya İç Mimarlar Günü'nü 'yaza merhaba' lansmanıyla kutluyorKaro, vitrifiye ve yapı kimyasalları üreticisi Seramiksan'ın, Tuğra Yapı & İç Mimarlık iş birliğiyle 25 Mayıs Dünya İç Mimarlar Günü kapsamında Şanlıurfa'da düzenlediği 'yaza merhaba' lansmanı başladı. 50 mimarın yanı sıra Şanlıurfa İç Mimarlar Odası'nın da katıldığı lansmanda 2 gün boyunca, atölye çalışmalarıyla sürdürülebilirliğe ve geri dönüşümün önemine dikkat çekiliyor.
Seramiksan ile ilgili olan tüm haber başlıklarını şu an bulunduğunuz sayfa üzerinden takip edebilirsiniz. Haberlerin detaylarını okumak isterseniz haber başlıklarına tıklayabilir, daha eski gelişmeleri görmek isterseniz ise sayfanın altında yer alan sayfa numaralarına tıklayabilirsiniz.