Son dakika perakende haberleri ile ilgili DHA'ya eklenen tüm haberler bu sayfada yer almaktadır. Geçmişte yaşanan perakende gelişmeleri, bugün yaşanan en flaş gelişmeler ve çok daha fazlası sürekli güncel olan perakende haber sayfamızda...
Türk fintek sektörü Dubai'de
Orta Doğu'nun en büyük fintek organizasyonlarından Seamless Dubai kapılarını açtı. Dev fuara Türkiye'nin önde gelen fintek markaları da katıldı
“Müşterilerimizin beklenti ve talepleri doğrultusunda süreçlerimizi dijitalleştiriyoruz”
Türkiye'nin üç bölgesinde 8,4 milyondan fazla müşterileri olduğunu söyleyen CK Enerji Regülasyon Stratejileri ve Müşteri İletişimi Grup Direktörü Fidan Öztürk, müşterilerin hayatını kolaylaştırmak ve en iyi deneyimi sunmak için dijital dönüşüm projeleri geliştirdiklerini söyledi. Öztürk, " Müşterilerimizin beklenti ve talepleri doğrultusunda süreçlerimizi dijitalleştiriyoruz. Akıllı SMS Bilgilendirme Sistemi, Müşteri Deneyimi Sistemi, Dijital Fatura, QR Müşteri Memnuniyeti Anketi, CK Look Performans Sistemi ve Talep & Başvuru SMS Sistemi gibi uygulamaları ile müşterilerimize yenilikçi çözümler sunuyoruz" dedi.
TÜİK: Ticaret satış hacmi yıllık yüzde 10,5 arttı
Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK), ticaret satış hacminin mart ayında bir önceki yılın aynı ayına göre (yıllık) yüzde 10,5, bir önceki aya göre (aylık) yüzde 3 arttığını açıkladı.
MediaMarkt 2023 mali sonuçlarını açıkladı
MediaMarkt 2023 mali sonuçlarını ve 2024 yılı stratejisini ve yatırım planlarını açıkladı. Toplantıda konuşan MediaMarkt Türkiye CEO'su Hulusi Acar, “Kazandığımızı Türkiye'ye yatırmaya, deneyimle büyümeye devam edeceğiz" dedi.
Enerjisa Enerji’den Adana Karataş’ta sürdürülebilir balıkçılığa destek
Elektrik dağıtım, perakende satış ve müşteri çözümleri şirketi Enerjisa Enerji, balıkçılığın ana geçim kaynağı olduğu Adana Karataş’ta gerçekleştirdiği ‘Sürdürülebilir Balıkçılığa Destek’ projesi ile bölge halkına yeni bir gelir alanı ve ek istihdam sağlamayı amaçlıyor.
Eşarj, 1 milyon şarjlanmaya ulaştı
Enerjisa Enerji’nin yüzde 100 iştiraki olan Eşarj, 81 ildeki binden fazla istasyonunda artan elektrikli araç kullanımı ile 1 milyon şarjlanmaya ulaştığını duyurdu. Bu rakam geçtiğimiz yıl yarım milyon olarak kayıtlara geçmişti.
Folkart, Türkiye'nin En İyi İşverenleri Listesi'nde
GREAT Place To Work Sertifikası sahibi işverenlerin dahil olduğu Türkiye'nin En İyi İşverenleri Listesi açıklandı. Folkart, 250-499 Çalışan Sayısı Kategorisi'nde Türkiye'nin En İyi İşverenleri arasında yer aldı. Daha önce iki kez üst üstte Ege'nin En İyi İşverenleri Listesi'nde yer alan Folkart, Harika İşyeri Ünvanı'nı son başarısıyla taçlandırdı.
Bizim Toptan’ın cirosu 32,2 milyar TL oldu
Bizim Toptan, 2023 yıl sonu verilerini açıkladı. Buna göre şirketin 2023 yılı konsolide cirosu 32,2 milyar TL, net karı ise 74,8 milyon TL olarak gerçekleşti. Öte yandan 2,4 milyonun üzerinde tekil müşteriye hizmet veren Bizim Toptan, büyümesini sürdürdü.
Çin: Türkiye'yi her zaman Çin'in en önemli ortaklarından biri olarak görüyoruz
Çin’in İstanbul Başkonsolosu Wei Xiaodong'un ev sahipliğinde “Çin’deki Fırsat Dünyası Toplantısı” Türk iş insanlarının katılımıyla bugün İstanbul’da yapıldı. Yatırımcılar için Çin pazarının özelliklerini vurgulayan Başkonsolos Xiaodong “Türkiye'yi her zaman Çin'in en önemli ortaklarından biri olarak görüyoruz” dedi.
Koton halka arz oluyor; gelir yeni yatırımlarda kullanılacak
Yurt içi ve yurt dışındaki 437 mağazası ve online satış kanallarıyla 70 ülkede ürünlerini satışa sunan Koton, halka arz oluyor. Şirket, halka arzdan elde edeceği gelirle global bir moda markası olma yolculuğunu büyütecek yatırımlar gerçekleştirmeyi hedefliyor. Orta vadede yurt içi ve yurt dışında 130 ile 150 yeni mağaza açmak planlanıyor. Bugün başlayan talep toplama 3 Mayıs’ta sona erecek Borsa İstanbul’daki gong törenin ise 10 Mayıs’ta yapılacağı öğrenildi.
Param ilk çeyrek finansal sonuçlarını açıkladı
Bütünleşik finans sağlayıcısı Param, 2024 yılının ilk çeyreğine ilişkin finansal sonuçları açıkladı. Yılın ilk çeyreğinde ParamKart’ın işlem hacmi 6,5 milyar TL, ParamPOS’un işlem hacmi 78,5 milyar TL olarak gerçekleşti.
Tavuk eti ihracatına sınırlama
Ticaret Bakanlığı tarafından, bütün ve parça dahil olmak üzere, tavuk eti ihracatının 1 Mayıs 2024 tarihinden 31 Aralık 2024 tarihine kadar, aylık bazda azami 10 bin ton, toplamda ise bu yıl sonuna kadar 80 bin ton olacak şekilde sınırlandırılmasına karar verildi.
Pazarlama Türkiye, ‘Yılın İklim ve Sürdürülebilir Odaklı Markaları’nı belirledi
Pazarlama Türkiye, İklim ve Sürdürülebilirlik Zirvesi’nde Türkiye’nin önemli markalarını ve sürdürülebilirlik liderlerini, medya ve basın dünyasının önde gelen isimlerini bir araya geldi. ‘Değer ve Verimlilik’ temasıyla gerçekleşen etkinlik kapsamında ‘Yılın İklim ve Sürdürülebilir Odaklı Markaları’ da belirledi. Bir ay boyunca devam eden halk oylamasında 20 binden fazla oy kullanıldı ve 13 kategoride ödüller verildi.
“Hedefimiz değişimi sorumlu liderlikle yöneterek iş dünyasına öncülük etmek”
Yıldız Holding Yönetim Kurulu Başkan Vekili ve CEO’su Mehmet Tütüncü ve Yıldız Holding Yönetim Kurulu Üyesi ve Dönüşüm ve Teknoloji Lideri Yahya Ülker, Capital ve Ekonomist dergileri tarafından bu yıl “Sorumlu ve Duyarlı Liderlik” ana temasıyla Uludağ Ekonomi Zirvesi’nde konuştu.
Liderlerin görevi kaygı ve endişeyi gidermek
UEZ Sapanca 2024’ün ikinci gününde dördüncü panelin sponsorluğunu BSH üstlendi. Panelde konuşan BSH Ev Aletleri Yönetim Kurulu Başkanı Gökhan Sığın, en başta liderlerin toplumdaki ve şirketlerdeki kaygı ile endişeyi gidermesi gerektiğini söyledi.
Şirketler, global ve yereli birlikte ele almalı
Capital, Ekonomist, Start Up ve CeoLife dergileri tarafından düzenlenen Uludağ Ekonomi Zirvesi (UEZ Sapanca 2024), bu yıl 13'üncü kez Türkiye ve dünyanın saygın siyasetçilerini, iş dünyası liderlerini ve akademisyenlerini ağırladı. Şölen'in sponsor olduğu ikinci panel 'Yeni Global Düzende Büyüme Fırsatları' başlığıyla düzenlendi. Şölen İcra Kurulu Başkanı Erdoğan Çoban, küresel marka olmak için global ve yerelin bütünleşik olarak ele alınması gerektiğini söyledi.
Trendyol Grubu Başkanı Çağlayan Çetin, The Retail Summit’e katıldı
Trendyol, küresel perakende ekosisteminin liderlerini buluşturan ve 23-24 Nisan tarihlerinde Dubai’de düzenlenen The Retail Summit’te yerini aldı. Zirve kapsamında panelde konuşan Trendyol Grubu Başkanı Çağlayan Çetin, şirketin bölgedeki hedeflerini anlattı. Çetin, “Geçtiğimiz yıl giriş yaptığımız Körfez pazarında, yerel ve uluslararası yatırımcıların desteğiyle kısa sürede 1,5 milyon müşteriye ulaştık. 2024 yılı sonu için hedefimiz ise 6 milyon müşteriye ulaşmak” ifadelerini kullandı.
TAYK 2024 Trofesi'nde ilk ayak mücadelesi gerçekleşti
Yarış Spor Kulübü (TAYK), 2024 Trofesi'ne 20-21 Nisan tarihlerinde CarrefourSA sponsorluğunda ‘TAYK-CarrefourSA Kupası’ adı altında düzenlediği yat yarışı ile başladı.
Yılın Seçilmiş Ürünü’nün 2024 yılı kazananları belli oldu
Her yıl düzenli olarak gerçekleştirilen ve binlerce tüketicinin nabzını tutan ‘Yılın Seçilmiş Ürünü’ programının 2024 yılı sonuçları açıklandı. Kazanan markalar, ‘Yılın Seçilmiş Ürünü’ logosuyla inovasyonlarının değerini vurguladı.
Teknosa, İstanbul’daki iki mağazasını daha dijitalleştirdi
Teknosa, yılda milyonlarca ziyaretçiyi ağırlayan en büyük mağazası Cevahir Teknosa’yı müşteri odaklı dijital konsepte dönüştürdü. Şirket aynı gün Tepe Nautilus AVM’deki mağazasını da dijital konsepte dönüştürdü.
Perakende ile ilgili olan tüm haber başlıklarını şu an bulunduğunuz sayfa üzerinden takip edebilirsiniz. Haberlerin detaylarını okumak isterseniz haber başlıklarına tıklayabilir, daha eski gelişmeleri görmek isterseniz ise sayfanın altında yer alan sayfa numaralarına tıklayabilirsiniz.