‘Müşteri Memnuniyeti’nde lider markalar belli olduTürkiye İtibar Akademisi tarafından bu yıl ikincisi açıklanan Müşteri Memnuniyeti Endeksi’nin sonuçları belli oldu. Beykoz Üniversitesi iş birliği ile gerçekleştirilen endekste bu yıl 66 farklı sektörden marka yer aldı.
Müşteri Memnuniyeti Endeksi’nde lider Yurtiçi Kargo oldu Beykoz Üniversitesi ve İtibar Akademisi iş birliği ile gerçekleştirilen Müşteri Memnuniyeti Endeksi araştırmasında Yurtiçi Kargo, kargo sektörünün en başarılı markası seçildi. Ödüle ilişkin açıklamalarda bulunan Yurtiçi Kargo Genel Müdürü Fatih Önyol, “Operasyonel mükemmellik çalışmalarımızın başarıya ulaştığını görmek ve müşterilerimizi takdirini kazanmak bizim için gurur verici” dedi.