Türkiye’nin ‘Altın’, ‘Platin’ ve ‘Elmas’ markaları belli oldu
Türkiye’nin ‘Altın’, ‘Platin’ ve ‘Elmas’ markaları belli olduTürkiye İtibar Akademisi (TİA) tarafından bu yıl altıncı kez Bursa Teknik Üniversitesi raportörlüğü ve İstanbul Kent Üniversitesi işbirliği ile gerçekleştirilen ‘Ekonomiye Fayda Endeksi Raporu’ yayımlandı. Markalar, ürün/hizmet performansı, yönetim performansı ve sosyal fayda ekseninde gerçekleştirilen derecelendirmeye göre ‘Elmas’, ‘Platin’ ve ‘Altın’ liglerde yer aldı
18.10.2024Kurumsal
Türkiye’nin ‘En İtibarlı Markaları’ belli oldu
Türkiye’nin ‘En İtibarlı Markaları’ belli olduTürkiye İtibar Akademisi tarafından bu yıl 12’ncisi gerçekleştirilen Türkiye İtibar Endeksi Araştırması sonuçları açıklandı. Türkiye İstatistik Kurumu’nun “Türkiye Örneklemi” olarak kabul ettiği 26 bölge ve 72 ilde 15 Aralık 2022-15 Ocak 2023 tarihleri arasında yaklaşık 15 bin kişi ile gerçekleştirilen araştırmada; ana ve alt sektörleri ile toplam 66 farklı sektördeki markaların itibar derecelendirmesi yapıldı ve Türkiye’nin itibarlı markaları belirlendi.
1.02.2023Gündem