Kuşakların ortak tercihi Türk kahvesi olduAreda Piar araştırma şirketi Dünya Türk Kahvesi Günü'nün 10. yıldönümünde, Türkiye genelinde bin 100 kişinin katılımı bir araştrırma yaptı. Araştırmada Türkiye'deki kahve kültürü kuşaklara göre ele aldı. Araştırmaya göre tüm kuşakların ortak tercihi olan Türk Kahvesini yüzde 76,1 ile en çok tüketen ve yüzde 81 ile en çok keyif alan kuşak Baby Boomers oldu. Türk kahvesinden sonra en çok tüketilen kahve türleri filtre kahve, americano, üçü bir arada, sütlü köpüklü ve menengiç olmak üzere kuşaklara göre değişkenlik gösterdi. Birlikte kahve içmek istenilen siyasetçi Recep Tayyip Erdoğan olurken, film yıldızı kategorisinde ise Türkan Şoray yer aldı.
“Modayı konforlu hale getiriyoruz”Konforlu moda akımı başlattıklarını söyleyen Shout Kurucusu Sabri Korkmaz, Kapüşonlu sweatshirt olarak tanımlanan hoodie’lerin Y ve Z’lerin ortak tercihi olarak kuşaklar üstü bir konuma ulaştığını söyledi. Korkmaz, “Sürekli gelişen teknoloji ve değişen yaşam stilleriyle farklı tasarımlar yapılarak yeni moda anlayışlarının yaratılacağı da öngörülüyor. Biz de tasarım ve kumaş kalitesini sürekli olarak iyileştirmeye odaklandığımız ürünlerimizle, modayı konforlu bir alan haline getiriyoruz” dedi.