Son dakika hopi haberleri ile ilgili DHA'ya eklenen tüm haberler bu sayfada yer almaktadır. Geçmişte yaşanan hopi gelişmeleri, bugün yaşanan en flaş gelişmeler ve çok daha fazlası sürekli güncel olan hopi haber sayfamızda...
haber başlıkları altta listelenmiştir. Son dakika haberleri de dahil olmak üzere şu ana kadar eklenen toplam 49 hopi haberi bulunmuştur.
Türkiye'nin 'En Etkin 50 CMO'su açıklandı, listenin yarısından fazlası kadınDataExpert katkıları ile BMI Business School tarafından bu yıl 6'ncı kez yürütülen 'En Etkin 50 CMO' araştırmasının sonuçları açıklandı. Danışma Kurulu'nun oylama ve değerlendirmeleri sonucunda performanslarıyla dikkat çeken Türkiye'nin En Etkin 50 Pazarlama Yöneticisi'ne ödülleri, 17 Ekim'de gerçekleşecek olan CMO Summit 2024'te takdim edilecek.
HOPİ ve CarrefourSA’dan iş birliğiKişiselleştirilmiş kampanya platformu Hopi, 61 ilde bin 100’den fazla mağazası olan Sabancı Holding ve Carrefour Grup iştiraki CarrefourSA ile iş birliğine imza attı. Bu kapsamda müşteriler, Hopi uygulamasıyla, CarrefourSA mağazalarından yaptıkları alışverişlerde paracık kazanabiliyor ve Paracık ile ödeme yapabiliyor.
Şikayetvar kusursuz müşteri deneyimi yaşatan 118 markayı ödüllendirdiMüşterimi memnuniyeti ölçen platform Şikayetvar tarafından bu yıl dokuzuncu kez düzenlenen A.C.E. Awards (Achievement in Customer Excellence) ödül töreni İstanbul’da bir otelde gerçekleştirildi. Gecede kusursuz müşteri deneyimini yaşatan 118 marka ödüllendirildi.
Şikayetvar kusursuz müşteri deneyimi yaşatan 118 markayı ödüllendirdiMüşterimi memnuniyeti ölçen platform Şikayetvar tarafından bu yıl dokuzuncu kez düzenlenen A.C.E. Awards (Achievement in Customer Excellence) ödül töreni İstanbul’da bir otelde gerçekleştirildi. Gecede kusursuz müşteri deneyimini yaşatan 118 marka ödüllendirildi.
Param'ın 2023 yılında işlem hacmi yüzde 117 arttı Bütünleşik finans sağlayıcısı Param, 2023 finansal sonuçlarını ve 2024 hedeflerini açıkladı. 2023 yılında ParamKart ile gerçekleşen işlem hacmi geçen yıla göre yüzde 117 artarak 16,5 milyar TL'ye ulaştı. ParamPOS işlem hacmi bir önceki yıla göre yüzde 300 artışla 150 milyar TL olarak gerçekleşti. Şirket, 2024 yılında 1 milyar doların üzerinde yeni bir yatırım turuna çıkarak Avrupa'da rekabet etmeyi hedefliyor.
Hopi’nin Pazarlama Direktörü Selvi Talipoğlu olduHopi, pazarlama dünyasının deneyimli isimlerinden Selvi Talipoğlu’nu transfer ettiğini duyurdu. 17 yılı aşkın süredir pazarlama sektöründe farklı sorumluluklar üstlenen Talipoğlu, pazarlama direktörü olarak görev yapacak.
Türkiye'nin 'En Etkin 50 CMO'su belli oldu, listenin yarısından fazlası kadınDataExpert katkıları ile BMI Business School tarafından yürütülen ve 2016 yılından bu yana sürdürülen 'En Etkin 50 CMO' araştırmasının sonuçları açıklandı. 800'den fazla organizasyonun üst düzey pazarlama yöneticisinin değerlendirmesiyle hazırlanan listede yer alan 'En Etkin 50 CMO'ya ödülleri, 10 Ekim'de gerçekleşecek CMO Summit 2023'te takdim edilecek.
Boyner Grup'un yıl sonu ciro hedefi 1 milyar dolarBoyner Grup, yıl sonu beklentisini açıkladı. Perakende sektörünün rekabetçi yapısına vurgu yapan Boyner Grup Yönetim Kurulu Başkanı Cem Boyner, “2023 yılında kârlılık oranlarımız enflasyon etkisinin ötesinde büyüdü. Brüt kâr marjımız pandemi öncesi döneme göre 5,4 puan arttı. 2023 yılını 1 milyar dolar ciro ile kapatacağız" dedi.
Hopi, yeni reklam filmini yayınladı Alışveriş uygulaması Hopi, yeni reklam filmini yayınladı. Marka, yeni reklam filmi ile perakendede “icat çıkarma” vizyonuyla baştan aşağı yenilendiğini duyurdu.
Alışveriş uygulaması Hopi yenilendiAlışveriş uygulaması Hopi hem kullanıcılarına hem de iş ortaklarına sunduğu hizmet ve teknolojiye, ödeme çözümlerini de ekleyerek yenilendiği duyurdu. Konuyla ilgili Hopi CEO’su Yalın Özcan, “Kullanıcılarımıza sunduğumuz deneyim ve yeni ürünler ile Hopi’yi yeniledik. Uygulama, sunduğu pazarlama, reklam ve finansal teknoloji çözümleriyle yüzlerce markayı, yıl sonuna kadar sayısı 18 milyonu aşması beklenen kullanıcısıyla buluşturacak” dedi.
Hopi’ye Param’dan 100 milyon dolar değerleme ile yatırımBoyner Grup çatısı altında faaliyet gösteren Hopi, stratejik büyüme alanı olarak belirlediği finansal teknolojilerdeki adımlarını Param ile ortaklığa dönüştürerek güçlendirdi. Ortaklık kapsamında Param, 100 milyon dolar değerleme ile Hopi'ye yatırım yaptı. Böylece Hopi'nin 15 milyonu aşkın kullanıcısı herhangi bir kredi kartına sahip olmadan da taksitli alışveriş yapabilecek. Uygulama üzerinden sunulacak ‘Kredi Kartsız Taksit’ ürünü yapay zeka algoritmaları sayesinde her kullanıcıya kişisel limit atayacak.
‘7-Bites’ NFT koleksiyon geliri Teknolojide Kadın Derneği’ne bağışlandıHopi, Tepki ve Highero imzası taşıyan “7-Bites” NFT koleksiyonundan elde ettiği geliri teknolojide kadın istihdamını artırmaya destek olmak için Teknolojide Kadın Derneği’ne bağışladığını duyurdu. Dernek bu bağış ile tüm Türkiye’den lise öğrencisi 100 kız çocuğuna 8 farklı branşta teknoloji eğitimi verecek.
Alışveriş uygulaması Hopi’ye 6 ödülAlışveriş uygulaması Hopi, ‘Yedinci Yaşımı Birlikte Kutlayalım mı?’ kampanyası ile The Hammers Awards’ta 5, Kristal Elma’da ise 1 adet olmak üzere toplam 6 ödülün sahibi oldu.
Boyner’de üst düzey atamaBoyner’de üst düzey bir atama gerçekleşti. Cihan Yıldız, 1 Ekim itibarıyla Boyner Büyük Mağazacılık bünyesine ‘Teknolojiden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı’ olarak atandı.
Hopi Veri Bilimi ve CRM Kampanya Yönetimi Direktörü Mihrican Ünlü olduPazarlama teknolojileri şirketi Hopi’nin yönetim kadrosuna, alanının tecrübeli isimlerinden Mihrican Ünlü katıldı. Analitik ve CRM alanında 15 yıllık tecrübesi bulunan Mihrican Ünlü, Hopi’ye katılmadan önce BluTV’de Veri ve Analiz Müdürü olarak görev alıyordu.
Tepki ve Highero’dan Hopi’ye özel NFT koleksiyonu: 7-BitesHopi, ünlü rap müzisyeni Tepki ve Türkiye’nin çeşitli noktalarında eserleriyle iz bırakan grafiti sanatçısı Highero iş birliğinde, 7-Bites isimli NFT koleksiyonunu hayata geçirdi. Hopi’nin 7’inci yaşında 7 farklı temaya odaklanan pasta dilimlerinden oluşan koleksiyon, OpenSea platformunda satışa çıkartıldı.
Hopi’den yeni ‘paracık’ kampanyasıAlışveriş uygulaması Hopi’nin Genel Müdür Yardımcısı Gül Sağır Aydın, yeni bir kampanya başlattıklarını duyurdu. Kampanya kapsamında, uygulamaya ilk giren 3 milyon kullanıcı 50 lira değerinde paracık kazanacak. Kazanılan paracıklar, 6 - 14 Ekim tarihleri arasında üye markalarda 2’ye, 3’e hatta 10’a katlanarak kullanılabilecek.
Alışveriş uygulaması, sokaklarda yaşanan alışveriş keyfini telefona taşıyorHopi, yüzlerce tasarımcıyı ve yenilikçi markayı bir araya getiren Hopishop’u açtığını duyurdu. Uygulamanın 10 milyondan fazla üyesi olduğunu, günlük 300 bin ziyaret aldıklarını ve günlük 70 bin alışveriş yapıldığını belirten Hopi CEO’su Yalın Özcan, “Pandemi döneminde üyelerin değişen alışveriş alışkanlıkları bize ilham verdi. Kullanıcılarımızın Karaköy’de, Galata’da, Urla’da ya da Bodrum’da tasarım dükkanlarla dolu bir sokakta yaşadıkları alışveriş keyfini telefonlarına taşımak istedik. Ve ‘Kimsede Olmayan Her Şey’in adresi Hopishop’u tasarladık” dedi.
‘Çılgın Kelebek’ indirimi başladıBoyner, gelenekselleşen ‘Çılgın Kelebek’ indirimlerinin başladığını duyurdu. Kampanya kapsamında birçok üründe yüzde 50 indirim yapıldı. Mağazalar ve internet sitesinden ulaşılan ürünlerdeki indirim mayıs sonuna kadar devam edecek.
Hopi 6’ncı yılını yeni özelliklerle kutlayacakBoyner Grup’un Nisan 2015 yılında kullanıcılarla buluşturduğu Hopi, 6’ncı yaşını 10 milyon üyesiyle kutluyor. 2021 yılında üye sayısında yüzde 30’luk büyüme beklediklerini söyleyen Hopi CEO’su Yalın Özcan, “Bu yılın sonunda 13 milyon kullanıcıya ulaşmayı hedefliyoruz. Amacımız sadece üye sayımızı artırmak değil, kullanıcılarımızın günlük hayatında daha fazla yer edinmek. Alışverişin vazgeçilmez uygulaması olmak için yeni özellikleri kullanıma sunmaya devam edeceğiz” diye konuştu.
2020’nin alışveriş istatistikleri açıklandıÜyelerinin yıl boyu yaptığı alışverişleri inceleyen Hopi, 2020’nin alışveriş istatistiklerini açıkladı. Yapılan açıklamaya göre, Sevgililer Günü’nde pandemi etkisi hissedilmedi, 2020’de kadınlar erkeklerden daha fazla hediye alışverişi yaptı. Türkiye’de ilk vakanın açıklandığı gün alışveriş oranları yüzde 30 oranında arttı, aynı gün araba sahipleri akaryakıt istasyonlarına koştu ve akaryakıt harcamaları yüzde 53 oranında yükseldi. İndirim ve kampanyalarla alışverişin en hareketli olduğu ay olan Kasım ayı pandemiden olumsuz etkilenmedi. İndirimleri kaçırmak istemeyenler Black Friday’de online alışverişte rekor kırdı.
Hopi ile ilgili olan tüm haber başlıklarını şu an bulunduğunuz sayfa üzerinden takip edebilirsiniz. Haberlerin detaylarını okumak isterseniz haber başlıklarına tıklayabilir, daha eski gelişmeleri görmek isterseniz ise sayfanın altında yer alan sayfa numaralarına tıklayabilirsiniz.