Türk Telekom, Fiber Mobilite çağını başlattı; yeni reklam yüzü Tolga Çevik olduTürk Telekom, fiberdeki gücünü mobile taşıdı ve Fiber Mobilite çağını başlattı. Müşteri memnuniyeti odaklı çalışmalarının, yatırımlarının ve bu alandaki stratejilerinin güçlü yansımalarıyla Fiber Mobilite çağını başlatan şirket, bu yeni dönemin detaylarını ana destekçisi olduğu Atatürk Kültür Merkezi Türk Telekom Opera Salonu'nda; Türk Telekom Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı Zeynep Özden ve yeni reklam yüzü Tolga Çevik'le tanıttı. Türk Telekom Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı Zeynep Özden; “Memleketin bir şehrinde değil her şehrinde anlayışıyla, 81 ilin tamamını uçtan uca fiber ağlarla örüyor, fiberdeki gücümüzü mobile de taşıyoruz. 4.5G mobil istasyonlarımızın yüzde 52'si fibere bağlı durumda. Mobil iş kolumuzda hızla yükselen sürdürülebilir bir ivme yakaladık. Mobildeki bu başarımız; yaptığımız yüksek yatırımlarımız, güçlü altyapımız ve müşteri memnuniyeti odaklı stratejimizin doğal bir sonucu. Mobile bakış açısını değiştirdiğimiz yeni bir dönemin kapılarını açtık. Biz mobil pazarda bir oyuncu değil, oyun kurucuyuz. Bu sebeple de Fiber Mobilite dönemini başlatıyoruz" dedi.
Türk Telekom, 2024 yılı birinci çeyrek finansal ve operasyonel sonuçlarını açıkladıTürk Telekom, 2024 yılı birinci çeyrek finansal ve operasyonel sonuçlarını açıkladı.Buna göre şirket, öncü iş kollarında güçlü büyüme ivmesini sürdürdü. Türk Telekom, konsolide gelirlerini yıllık bazda yüzde 6 artırarak 28 milyar TL'ye yükseltirken, FAVÖK'ü yüzde 23 artarak yüzde 36,6 marjla 10,3 milyar TL'ye ulaştı. Türk Telekom, 2024'ün ilk çeyreği itibarıyla fiber ağ uzunluğunu 441 bin km'ye taşırken, fiber hane kapsaması 32,2 milyon oldu. Mobildeki yükselen performansını 2024 birinci çeyrekte de pekiştiren Türk Telekom'un, aynı dönemdeki mobil abone sayısı 26,2 milyon oldu.