Ticaret Bakanlığı ve KVKK arasında 'dijital reklam' iş birliği
Ticaret Bakanlığı ve KVKK arasında 'dijital reklam' iş birliğiTicaret Bakanlığı, hedefli reklamcılık ve aldatıcı ticari tasarım uygulamalarına farkındalığın artırılması, dijital reklam ve uygulamalar ile kişisel verilerin kullanımına ilişkin ortak alanlarda uluslararası düzenlemelerin ve uygulamaların takip edilmesi ve mevcut ya da olası ihlallere karşı ortak politika üretilmesi amacıyla Kişisel Verileri Koruma Kurumu (KVKK) ile iş birliği protokolü imzaladı.
28.08.2024Ekonomi
“Dijital reklam vermeyen markaların rekabette öne geçme şansı azalıyor”
“Dijital reklam vermeyen markaların rekabette öne geçme şansı azalıyor” Pazarlama bütçelerinde giderek artan dijital reklamlardaki payın önemli bir kısmını, Instagram ve Facebook gibi kilit platformların sahibi Metanın aldığını söyleyen Meta Partneri Ozan Durak, “Tüketicilerin bugün tüm ürün ve hizmetler için baktığı ilk yer internet. Durum böyleyken, dijital reklam vermeyen markaların rekabette öne geçme şansı azalıyor" dedi.
15.06.2023Ekonomi