DeFacto, kasım indirimlerinde müşterilerine 600 milyon TL tasarruf sağladığını duyurduDeFacto, kasım kampanyasında müşterilerine 600 milyon TL’lik tasarruf sağladığını duyurdu. Kasım ayı boyunca süren indirimlerde 17 milyon kişinin ziyaret ettiği internet sitesinde dakikada 24 ürün satıldı. Tüketiciler en çok siyah ve beyaz rengi tercih ederken, en çok dış giyim ürünleri arandı. Kampanya verilerine göre mağazalardan en çok satın alınan ürünler arasında denim grubu, mont, kazak, pantolon ve sweatshirtler yer aldı.
DeFacto’dan çevreci koleksiyon Global moda markası DeFacto, pamuk üretiminde doğrudan çevreci tarım uygulamalarını destekleyen denim kumaş üreticisi Maritaş Denim iş birliğindeki yeni koleksiyonunu tanıttı. Doğal pamuk içeren kumaşlar ile tasarlanan Rejeneratif Denim Koleksiyonu’ndaki ürünler, doğa dostu moda severlerin beğenisine sunuldu.