Aytaç Gıda, ilk sürdürülebilirlik raporunu yayınladıAytaç Gıda, çevresel, sosyal ve yönetişim alanlarındaki performansını ve hedeflerini açıkladığı ilk sürdürülebilirlik raporunu yayınladı. Raporda, şirketin karbonsuzlaşma yolculuğu kapsamında, enerji verimliliği, su ve atık yönetimi, plastik azaltımı ve sürdürülebilir ambalaj konusundaki çalışmaları ön plana çıkıyor.
Petrol Ofisi 2023 yılını yüzde 21,85 pazar payı ile tamamladıEnerji Piyasası Düzenleme Kurumu'nun yayımladığı Petrol Piyasası 2023 Yılı Sektör Raporu'na göre Türkiye’deki yurt içi akaryakıt satışları 2023 yılında yaklaşık 31,8 milyon tona yükselirken Petrol Ofisi Grubu, yurt içi toplam satışlarda 2023 yılını yüzde 21,85 pazar payı ile tamamladı.
"Tüketiciler, doğal içerikli cilt bakım ürünlerini tercih ediyor"Yerli fitokozmetik markası Mcrepito, yeni postbiyotik krem serisini 1 Mayıs’ta satışa çıkaracağını duyurdu. Serideki tüm ürünleri, çevreye duyarlı yöntemler ve doğal içerikler kullanarak geliştirdiklerini belirten ve tüketicilerin doğal içerikli cilt bakım ürünlerine yöneldiğini ifade eden Mcrepito Kurucusu Eczacı Meral Uludağ, “Bu yaklaşım, tüketicilere sadece ciltlerine değil, aynı zamanda gezegenimize de iyi bakma fırsatı sunuyor. Cilt bakımında yeni bir yaklaşım sergilediğimiz serimizle modern bilim ve doğanın gücünü ortaya koyuyoruz” diye konuştu.
Ülker çevresel, sosyal ve yönetişim performansıyla birinci olduGıda şirketi Ülker; çevresel, sosyal ve yönetişim (ESG-Environmental, Social & Governance) performansıyla kendi kategorisinde dünya genelinde değerlendirilen şirketler arasında birinci olduğunu duyurdu.