‘Online alışverişte fiyat karşılaştırıp alan tüketici yüzde 40 daha karlı çıkıyor’Kasım indirimleri öncesi tüketicilere önerilerde bulunan Arabunu.com CEO’su Serkan Koç, “Online alışverişte fiyatı karşılaştırıp alan tüketici ortalama yüzde 40 daha karlı çıkıyor. Enflasyonun etkisiyle ihtiyaçlarını erteleyen vatandaşlar, kasım ayında başlayan indirim kampanyalarıyla birlikte tüketimi artıracak. Tüketicilere ihtiyaçlarını uygun fiyata giderme, markalara ise ellerindeki stoku eritme imkanı sağlayacak bu dönemde 500 milyar TL’lik bir ticaret hacmine ulaşılması bekleniyor” dedi.
E-ticarette fiyat karşılaştırma trend haline geldiSon yıllarda online alışveriş fiyat karşılaştırma platformlarının dünya genelinde trend haline geldiğini söyleyen Arabunu Kurucusu ve CEO’su Serkan Koç, e-ticaret sitelerinden alışveriş yapmak isteyen tüketicilerin çok sayıda alternatif arasından ürün bulmakta zorlandığını; fiyat karşılaştırma platformlarının tüketiciler için önemli bir kolaylık sağladığını söyledi. Koç, “Fiyat karşılaştırma platformları tüketicilere daha bilinçli seçimler yapma ve en uygun fiyatları bulma fırsatı sunuyor. Tüm e-ticaret sitelerindeki ürün fiyatlarını tek bir çatı altında toplayarak, kullanıcıların zamandan ve paradan tasarruf etmelerine yardımcı oluyor” ifadelerini kullandı.