Kariyer Merkezi’nden kapasite geliştirme eğitimleri
MERSİN, (DHA)- MERSİN'de Büyükşehir Belediyesi Kariyer Merkezi, personelin bilgilendirilmesi amacıyla İŞKUR portalının kullanımına yönelik eğitim düzenledi.
Büyükşehir Belediyesi Kariyer Merkezi, kurumsal kapasiteni geliştirmeye devam ediyor. İş dünyasına yönelik birçok projeye imza atan Kariyer Merkezi, işgücü piyasasının bileşenlerine daha hızlı ve kaliteli hizmet sunmak amacıyla personelin eğitimine önem veriyor. Bu kapsamda Kariyer Merkezi, personelinin bilgilendirilmesi amacıyla, İŞKUR portalının kullanımına yönelik eğitim düzenledi. Kurumsal hizmetlerin dijital platformlara taşındığı günümüzde vatandaş memnuniyetini önemseyen Kariyer Merkezi ‘kurumsallaşma, markalaşma, dijital dönüşüm, yeni nesil insan kaynakları uygulamalarını’ yakından takip ediyor.
KURUMSAL KAPASİTE GELİŞTİRME EĞİTİMLERİ DEVAM EDİYOR
İŞKUR portalının kullanımına yönelik olarak İŞKUR İş ve Meslek Danışmanları tarafından yapılan eğitim, 2021 döneminde Mersin Büyükşehir Belediyesi ile Mersin Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü arasında imzalanan ‘İŞKUR Portalının Kullanımına Yönelik İş Birliği Protokolü’ kapsamında düzenlendi.
İş ve Meslek Danışmanları Evrim Seçer ve Cihan Tunç tarafından verilen eğitim modülünde,‘İş arayan kayıt sistemi, iş arayanlara yönelik sistemsel işlemler, iş arama danışmanlığı, işveren kayıt sistemi, iş ilanlarının doğru yapılandırılması ve dikkat edilecek hususlar’ konusunda görüş alışverişinde bulunulurken, Kariyer Merkezi personelinin sorularıyla eğitim modülü tamamlandı.
VATANDAŞ MEMNUNİYETİ İÇİN KURUMLAR ARASI İŞBİRLİĞİ ŞART
Büyükşehir Belediyesi Kariyer Merkezi Müdürü Serkan Özada, pandemi sürecinden sonra iş dünyasının büyük bir dijital dönüşüm sürecinin içinde olduğunu belirtti. Vatandaş odaklı hizmet sunan kurumlar açısından, vatandaşa daha nitelikli hizmet sunmak ve vatandaş memnuniyetini sağlamak üzere kurumlar arası işbirliğinin gerekliliğinin önemini belirten Özada, uluslararası sosyal medya ve kariyer portallarının dünyada etkisini artırdığı bir dönemde daha nitelikli bir şekilde hizmet sunmak için, ‘güncel, kullanıcı dostu ara yüzler ve kurumlar arası iş birliğinin’ en önemli argümanları olduğunun altını çizdi. (DHA)