Geri Dön
Teknoloji“Yapay zeka destekli asistanımız kişiselleştirilmiş restoran önerileri sunuyor”

“Yapay zeka destekli asistanımız kişiselleştirilmiş restoran önerileri sunuyor”

Yapay zeka destekli yeme-içme ve seyahat asistanların en önemli özelliğinin kullanıcılara kişiselleştirilmiş restoran önerileri sunduğunu ifade eden AraGez CEO’su Mustafa Aydın, “AraGez, seyahatseverlerin güvenli ve bütçe dostu seyahat deneyimleri yaşamalarını sağlamak için özel olarak tasarlandı. Her kullanıcı, indirdiği mobil uygulama üzerinden kendi beklentileri ve bütçesi doğrultusunda en iyi seçeneklere ulaşabiliyor” dedi.

“Yapay zeka destekli asistanımız kişiselleştirilmiş restoran önerileri sunuyor”

Seyahat deneyimini kusursuzlaştırmayı hedeflediklerini söyleyen Aydın, “Yapay zeka destekli yazılım, kullanıcıların tercihlerini ve seyahat tarzlarını öğrenerek onlara en uygun güzergahları ve aktiviteleri sunuyor. Şu an Beşiktaş, Beyoğlu, Kadıköy, Bakırköy ve Üsküdar gibi İstanbul'un popüler bölgelerinde hizmet veriyoruz. Çok yakında daha fazla lokasyonda seyahatseverlere eşlik edeceğiz. Yapay zeka teknolojisinden faydalanarak tüketicilere kişiselleştirilmiş öneriler sunup seyahat deneyimini kusursuzlaştırmayı hedefliyoruz” diye konuştu. 

“QR MENÜ İLE YEME-İÇME DENEYİMİNİ GÜVENLİ VE HIZLI HALE GETİRİYORUZ” 

AraGez’in sadece seyahatseverlere değil, aynı zamanda yeme-içme sektörüne de katkıda bulunduğunu belirten Aydın, “AraGez, yeme-içme sektörünün ihtiyaçlarına cevap vermek için QR menü hizmetini geliştirdi. Müşterilerin akıllı telefonlarından masada bulunan karekodu okutarak görüntüleyebilecekleri dijital menü anlamına gelen QR Menü özelliğini kullanarak menülerini oluşturan işletmeler, daha iyi hizmet sunabiliyorlar. QR menü, müşterilerin temassız bir şekilde menüye erişmesini, sipariş vermesini ve ödeme yapmasını sağlıyor. Böylece, yeme-içme deneyimi hem müşteriler hem de işletmeler için daha güvenli, hızlı ve pratik hale geliyor. Ayrıca, asistanımızın sunduğu tahmini tutar özelliği sayesinde, müşteriler yemek siparişi vermeden önce ne kadar ödeyeceklerini görebiliyorlar. Bu da hem müşteri memnuniyetini hem de işletme verimliliğini artırıyor” ifadelerini kullandı.