Oyun dünyasından isimleri bir araya getiren 'Logi Play Days' İstanbul’da başladı
Logitech'in global çapta başlattığı Logi Play Days aktivasyonunun Türkiye'deki ilk büyük organizasyonu, Papara SuperMassive Gamer HUB'da gerçekleşti. Oyun dünyasından isimleri bir araya getiren etkinlikte, Logitech G’nin yeni oyuncu ekipmanları tanıtıldı. Etkinlikte konuşan Logitech Türkiye Ülke Müdürü Sinem Erdoğmuş Yavuz, etkinliğin kendileri için çok önemli olduğunu belirterek “En büyük amacımız insanların hayatlarını kolaylaştırmak” dedi.
Etkinlik, Logitech Türkiye Ülke Müdürü Sinem Erdoğmuş Yavuz ve Papara SuperMassive Espor Takımı CEO’su Bora Koçyiğit’in ev sahipliğinde gerçekleşti. Logitech Gelişmekte Olan Ülkeler Pazarlama Direktörü Sony Wahib’in Logitech G PRO Serisi’nin özünü anlattığı etkinlikte, Logitech Türkiye Kategori ve Pazarlama Lideri Cihan Önal yeni ürünlerin detaylarını paylaştı.
Logi PLAY Days aktivasyonu, Türkiye’de 17-29 Eylül tarihleri arasında sürecek. Bu süreçte oyun tutkunlarına özel kampanyalar ve etkinlikler düzenlenecek. 28 Eylül’de Papara SuperMassive oyuncularının katılımıyla, Topkapı’da gerçekleştirilecek imza günü ve 29 Eylül’de saat 14.00-18.00 arasında gerçekleştirilecek büyük şov maçıyla etkinlik serisi sona erecek.
29 Eylül’deki final etkinliğinde katılımcıları sürprizler bekleyecek. Katılan herkesin Logi Play Days mousepad’i kazanacağı etkinlikte, 10 kişi PRO X SUPERLIGHT 2 DEX, 10 kişi PRO 2 LIGHTSPEED, 10 kişi PRO X SUPERLIGHT 2 kazanacak. Ayrıca 1 kişi büyük ödül olan G923 Direksiyon Seti ve Playseat Trophy Logitech G Edition direksiyon koltuğunun sahibi olacak.
‘EN BÜYÜK AMACIMIZ İNSANLARIN HAYATLARINI KOLAYLAŞTIRMAK’
Etkinlikte konuşan Logitech Türkiye Ülke Müdürü Sinem Erdoğmuş Yavuz, “Logitech, 1981 yılında İsviçre’de kuruldu. Türkiye'de de yaklaşık 20 senedir çalışma hayatımızı sürdürüyoruz. Bizim için çok önemli 2 kategorimiz var. Biri çalışma alanımızı zenginleştiren mouse, klavye gibi ürünlerimiz diğeri de oyuncular için ürettiğimiz ekipmanlar. Bugün de buradaki amacımız bir oyun ekipmanları lansmanı yapmak. Bizim için oldukça kıymetli bir gün. En büyük amacımız insanların hayatlarını kolaylaştırmak. Dijitalleşme çağındayız. Teknoloji artık çok hızlı ilerliyor. Bu sebeple kendimizi bu noktada anahtar oyunculardan biri olarak görüyoruz” dedi.
‘YEPYENİ ÜRÜNLER GELECEK’
Yavuz şirketin gelecek dönemdeki hedeflerine ilişkin, “Şirketin önümüzdeki dönem için hedefi büyümek. Çünkü pazarımız büyüyor. Biz birebir Z jenerasyonuna hitap etmeye çalışıyoruz. Z jenerasyonu bugün ülkenin neredeyse yüzde 55’ini oluşturan bir topluluk. Yepyeni ürünler gelecek. Bugün sadece gaming kategorisinde 3 yeni ürünümüzün lansmanını yapıyoruz. Ekim, kasım, aralık dönemi bizim için çok hızlı bir dönem. O dönemde çalışma alanınızda zenginleştirecek yepyeni ürünler gelmeye devam edecek” ifadelerini kullandı.
‘REKABETİ DAHA ZEVKLİ HALE GETİRMEK İÇİN LOGI PLAY DAYS’İ DÜZENLİYORUZ’
Yavuz “17 Eylül'de Logi Play Days global lansmanı yapıldı. etrafımızdaki hedef kitlemizde oyunu seven, oynamak isteyen oyun sevdalılarını bir şekilde bir araya getirdiğimiz bir oluşum diyebilirim. İlk lansman 17 Eylül'de Paris’te yapıldı. Türkiye bunu yapan 3 ülkeden bir tanesi. Çünkü Türkiye'de oyun çok kıymetli. Artık internet kullanım oranları 75 milyonları buldu. Bizim oyun oynayan nüfusumuz 45 milyonlarda. Onun için oyunu ve rekabeti daha zevkli hale getirmek için Logi Play Days düzenliyoruz. Bu serüven 29 Eylül’e kadar sürecek. Aynı zamanda e-spor takımlarına da çok kıymet veriyoruz” diye konuştu.
‘OYUNUN GELECEĞİYLE İLGİLİ ARGEDE ÇOK CİDDİ ARAŞTIRMALAR YAPILIYOR’
Ürünlerinin hemen hemen tamamında pazar lideri konumunda olduklarını ifade eden Yavuz, “Lozan'a gittiğimde İsviçre'deki argeyi de görme şansını edindim. Orada çok ciddi bir çalışma var. Mekatronik mühendisleri çalışıyor. Oyunun geleceğiyle ilgili argede çok ciddi araştırmalar yapılıyor. Çünkü artık oyun hayatımızda olacak. Datalar bize bunu çok net söylüyor. Z jenerasyonu bizler gibi takım tutmayacak. Onlar e-spor takımlarını tutacak” dedi.