Ferrari’ye karşı 21 puanlık bir avantajla girilen final yarışında, McLaren, takımlar şampiyonluğunu ilan etti.
McLaren’in ana sponsoru olarak, teknolojinin ve yeniliğin şampiyonluk yolundaki rolünü bir kez daha vurgulayan OKX bu tarihi şampiyonlukta önemli ve etkin rol oynadı. 2024 sezonunda McLaren araçlarında şirket logolarının yer alması ve global bazda birçok etkili fan aktivasyonu, bu işbirliğine önemli bir değer kattı.
ABU DHABİ GRAND PRİX’İNE ÖZEL KATILIM
Motor sporlarında ülkemizi gururla temsil Türk yarış pilotu Cem Bölükbaşı’nı Abu Dhabi’de misafir eden OKX Türkiye ekibi, globalde McLaren ile ortaklığına verdiği desteği Türkiye’de daha da ileri taşımayı hedeflediğini ortaya koydu.
Şirketin Global Pazarlama Yöneticisi Haider Rafique, sezon boyunca şampiyonluğun ardındaki dayanışma ruhunun, markanın yeniliğe olan yatırım vizyonunu desteklediğini belirtti.
Türkiye Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Çamır da, konuyla ilgili şunları söyledi: “McLaren’in şampiyonluğu, teknoloji ve hızın harmanlandığı bir hikaye yazdı. OKX TR olarak, bu tarihi anı desteklemekten büyük mutluluk duyuyoruz. Organizasyonumuz, McLaren’in başarısını Türkiye’deki F1 hayranlarıyla buluşturmayı amaçladı ve bu vizyonun bir parçası olmaktan gururluyuz”