Geri Dön
SporBeşiktaş, Kartal Yuvası'nın sonbahar-kış koleksiyonunu tanıttı

Beşiktaş, Kartal Yuvası'nın sonbahar-kış koleksiyonunu tanıttı

Beşiktaş Kulübü’nün lisanslı ürünlerinin satışının gerçekleştirildiği Kartal Yuvası mağazalarının 2025-2026 sezonu sonbahar-kış koleksiyonu kulüp yöneticilerinin katılımıyla gerçekleştirilen bir defileyle spor kamuoyuna tanıtıldı.

Ses Aç
Süre 0:00
/
Toplam Süre 0:00
Yüklendi: 0%
Yükleniyor: 0%
Yayın TipiCANLI
Kalan Süre -0:00
 

Bir otelde siyah-beyazlı kulübün ikinci başkanı Hakan Daltaban ve yönetim kurulu üyesi Toygun Batallı'nın katılımıyla gerçekleştirilen organizasyonda bayi temsilcileri de hazır bulundu.

Etkinlikte bayilere seslenen Beşiktaş ikinci başkanı Hakan Daltaban, "Yeni bir dönem başlıyor. Öncelikle bundan sonraki yol haritamızda disiplin çok önemli. Toygun Bey ilk günden beri kendi işinden daha fazla ve hassas bir disiplin göstererek bu işi sırtladı. Beşiktaş'ın tedarikçilere hiç borcu yok. Bayilerden gelen talepler yerine getirilmiş durumda. Kulübümüz sizlere desteğini esirgemeyecek. Satışlarda sportif başarının önemini biliyoruz. Güzel günler geçirmiyoruz. Elimizdeki kadroyla takımı en iyi yere taşımaya çalışıyoruz. Önümüzdeki dönem hep beraber heyecanlanacağımız bir yola gireceğiz. Kartal Yuvası önemli bir gelir kalemi ve inandığımız bir yol. Yeni dönemde mağaza açmaya devam edeceğiz" şeklinde konuştu.

Beşiktaş Kulübü Yönetim Kurulu Üyesi Toygun Batallı ise "Daha yolun çok başındayız. Geride bıraktığımız 3 aylık dönemde Kartal Yuvası olarak hedefimiz borçlarımızı kapatmaktı. Ödemelerde elimizi taşın altına koymaktan çekinmedik ve tüm borçları kapattık. Ödeme dengesini sağladıktan sonra kalite ve üretim çeşitliliğini arttırmak önceliğimizdi. Üretim sürecinde ve koleksiyon planlamasında ciddi yatırım yaptık. Ürün çeşitliliğini arttırarak daha fazla taraftara ulaşma hedefimiz var. Beşiktaş markasına hem sahada hem sokakta daha güçlü kimlik kazandıracağına inanıyoruz. Yaz koleksiyonunu belirlenen termin tarihinden önce mağazalara teslim ettik. Yeni ürünlerin pazarlama süreçlerini üstlenerek hayata geçirdik. Çalışmalarımıza skorlardan bağımsız devam edeceğiz. Yeni sezon formalarımızı tamamladık. Mağazalarımızın tanıtımını modern ve dinamik hale getirmek için çalışmalara başladık. Hedefimiz Beşiktaş markasını bir dünya markası haline getirmektir" ifadelerini kullandı.