Yemeksepeti yeni reklam platformu ‘Yemeksepeti Ads’i tanıttı
Yemeksepeti, markalara mobil uygulaması ve web sitesi üzerinden reklam verme fırsatı sunan yeni reklam platformu Yemeksepeti Ads’i duyurdu. Buna göre; mevcut ve potansiyel kullanıcı kitlelerine ulaşma ve bu kitleleri büyütme fırsatı sunan platform, esnek ve veriye dayalı görüntülü reklamlar ve ürün öne çıkarma reklamları gibi olanaklar sağlıyor.
Yapılan açıklamaya göre; Yemeksepeti'nin, kendi bünyesinde oluşturduğunu duyurduğu ‘Yemeksepeti Ads’ iş ortaklarına reklam verme fırsatları sunarak markaların geleneksel kanalların ötesine geçip dijital çağın müşterilerine ulaşmasını sağlıyor. Yemeksepeti, yaptığı lansmanla birlikte kendi ‘Hızlı Ticaret’ dikeyine entegre edilmiş yeni bir reklam platformu sunuyor.
‘REKLAMVERENLER İÇİN ONLİNE BOŞLUĞU KAPATIYOR’
Yemeksepeti Ads, bir perakende medya ağı olarak, statik ve karusel görsellerden potansiyel müşteri kazandıran ürün reklamlarına kadar seçenekler sunuyor. Reklamverenler, marka görünürlüğünü artırmak, performansı izlemek ve ayrıntılı analizler yapmak için detaylı hizmetlerden veya self servis seçeneklerden yararlanabiliyor.
Yapılan yazılı açıklamaya göre Yemeksepeti Ads, dijital pazarlama kampanyalarında markalara şu destekleri sağlıyor:
“Planlamadan Uygulamaya Daha Hızlı Geçiş: Reklam kampanyaları, doğrudan Yemeksepeti platformunda tasarlanıp yönetiliyor; bu da kampanyaların hızla hayata geçmesini sağlıyor. Kampanyalar onaylandıktan kısa bir süre sonra Yemeksepeti platformunda yayına alınıyor.
Esnek ve Kişiselleştirilmiş Reklam Hizmetleri: Yemeksepeti Ads platformunu kullanan reklamverenler, hedeflerine uygun olarak müşteri davranışı, gün ve saat aralığı gibi parametreler doğrultusunda esnek olanaklardan yararlanabiliyor. Kampanyalarını uygulama içi reklamcılıktan dijital pazarlama kanallarına kadar çeşitli çözümlerle hayata geçirebiliyorlar.
Daha İyi Sonuçlar Veren Entegre Ekosistem: Yemek ve market siparişlerini düzenli olarak veren geniş bir kullanıcı kitlesine sahip olan Yemeksepeti Ads, özellikle kolaylığa önem veren dijital dünyada doğmuş tüketicilere ulaşmak isteyen markalar için ideal bir platform olarak öne çıkıyor.”