Watsons Türkiye'nin 400'üncü mağazası açıldı
Güzellik ve kişisel bakım sektörünün öncü markalarından Watsons Türkiye, 400'üncü mağazasını İstanbul Hilltown Alışveriş Merkezi'nde açtığını duyurdu. Yeni mağazada, müşterilere yüksek kaliteli güzellik, sağlık ve zindelik ürünlerinden oluşan geniş bir seçki sunulduğu bildirildi.
Türkiye'nin 62 ilinde 3 bin 500'e yakın çalışanıyla hizmet veren Watsons Türkiye, yılın başından itibaren 21 yeni mağaza açtığını, 35 mağazasını da yenileyerek sunduğu ürünler ve hizmetlerle mağazacılık deneyimini en üst noktaya taşıdığını ifade etti.
250 MİLYON DOLARLIK YATIRIM
AS Watson Group CEO'su Dr. Malina Ngai açılış konuşmasında, "Türkiye'deki 400'üncü mağazamızın açılışı, Watsons'ın devam eden büyümesinde ve hızla gelişen pazarda olağanüstü müşteri deneyimleri sunma taahhüdünde önemli bir dönüm noktasıdır. Son iki yılda, Türkiye de dahil olmak üzere 15 pazardaki Watsons mağaza portföyümüzün yüzde 75'inde mağaza içi deneyimi geliştirmek için 250 milyon dolar yatırım yaptık. Müşterilerimizin her gün en iyi hizmeti almalarını ve kusursuz bir alışveriş deneyimi yaşamalarını sağladık" dedi.
Ngai, "Gezegenimiz için daha iyi bir gelecek sağlamak amacıyla sürdürülebilirlik alanında sektörel çalışmaları ve yenilikleri de destekliyoruz. Önümüzdeki yıl Türkiye'deki 20'nci yılımızı kutlayacağız, bu önemli alana yatırım yapmaya ve bağlılığımızı güçlendirmeye devam edeceğiz" diye konuştu.
Açılış konuşmasında Watsons Türkiye'nin 2024 yılında 50 yeni mağaza açma ve 50 mağazayı yenileme hedefine vurgu yapan Watsons Türkiye Genel Müdürü Mete Yurddaş ise “Türkiye pazarında güzellik perakendesinin ilk zincir mağazası olarak 19 yıldır önemli yatırımlarla sektörü domine ediyoruz. Watsons Türkiye'nin benzersiz O+O müşteri deneyimini yeni mağazalarımızla daha fazla noktaya ulaştırmaktan dolayı gururluyuz. Önümüzdeki 3 yılda mağazalaşma adına yapacağımız yatırımlarımızla mağaza sayımızı 600'e çıkararak Türkiye'nin her noktasında Watsons deneyimini müşterilerimize ulaştıracağız" ifadelerini kullandı.
"7 GÜN 24 SAAT MÜŞTERİ DENEYİMİ SAĞLIYORUZ"
Mete Yurddaş sözlerine şöyle devam etti:
“Tüketicilerimize her zaman en iyi ürünleri ve hizmetleri sunma misyonumuzdan ödün vermeden çalışıyoruz. Fiziksel mağazalarımızda sunduğumuz müşteri deneyimini online platformlarımıza, onlineda sunduğumuz deneyimi ise fiziksel mağazalarımıza taşıyoruz. O+O yaklaşımımız ile 7 gün 24 saat müşteri deneyimi sağlıyoruz. Bu doğrultuda hayata geçirdiğimiz bir diğer uygulamamız, 'Tıkla Gel Al - Hemen' ile online alışverişlere yeni bir teslimat yöntemi daha ekledik. Bu yeni teslimat modeli ile müşteriler ister bir kafede ister evde ister iş yerinde olsunlar, yaptıkları online alışverişlerini 1 saat içerisinde istedikleri mağazamızdan teslim alabiliyorlar. 'İyi Görün, İyi Yap, Harika Hisset' mottosuyla hizmet veren Watsons, Türkiye'de açtığı 400. mağazası ile Watsons'ın yenilikçiliğe, müşteri memnuniyetine ve sürdürülebilir büyümeye olan sarsılmaz bağlılığını bir kez daha kanıtlıyor."
220 metrekarelik bir alana yayılan yeni mağaza, markanın en yeni mağaza konseptine göre tasarlandı. Yeni mağaza ferah, yenilikçi ve modern tasarımıyla, müşterilerin değişen ihtiyaçlarına uygun olağanüstü bir alışveriş deneyimi sunmayı hedefliyor. Mağazada, 8 binden fazla sağlık, güzellik ve kişisel bakım ürünü, 11 milyonun üzerinde Watsons Card üyesi ve müşterileriyle buluşuyor.