Geri Dön
KurumsalSuperFresh ve Karaca’dan ’Sosyal Lezzetler’ iş birliği

SuperFresh ve Karaca’dan ’Sosyal Lezzetler’ iş birliği

Tüketicilerin evde kolayca ve keyifle yemek yapmalarını amaçlayan SuperFresh ve Karaca, ‘Sosyal Lezzetler’ kampanyasına imza attı. İş birliği kapsamında SuperFresh, patates, köfte ve soğan halkasını içeren ‘Sosyal Lezzetler’ menüsünü sınırlı sayıda tüketicilere sundu. Karaca ise SuperFresh logosunu taşıyan ve dondurulmuş gıdaya özel butona sahip Air Pro-Cook Duo airfryer geliştirdi.

SuperFresh ve Karaca’dan ’Sosyal Lezzetler’ iş birliği

 

İşbirliğinde kadın hedef kitlenin artan airfryer ilgisi ve bu ürün sahiplerinin yüzde 90’ının dondurulmuş gıda kullanıcısı olması etkili olduğunu açıklayan markalar, kampanyaya özel yeni ürünleriyle mağazadan online kanallara, etkinliklerden sosyal medyaya kadar birçok alanda tüketicilerle buluşuyor.