Intel Türkiye, Lenovo, Microsoft ve Teknosa ‘elektronik ürünler’ kategorisinde dünyanın ve Türkiye’nin en prestijli pazarlama ve reklam ödüllerinden biri olan Effie Awards Türkiye’nin kazananı oldu. Dört şirketin iş birliği ile oyun bilgisayarlarının güçlü soğutma performansına atıfla gerçekleşen ‘Oyunda Buz Çağı Başlıyor’ kampanyası, ‘elektronik ürünler’ kategorisinde Altın Effie kazandı.
Oyun tutkunları ise Teknosa’nın beş farklı şehirdeki 16 mağazasında gerçekleşen ‘gaming parkour’ etkinlikleriyle Forza Horizon 5, FIFA 2023, Fortnite ve Mortal Kombat gibi dünyaca ünlü oyunları deneyimleme fırsatı buldu. 4 ay boyunca süren yarışmanın kazananı Süleyman Sırrı Özdemirçelik oldu. Şampiyon, büyük ödül olan 100 bin lira değerindeki Teknosa hediye çekini, YouTuber ve Twitch yayıncısı Pqueen’in elinden aldı. Turnuvaya katılan tüm yarışmacılar da 1 aylık Xbox Game Pass üyeliği kazandı.
Intel Türkiye, Lenovo, Microsoft ve Teknosa, iletişim stratejisi ve kampanya tasarımı Happy People Project imzası taşıyan Oyunda Buz Çağı kampanyası ve Cayro ile hayata geçirilen Gaming Parkour etkinliklerinin getirdiği iş sonuçlarıyla Altın Effie ödülünü kazanmanın mutluluğunu yaşıyor.