Programın ödülleri, 16 Haziran’da İstanbul’da düzenlenen törenle sahiplerine verildi. Türkiye’nin köklü çikolata markalarından Sagra’nın ikonik ürünü Tadelle, Marketing Türkiye ve Boomsonar iş birliğiyle gerçekleştirilen Brandverse Awards’tan ödülle döndü. Program kapsamında markaların sosyal medya hesapları üzerinden 1 yıl boyunca elde ettikleri etkileşimler değerlendiriliyor.
BİRÇOK FARKLI VERİ ÜZERİNDEN DEĞERLENDİRME YAPILIYOR
Uluslararası danışmanlık şirketlerinden Deloitte Türkiye’nin katıldığı değerlendirme sürecinde aday markalar, sosyal medyadaki takipçi sayıları, takipçi artışları, paylaştıkları ileti sayıları, ileti türleri, elde edilen etkileşim ve etkileşim türleri gibi birçok farklı veri üzerinden değerlendirildi.
Son yıllarda tüketicilerin talep ve ihtiyaçları doğrultusunda dijital iletişime ağırlık veren marka, bu kapsamda ilgi çeken sosyal medya kampanyaları yürütüyor. Son dönemde ‘çikolataya doymak istediğimde’ sloganıyla dikkati çeken Tadelle, sosyal medyada farklı yarışma ve projeleri aktif şekilde kullanıyor.