KidZania, 2 milyonuncu ziyaretçisini ağırladı
KidZania İstanbul, 2 milyonuncu ziyaretçisini ağırladı. KidZania’ya giriş yapan 2 milyonuncu ziyaretçi aile, konfeti ve maskotlarla karşılandı.
1-14 yaş arası çocukların, 67 farklı aktivite alanında 120’den fazla meslek deneyimleme imkânı bulduğu KidZania İstanbul, 2 milyonuncu ziyaretçisini ağırladı. KidZania’ya gelen ziyaretçi aile, KidZania İstanbul ekibi tarafından KidZania karakterleri Urbano, Vita, Bache, Chika ve Beebop’un katılımıyla karşılandı.
3 AYLIK KİDZANİA GİRİŞ KARTI VE HEDİYE KİTİ
KidZania İstanbul, 2 milyonuncu ziyaretçisi aileye 3 aylık KidZania giriş kartı, KidZania’daki aktivitelerde özel ayrıcalıklar sağlayan B·KidZanian sadakat programı kapsamında sunulan PaZZport ve KidZania hediyelik ürünlerinden oluşan bir kit armağan etti.
“ÇOCUKLAR, GERÇEK HAYATIN BİR SİMÜLASYONUNU YAŞIYORLAR”
KidZania İstanbul CEO’su Ebru Timur konuyla ilgili açıklamasında, “Bugün bizim için çok önemli bir gün. 2 milyonuncu ziyaretçimizi ağırlamak büyük bir mutluluk. KidZania, dünya genelindeki tüm şehirlerinde 24 yıldır çocuklara eğlenirken öğrenme fırsatı sunuyor. KidZania’da çocuklar finansal okuryazarlık, sorumluluk bilinci, takım çalışması, sürdürülebilirlik ve özgüven gibi önemli kavramları öğrendikleri gerçek hayatın bir simülasyonunu yaşıyorlar. Çocuklar, KidZania’da rol yaparak öğrenme metoduyla yeni beceri ve değerleri kazanırken yeteneklerini geliştiriyor. KidZania İstanbul olarak 9 yıldır Türkiye’nin ve dünyanın önde gelen markaları olan amaç ortaklarımızla çocuklara ilham oluyoruz. Bugüne kadar bizimle beraber olan değerli amaç ortaklarımıza ve büyük özveriyle çalışan ekip arkadaşlarıma teşekkür ederim” diye konuştu.