Geri Dön
GündemTürk Telekom’dan afet bölgesindeki iletişim ihtiyacına yönelik açıklama

Türk Telekom’dan afet bölgesindeki iletişim ihtiyacına yönelik açıklama

Türk Telekom, deprem bölgesinde iletişim ihtiyacına yönelik bilgilendirme açıklaması yaptı. Alınan tedbirleri ve bölgedeki depremzedelerin iletişim ihtiyacında faydalanabilecekleri hizmetlerini duyuran şirket, bölgedeki kullanıcılarına ücretsiz konuşma ve internet yüklediğini duyurdu.

Türk Telekom’dan afet bölgesindeki iletişim ihtiyacına yönelik açıklama

Deprem seferberliği kapsamında şirketin devreye aldığı hizmetler şu şekilde açıklandı:

“Bölgede bulunan vatandaşların acil ihtiyaçlarını karşılayabilmeleri için ücretsiz konuşma ve internet yüklenirken, ankesörlü telefonlardan da yurtiçinde tüm yönlere iletişim ücretsiz kullanıma sunuldu.

“Bölgede WiFi internet noktaları ücretsiz hizmete açıldı.

“Mobil baz istasyonları bölgeye sevk edildi.

“Yürütülen çalışmalar kapsamında vatandaşların akıllı cihazları için Türk Telekom Mağazalarında taşınabilir şarj cihazı (powerbank) desteği sağlanıyor.

“AFAD’ın daveti üzerine 105 kişilik Türk Telekom Arama ve Kurtarma Ekibi (TTAKE) de deprem bölgesine hareket etti. Çadır, battaniye ve uyku tulumları bölgeye gönderildi.

“Depremden etkilenen illerde kesintisiz iletişimin sürmesi için saha ekipleri çalışmalarını sürdürürken, haberleşmelerin kısa mesaj servisi ve internet tabanlı mesajlaşma yazılımları üzerinden yapılması önemle belirtiliyor.” 

Depremin en yoğun şekilde hissedildiği Kahramanmaraş’ta öncelikli alanlarda konumlandırılan acil iletişim ve mobil iletişim araçları, bölgedeki vatandaşlara ücretsiz iletişim hizmeti sunuyor. AFAD’ın daveti üzerine 105 kişilik Türk Telekom Arama ve Kurtarma Ekibi (TTAKE) deprem bölgesine hareket ederek, yürütülen arama kurtarma faaliyetlerine destek vermeye başladı. Bölgeye çadır, battaniye ve uyku tulumları sevk edildi.

SABİT SES VE İNTERNET DESTEĞİ

Yürütülen çalışmalar kapsamında vatandaşların akıllı cihazları için Türk Telekom Mağazalarında taşınabilir şarj cihazı (powerbank) desteği sağlanıyor. Mobil baz istasyonları da bölgeye sevk edilirken, vatandaşların acil ihtiyaçlarını karşılayabilmeleri için ücretsiz konuşma ve internet yüklendi. Bölge halkı için WiFi internet noktaları ücretsiz kullanılma sunuldu. Bunun yanı sıra iletişime kapalı olan müşterilerin mobil, internet ve sabit hatları görüşmeye açıldı.

SABİT VE ANKESÖRLÜ TELEFONLAR ÜCRETSİZ KULLANIMA AÇILDI

Bölgede bulunan vatandaşların acil ihtiyaçlarını karşılayabilmeleri için ücretsiz konuşma ve internet yüklenirken, ankesörlü telefonlardan, yurtiçinde tüm yönlere iletişim ücretsiz kullanıma sunuldu.

Deprem sonrası bölgede hizmet veren tüm kamu kuruluşlarının ihtiyaç duydukları altyapı hizmetlerini karşılayan Türk Telekom yardım koordinasyon sürecine destek olmaya devam ediyor.