Geri Dön
EkonomiHepsiburada’da ‘Efsane Kasım’da 30 milyon adet ürün satıldı

Hepsiburada’da ‘Efsane Kasım’da 30 milyon adet ürün satıldı

Hepsiburada, 1-28 Kasım tarihleri arasında 200 binden fazla kampanyayla sipariş sayısını geçen yıla kıyasla 1,7 kat artırarak Kasım ayı rekoru kırdığını açıkladı. ‘Efsane Kasım’da ise 30 milyon adet ürün sattı. Müşteriler en çok çamaşır deterjanı, tuvalet kâğıdı, bebek bezi ve çay satın aldı. Giyim kategorisi siparişleri ise üç katına çıktı.

Hepsiburada’da ‘Efsane Kasım’da 30 milyon adet ürün satıldı

Hepsiburada, kasım ayı satış rakamlarını açıkladı. Buna göre, müşterilere 200 binin üzerinde kampanya ve milyonlarca ürün sunuldu. Kampanya döneminin en çok sipariş alan tarihi olan 11 Kasım’da ise günlük sipariş ve ciro rekoru kırıldı. 

ÖĞLEN KİTAP, AKŞAM SÜPERMARKET, GECE GÜZELLİK ALIŞVERİŞİ TERCİH EDİLDİ

Yazılı yapılan açıklamada, “Müşterilerin 1-28 Kasım tarihleri arasında verdikleri sipariş sayısı geçen yılın aynı dönemine kıyasla yaklaşık 1,7 kat arttı, böylelikle aylık rekor satış hacmine ulaşıldı. Platform üzerinde bu dönem boyunca 207 bin farklı kampanya düzenlendi. Satılan ürün adedi 30 milyona ulaşırken indirimli alışveriş yapan haneler yaklaşık 907 milyon lira tasarruf sağlamış oldu.  Bu ay en çok sipariş verilen 11 Kasım ve 25 Kasım tarihlerinde uygulama üzerinde aynı anda bulunan kullanıcı sayısı bir milyonu buldu.  Müşteriler ay boyunca en çok akşam 20.00 ila 23.00 saatleri arasında alışveriş yaptı. Saat 20.00-21.00 civarı temel tüketim ve süpermarket kategorilerinden harcama yapılırken, 22.00’den sonra en çok giyim, sağlık-güzellik, spor malzemeleri kategorilerine ilgi gösterildi. Öğlen saatlerinde ise en çok kitap alışverişi yapıldı.  Efsane Kasım’da en çok temel tüketim ve gıda, giyim, sağlık ve güzellik, zücaciye ve kozmetik kategorilerine ilgi gösterildi. En çok satın alınan ürünler çamaşır deterjanı, tuvalet kâğıdı, bebek bezi, çay, ıslak temizlik havlusu ve kâğıt havlu oldu. Satın alınan tuvalet kâğıdı miktarı beş milyon ruloyu buldu. Giyim kategorisinde ise satışlar aylık ortalamanın üç katına çıktı” denildi.

Açıklamanın devamında şu ifadelere yer verildi:

“Bilgisayar kategorisinde en çok bilgisayar, monitor, klavye ve mouse setleri satılırken teknoloji aksesuarlarında en çok kulaklık, şarj aletleri ve kılıflar tercih edildi. Cep telefonları içinde ise kullanıcıların tercihi iPhone 11, Xiaomi Redmi Note 11 Pro ve iPhone 13’den yana oldu.

"Kasımda kozmetik kategorisinde en çok yüz bakımı ürünleri tercih edildi. Bunu göz çevresi ve vücut bakım ürünleri takip etti. Ürün bazında en çok tercih edilen ürün yaşlanma karşıtı/anti-aging krem oldu. 

“Küçük ev aletleri kategorisinde geçtiğimiz yıl popülerlik kazanan Air Fryer liderliğini sürdürdü ve yaklaşık 50 bin hane Air Fryer’a kavuştu. Küçük ev aletleri kategorisinde elektrikli süpürge, robot süpürge ve Türk kahvesi makinesi de müşteriler tarafından yoğun ilgi gören diğer ürünler olarak ön plana çıktı.

“Bu dönemde İstanbul, Ankara ve İzmir’in ardından Hepsiburada üzerinden en çok satış yapılan iller Bursa, Konya ve Gaziantep oldu. Geçen yıla göre en fazla sipariş artışı Hakkari, Sinop, Kırklareli, Kastamonu, Sivas, Erzincan illerinde faaliyet gösteren satıcılar tarafından kaydedildi. Bu iller geçen seneye göre sipariş sayılarını sekiz kat artırdı.

“‘Şimdi Al Şubatta Taksitle Öde’ kampanyasına müşteriler yoğun ilgi gösterdi. Müşteriler kampanyaya uygun kartlarla yaptıkları taksitli alışverişlerinin yüzde 50'sinde ödemelerini erteleyerek ihtiyaçlarını karşıladı. LinkGelir uygulaması ile Efsane Kasım'da alışveriş listesini oluşturup paylaşan kullanıcılar bu listelerden alışveriş yapıldıkça yüzde 10 Hepsipay Papel kazandı. Yaklaşık 48 bin kullanıcı 185 bin liste oluşturup yakınları ve arkadaşları ile paylaştı.”