Evcil hayvan mama markası, 225 bin dolar yatırım aldı
‘Yeni nesil’ kedi ve köpek mamaları üreten Kito, 3,8 milyon dolar değerlemeyle çıktığı köprü yatırım turundan, Dardanel ve Dgpays Kurucu Ortağı ve CEO’su Serkan Ömerbeyoğlu’ndan 225 bin dolar yatırım aldığını duyurdu.
Aldıkları bu yatırımla hem yurt içinde hem de yurt dışında büyüme ivmesi yakalamayı hedeflediklerini belirten Kito Kurucu Ortağı Alper Çağdaş, “Kito ailesi olarak en temel amacımız, evcil hayvanlarımızın daha sağlıklı beslenmelerini mümkün kılmak. Protein kaynaklarımızı seçerken ortağımız olan bir çiftliğinin uzmanlığı ve ürettiği etlerin kalitesinden yararlanıyoruz. Üretim tarafında da yeni ortağımız Dardanel ürün kalitemizi bambaşka bir seviyeye taşıyor. Dardanel ve Serkan Ömerbeyoğlu’ndan aldığımız yatırımla birlikte, yeni pazarlara açılarak büyümeye devam edeceğiz. Elde ettiğimiz başarının rüzgarıyla sektörümüzde ilklerin ve yeniliklerin öncüsü olarak konumlanacağız” dedi.
“KENDİMİZE YEMEK PİŞİRİR GİBİ MAMA PİŞİRİYORUZ”
Oda sıcaklığında saklanabilir taze mamalar özelinde Türkiye’de ilke imza attıklarını söyleyen Çağdaş, “Ürünlerimizin formüllerini İstanbul Üniversitesi Cerrahpaşa Veteriner Fakültesi danışmanlığıyla hazırlıyoruz. Ortağımız olan bir çiftliğinin kaliteli etlerini ve taze meyve, sebzelerden oluşan içeriklerimizi, beslenme uzmanı veteriner hekimlerimizin tasarladığı özel reçetelerle bir araya getirip kendimize yemek pişirir gibi mama pişiriyoruz. Kito Fresh olarak adlandırdığımız ürünümüz, insan standardında malzemelerle köpek ve kediler için formüle edilmiş özel bir yemek niteliği taşıyor. Bu ürün grubumuzu dünyanın en kaliteli mamalarından biri olarak görüyoruz” diye konuştu.
“SAĞLIĞI VE KALİTEYİ ÖNCELİKLENDİRİYORUZ”
Diğer ürünleri hakkında da bilgi veren Çağdaş, “Tüm bunları yaparken, evcil hayvan sahiplerine birden fazla alternatif sunacak bir ürün grubu geliştirdik. Kito Fresh ürünlerimize ek olarak kendi çiftliklerimizden gelen taze etleri içeren kuru mamalarımız, tamamen doğal çiğneme ürünlerimiz, doğal ödül kurabiyelerimiz ve besin takviyelerimiz ile geniş bir ürün yelpazesine sahibiz. Her bir ürün çeşidimizde sağlığı ve kaliteyi önceliklendiriyoruz. Örneğin, kuru mamalarımızda GDO’suz taze etleri kullanarak, kuru mama dünyasında oldukça yenilikçi olarak kabul edilen bir ürün elde ettik. Kaliteli ve sağlıklı ürün misyonuyla işimizi global pazara da taşıdık ve yurt dışında satışlara başladık. Hedefimiz uluslararası arenada da sayılı markadan biri olmak. Aldığımız olumlu geribildirimler de yüksek müşteri memnuniyetinin göstergesi ve en büyük motivasyon kaynağımız” ifadelerini kullandı.