Aroma, uluslararası Sial Paris Fuarı'na katıldı
Meyve suyu ve içecek firması Aroma, dünya gıda sektörünün uluslararası buluÅŸma noktası Sial 2022 Fuarı'nda yer aldı. Sial Fuarı, Fransa'nın baÅŸkenti Paris'te düzenlendi, 200'den fazla ülkeden katılımcı ve çok sayıda ziyaretçi buluÅŸtu.Â
2022 yılında 54. yılını kutlayan Aroma, Sial Paris Fuarı’nda yapılan iÅŸ birliÄŸi anlaÅŸmalarıyla ihracat ağında yeni bir inovasyon oluÅŸturmaya hazırlanıyor.Â
Fuar süresince birçok ürün tadımının yapıldığı Aroma standı, ziyaretçilerden ilgi gördü. Özellikle nektar ve içecek grubu ürünlere ilgi yoÄŸun olduÄŸu belirtildi. Aroma vitaminli ve doÄŸal içerikli aynı zamanda ÅŸeker ilavesiz içecek  çeÅŸitlerinin yanında 2021’de Küresel Su Zirvesinde finale kalan projesi çevre dostu karton ambalajda doÄŸal kaynak suyu ile fuarda dikkat çektiÄŸi söylendi. Karbon ayak izi düşük özel karton ambalaj kullanımına önem verdiÄŸini belirten ÅŸirket, ev yapımı lezzeti tadıyla öne çıkan ve 330ml pratik karton ambalajda sunulan limonatası da yer aldı.Â
Ä°hracat deÄŸerini 2 katına çıkaran marka, UzakdoÄŸu’ya  ihracatını büyütürken, OrtadoÄŸu’da içecek kategorisi ile atılım gösterdiÄŸini bildirdi. 2022’de ulaÅŸtığı ülke sayısına Hollanda, Fransa, Yemen ve Irak’ı da eklediÄŸi belirtilen içecek firması, çevreci karton ambalajda DoÄŸal Kaynak Suyu Projesini ise  hem markalı hem de PL olarak ABD ve OrtadoÄŸu’dan gelen talepler ile yaygınlaÅŸtıklarını belirtti.Â
GerçekleÅŸtirilen fuar katılımıyla, ihracat potansiyelini arttırma, sektördeki yeni açılımları takip etme, müşteri taleplerini gözlemleme ve yeni ürünlerinin pazarda tanıtımını yapma hedeflerini gerçekleÅŸtirdi. En çok ziyaretçi alınan ülkeler Avrupa, Kuzey- Güney Amerika ve OrtadoÄŸu ülkeleri oldu.6 kıtada 45 ülkeye ihracat yapan Aroma, fuarda mevcut distribütörleri ile görüşmeler yaparak yeni potansiyel baÄŸlantılar da yapıldığı eklendi.Â