Geri Dön
EkonomiAroma, uluslararası Sial Paris Fuarı'na katıldı

Aroma, uluslararası Sial Paris Fuarı'na katıldı

Meyve suyu ve içecek firması Aroma, dünya gıda sektörünün uluslararası buluÅŸma noktası Sial 2022 Fuarı'nda yer aldı. Sial Fuarı, Fransa'nın baÅŸkenti Paris'te düzenlendi, 200'den fazla ülkeden katılımcı ve çok sayıda ziyaretçi buluÅŸtu.Â

Aroma, uluslararası Sial Paris Fuarı'na katıldı

2022 yılında 54. yılını kutlayan Aroma, Sial Paris Fuarı’nda yapılan iş birliği anlaşmalarıyla ihracat ağında yeni bir inovasyon oluşturmaya hazırlanıyor. 

Fuar süresince birçok ürün tadımının yapıldığı Aroma standı, ziyaretçilerden ilgi gördü. Özellikle nektar ve içecek grubu ürünlere ilgi yoğun olduğu belirtildi. Aroma vitaminli ve doğal içerikli aynı zamanda şeker ilavesiz içecek  çeşitlerinin yanında 2021’de Küresel Su Zirvesinde finale kalan projesi çevre dostu karton ambalajda doğal kaynak suyu ile fuarda dikkat çektiği söylendi. Karbon ayak izi düşük özel karton ambalaj kullanımına önem verdiğini belirten şirket, ev yapımı lezzeti tadıyla öne çıkan ve 330ml pratik karton ambalajda sunulan limonatası da yer aldı. 

İhracat değerini 2 katına çıkaran marka, Uzakdoğu’ya  ihracatını büyütürken, Ortadoğu’da içecek kategorisi ile atılım gösterdiğini bildirdi. 2022’de ulaştığı ülke sayısına Hollanda, Fransa, Yemen ve Irak’ı da eklediği belirtilen içecek firması, çevreci karton ambalajda Doğal Kaynak Suyu Projesini ise  hem markalı hem de PL olarak ABD ve Ortadoğu’dan gelen talepler ile yaygınlaştıklarını belirtti. 

GerçekleÅŸtirilen fuar katılımıyla, ihracat potansiyelini arttırma, sektördeki yeni açılımları takip etme, müşteri taleplerini gözlemleme ve yeni ürünlerinin pazarda tanıtımını yapma hedeflerini gerçekleÅŸtirdi. En çok ziyaretçi alınan ülkeler Avrupa, Kuzey- Güney Amerika ve OrtadoÄŸu ülkeleri oldu.6 kıtada 45 ülkeye ihracat yapan Aroma, fuarda mevcut distribütörleri ile görüşmeler yaparak yeni potansiyel baÄŸlantılar da yapıldığı eklendi.Â