"Aras Kargo, KOBİ'lerin e-ihracat ortağı olmaya hazır"
Aras Kargo ana sponsorluğuyla gerçekleşen WORLDEF E-Ticaret ve E-İhracat Konferansı'nda, e-ticaret ve e-ihracata ilişkin olanaklar, güncel gelişmeler ve iş birliği fırsatları ele alındı. Aras Kargo Acente İlişkileri ve Kanal Yönetimi Direktörü Damla Erarslan, şirketin e-ticaret ve e-ihracat şirketlerinin güvenilir iş ortağı olarak tüm altyapı ve organizasyonu kurduklarını açıkladı.
Bursa Merinos Atatürk Kültür Kongre Merkezi'nde gerçekleşen buluşmada, Bursa ve komşu illerden temsilciler, e-ticaret ve e-ihracata ilişkin bölge özelinde olanakları, iş birliği fırsatlarını ve ekosistemdeki yeni gelişmeleri değerlendirdi. Etkinliğin ana sponsoru olarak açılış konuşmasını gerçekleştiren Aras Kargo Acente İlişkileri ve Kanal Yönetimi Direktörü Damla Erarslan, şirketin son yıllarda gerçekleştirdiği yatırımlarla e-ticaret ve e-ihracat alanında faaliyet gösteren tüm işletmelerin güvenilir iş ortağı olmaya hazır olduklarını vurguladı.
Rakamlarla e-ticaretteki büyümenin altını çizen Erarslan, "Tarih boyunca ticaretin en önemli duraklarından biri olmuş bu kadim kentin, geleceğin ticaretinde oynayacağı rolü konuştuğumuz tarihi bir kavşaktayız. Bu hızlı büyümede Bursa'nın harekete geçmeyi bekleyen önemli bir potansiyeli var. 2021 yılı itibarıyla ülkemizde e-ihracatının genel ihracatın yüzde 1,3'üne denk geldiğini biliyoruz. Ticaret Bakanlığımız bu oranın 2025 yılında yüzde 3-5 aralığına ulaşmasını hedefliyor. Biz Aras Kargo olarak bu hedeflerin yakalanması, hatta geçilmesi için elimizden geleni yapmaya hazırız" dedi.
Erarslan, “Aras Kargo olarak, dijitalleşmede edindiğimiz yeni kabiliyetler üzerine inşa ettiğimiz Aras Digital ve Azerbaycan'da kendi markamızla hizmet vereceğimiz Aras Global yapımızla, KOBİ'lerimizin ve e-ticaret firmalarının dünyaya açılmalarında güvenilir iş ortağı olmaya devam edeceğiz. 2023'te e-ihracat adına önemli adımların atılacağını düşünüyoruz" ifadelerini kullandı.
Etkinlikte, önde gelen e-ticaret şirketlerinin temsilcileri, e-ticaret ve e-ihracat panellerinde bir araya gelerek e-ticaretin geleceğini şekillendirecek konuları ele aldı.