Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

'Vodafone Business ‘Red Wi-Fi’La işletmelerin etkileşim araçlarını etkili kullanmasına yardımcı oluyor'

Vodafone Business, Red Wi-Fi’la restoranlardan kafelere, otellerden mağazalara kadar her sektöre uygun altyapısıyla, müşteri memnuniyetini artırmayı ve şirketlerin dijital dönüşümünü hızlandırmayı hedefliyor. İşletmeler adına müşterilere ücretsiz Wi-Fi erişimi sunma imkânı sağlayarak, onların mekan da daha fazla zaman geçirmelerine fırsat sunan Red Wi-Fi, aynı zamanda dijital pazarlama ve müşteri etkileşim araçlarını da daha etkili kullanmasına yardımcı oluyor.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)- 

Şirketten yapılan açıklamaya göre, kablosuz ağ bağlantısı teknolojilerinde yaşanan gelişmelerin son aşaması ise Wi-Fi 7’nci İşletmelerin dijitalleşmesine liderlik etme vizyonuyla faaliyet gösteren Vodafone Business, şirketlerin dijital dönüşümlerine destek olmayı sürdürürken Wi-Fi 7 desteğine sahip Red Wi-Fi 3.0’ı işletmelerin kullanımına sunuyor. Red Wi-Fi 3.0’ın farklı segmentlerteki paketleri, şirketlere sıcaklık ve konum haritası, kat içi alan yönetimi, Wi-Fi analitik raporları ve log’lama hizmeti gibi ihtiyaçların yanı sıra, portal üzerinden reklam ve anket hizmetleri, kullanım kontrol paneli oluşturabilme ve aboneye özel internet erişim planı gibi gereksinimlerine de cevap verebiliyor.

Kısacası Vodafone Business’ın internet altyapısı ve SMS hizmetleri sayesinde işletmeler Red Wi-Fi 3.0’ın sunduğu uçtan uca bağlantı deneyimini deneyimlerken; bu sayede analitik ve raporlama özellikleri sayesinde kampanyalar oluşturma fırsatının yanında, müşteri davranışlarını anlama ve kişiselleştirilmiş pazarlama stratejilerini geliştirme imkânı da elde ediyor.

‘RED Wİ-Fİ 3.0, ÖNCEKİ NESİLLERE GÖRE DAHA FAZLA HIZ İMKÂNI SUNUYOR’

Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Özlem Kestioğlu, yeni bağlantı çözümleri hakkında, “Yapılan araştırmalar, işletmelerin yüzde 62’sinde müşterilerin ücretsiz Wi-Fi sunulduğunda daha fazla zaman geçirdiğini belirtiyor. Ayrıca bu hizmeti kullanan müşterilerin yüzde 50’sinin ise harcamalarını artırdığı görülürken; şirketlerin yüzde 77’si de ücretsiz Wi-Fi’ın operasyonları için önemli veya çok önemli olduğunu ifade ediyor. Yine Wi-Fi pazarlama stratejileri kullanan işletmelerin yüzde 72’si bu yöntemlerin başarılı olduğunu vurguluyor ve yüzde 69’u da ayak trafiğini artırma hedeflerine bu sayede ulaştıklarını belirtiyor. Wi-Fi’ın günümüzde bu kadar yoğun ve çoklu kullanımı da yüksek kapasiteyle müşteriler açısından hızlı ve kesintisiz kullanımı beraberinde getiriyor. Red Wi-Fi 3.0’la biz de diğer üreticilerin Access Point cihazlarıyla uyumluluğumuzun yanında Wi-Fi 7 desteğimizle beraber önceki nesillere göre daha fazla hıza imkân tanıyabiliyoruz. Müşterilerimizin kendi cihazlarını kullanarak portal hizmetine erişimi sağlayan bu hizmetimiz sayesinde ayrıca pazarlama faaliyetlerini destekleyen gelişmiş analitik ve raporlama özellikleri sayesinde işletmelere daha hedefli kampanyalar oluşturma fırsatı sunmuş oluyoruz” dedi.

Wi-Fi 7 desteğiyle, özellikle işletmelerin yoğun veri akışı ihtiyaçlarını ve yüksek bant genişliği gereksinimlerini karşılayan ve yasalara uygun olarak log’lama hizmeti sunan Red Wi-Fi 3.0, büyük etkinlik alanları, oteller veya perakende mağazaları gibi kullanıcı yoğunluğuna sahip alanlarda kullanıcı deneyimini iyileştirme imkanı tanıyor.

Diğer Haberler

  1. Turkcell’in yeni reklam kampanyasının yüzü, Ata Demirer oldu
  2. Bulut oyun deneyiminde GeForce NOW Ultimate dönemi
  3. Nexans Türkiye 100 milyon dolarlık ihracat hedefiyle dünya pazarına ulaşmayı amaçlıyor
  4. 'Vietnam Uluslararası Savunma Fuarı 2024'e, 10 Türk savunma sanayi firması katılacak
  5. Akkuyu NGS’de Çalışan Türk Nükleer Mühendisi sayısı 350’yi aştı
  6. Adm Elektrik, Plan-S Uydu ve Uzay Teknolojileri'nden iş birliği: Elektrik sayaçları uzaydan okunacak
  7. YTÜ Yıldız Teknopark desteğiyle Dijital Oyun Yapımcıları Meslek Birliği (DOYEB) kuruluyor
  8. İletişim Başkanı Altun: Yapay zeka, stratejik iletişimde ezber bozan bir güç
  9. ‘4 kişiden biri, sahte e-posta linklerine tıklıyor’
  10. YTÜ Yıldız Teknopark şirketi tarım teknolojileri alanında CERN’e kabul edildi

© Copyright 2024

DHA