Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Yılın Seçilmiş Ürünü 2025 kazananları belli oldu

Tüketici oylarıyla belirlenen Yılın Seçilmiş Ürünü (YSÜ) organizasyonunun 2025 sonuçları açıklandı. Kazanan markalar, dün İstanbul’da düzenlenen törenle ‘Yılın Seçilmiş Ürünü’ unvanını kazandı.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)-

Tüketicilerin ürünleri, albeni, inovasyon ve memnuniyet kriterleri doğrultusunda mercek altına aldığını belirten Yılın Seçilmiş Ürünü Türkiye Kurucusu Çiğdem Micozkadıoğlu, “Yılın Seçilmiş Ürünü Programı’nı Türkiye’ye getirdiğimiz 2016’dan bu yana en büyük motivasyonumuz, tüketiciyle markalar arasında güçlü ve şeffaf bir köprü kurmaktı. Bugün geldiğimiz noktada, binlerce tüketicinin görüşüyle şekillenen bu ödül, markaların inovasyon yolculuğuna gerçek bir katkıda bulunuyor. Bu program sadece bir ödül değil, markalar için güçlü bir tüketici onayı olarak kabul ediliyor. Tüketiciler içinse güvenilir bir referans noktası oluşturuyor. Her yıl 4 binin üzerinde tüketicinin katkısıyla hazırlanan araştırmamız, ürünlerin gerçek hayattaki karşılığını ve etkisini yansıtıyor. Türkiye’deki tüketicilerin yeniliğe verdiği değeri ve markaların bu alandaki çabalarını bir araya getirmek, bize ilham veriyor. Bu programda kazanan sadece markalar değil, aynı zamanda tüketicilerin sesi, beklentileri ve seçimleri” dedi.

‘ORGANİZASYON, DÜNYADA 4,5 MİLYAR TÜKETİCİYE ULAŞIYOR’

Organizasyon hakkında bilgi veren Micozkadıoğlu, şunları söyledi:

“40’tan fazla ülkede 37 yıldır devam eden Yılın Seçilen Ürünü organizasyonu, dünyada 4,5 milyar tüketiciye ulaşıyor. Bağımsız ve güvenilir tüketici araştırmasına dayanan çalışmaya, son 24 ay içinde pazara sundukları ürünlerle katılan markalar, ödül kazanmasa da inovasyona ve rakiplerine dair değerli içgörüler ve ürünlerinin geniş bir tüketici kitlesi tarafından değerlendirildiği önemli bir fırsat elde ediyor. Ödül kazanan markalar ise bu başarıyı, YSÜ logosuyla tüm pazarlama stratejilerine entegre ederek ürünlerinin bilinirliğini artırıyor. Yeni ürünlerin denenmesini teşvik ediyor ve satış noktalarında fark yaratıyor. Tüketiciler, kendi ihtiyaç ya da zevklerine hitap eden; hayatlarını kolaylaştıran ya da tasarımı, teknolojisi, işlevi, içeriği veya sunduğu deneyimle fark yaratan ürünleri ödüllendiriyor. Bu etkileşim, markalar ve tüketiciler arasında güçlü bir köprü kuruyor ve iş birliği kültürü yaratıyor. Yılın Seçilmiş Ürünü’nün kırmızı logosu, alışveriş sırasında gerçek tüketici onayıyla öne çıkan ürünlere kolayca ulaşmayı sağlıyor. Böylece alışveriş daha hızlı, daha kolay ve de daha eğlenceli hale geliyor.”

Diğer Haberler

  1. CarrefourSA, 12 Aralık Mağazacılar Günü’nü 15 bin çalışanı ile kutladı
  2. Koalay.com, yeni yatırımcı grubuyla el değiştirdi
  3. DeFacto'dan Cloud Dancer seçkisi
  4. Yapay zeka hukuk asistanı Apilex.ai Avrupa'ya açılıyor
  5. 5G uyumlu Superbox'lar Turkcell'de
  6. 34’üncü Kalite Kongresi’nde ödüller sahiplerini buldu
  7. DeFacto ve Karaca'dan yeni yıl ruhunu buluşturan iş birliği
  8. Naberise 'Yılın Yükselen Sosyal Medya Uygulaması' ödülünü aldı
  9. Garanti BBVA, CDP'den üç temada 'A' notu aldı
  10. Rekabet Kurumu’ndan Paribu'nun CoinMENA'yı satın almasına onay

© Copyright 2025

DHA