Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Ülker, Özbekistan’da büyümeyi hedefliyor

Kazakistan'daki çikolata ve bisküvi fabrikasında 25 yıldır üretim yapan Ülker, Orta Asya’daki varlığını Özbekistan’da kurduğu ticari şirketi pladis Confectionary ile güçlendirmeyi hedefliyor. Özbekistan’ın başkenti Taşkent’te açılışı yapılan Direkt Dağıtım Merkezi ve geniş bayi ağıyla Ülker ürünlerini binlerce noktada Özbek tüketicisine ulaştırmayı amaçlıyor.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)-

Şirket, 25 yıldan bu yana çikolata ve bisküvi fabrikasıyla üretim yaptığı Kazakistan’ın ardından, Özbekistan’daki tüketicilerine ulaşmak için önemli bir adım attığını duyurdu. Ülker, açılışı yapılan şirket ve faaliyete geçirilen Direkt Satış Dağıtım Merkezi ile Özbekistan’ın 12 farklı şehrindeki bölge bayilikleri ve tüm satış kanalları aracılığıyla ürünlerini Özbek tüketicisiyle buluşturmayı hedefliyor.

Başkent Taşkent’teki şirket bünyesindeki depo ve satış ofisinin açılışı, Türkiye Cumhuriyeti Taşkent Büyükelçiliği Ticaret Baş Müşaviri Suavi Önal, pladis ve GODIVA Yönetim Kurulu Başkanı Murat Ülker, Ülker CEO’su Özgür Kölükfakı, pladis Global Tedarik Zinciri Lideri Mario Reis ve pladis Orta Asya’dan Sorumlu Başkan Yardımcısı Yavuz Yurtgüder’in katılımıyla gerçekleştirildi.

‘105 FARKLI ÜRÜNÜ 30 BİN SATIŞ NOKTASINA ULAŞTIRMAYI HEDEFLİYORUZ’

Ülker CEO’su Özgür Kölükfakı, Orta Asya’nın en hızlı gelişen pazarlarından Özbekistan’daki yatırımlarının bölgedeki büyüme hedeflerine önemli katkı sağlayacağını belirterek şunları söyledi:

“Güçlü iş ortaklıkları ve yerel ihtiyaçlara uygun stratejilerle büyüdüğümüz Orta Asya’daki bu adımımız, 38 milyona yaklaşan nüfusuyla Özbekistan gibi dinamik ve yüksek potansiyelli bir pazardaki varlığımızı güçlendirmek için büyük önem taşıyor. Yeni kurduğumuz Direkt Satış Dağıtım Merkezimiz aracılığıyla yalnızca başkent Taşkent’te 5.000 satış noktasına, bölge distribütörlerimiz aracılığıyla da diğer şehirlerde 25.000 satış noktasına olmak üzere toplamda 30.000’i aşkın noktaya ulaşmayı hedefliyoruz. Amacımız; ilk yıl içerisinde 105 farklı ürünümüzü bu satış noktalarına haftalık düzenli ziyaretlerle ulaştırmak. Son yıllarda ekonomik reformlarla yatırımcılar için cazip bir merkez haline gelen Özbekistan’da kalıcı bir yer edinmeyi hedefliyoruz. Marka ve ürünlerimizle Özbek tüketicilerimize de her lokmada mutluluk vereceğiz. Taşkent’te açtığımız Direkt Satış Dağıtım Merkezi’mizin ve yeni ticari yapımızın yalnızca Ülker’in bölgedeki sürdürülebilir büyümesine değil, Türkiye ve Özbekistan arasındaki köklü ticari bağların daha da güçlenmesine de katkı sunacağına inanıyoruz.”

Diğer Haberler

  1. OKX TR’den ‘Bakiyeni aktar, yüzde 5 kazan’ kampanyası
  2. Araştırma: Sneaker giymek daha özgüvenli ve güçlü hissettiriyor
  3. Aras Kargo’nun idari kadrosu kampanya döneminde sahadaki ekiplere destek verdi
  4. Aydem Perakende ve Gediz Perakende ’den müşteri deneyimini iyileştiren 'Ses Analizi' projesi
  5. Akkuyu NGS’de çevrim içi ‘Açık Kapı Günü’ düzenlendi
  6. Daikin’den ‘360° Ev Konforu Yaklaşımı’
  7. Pegasus Hava Yolları, Chelsea Futbol Kulübü’nün resmi havayolu partneri oldu
  8. Sukkar Şeker 2025’te 515 bin ton net pancar işlediğini duyurdu
  9. AloTech, 16 yenilikçi yapay zeka özelliğini duyurdu
  10. Büyümenin formülü değişiyor; 'odak artık yetenek yönetiminde'

© Copyright 2025

DHA