Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

SuperFresh ve Karaca’dan ’Sosyal Lezzetler’ iş birliği

Tüketicilerin evde kolayca ve keyifle yemek yapmalarını amaçlayan SuperFresh ve Karaca, ‘Sosyal Lezzetler’ kampanyasına imza attı. İş birliği kapsamında SuperFresh, patates, köfte ve soğan halkasını içeren ‘Sosyal Lezzetler’ menüsünü sınırlı sayıda tüketicilere sundu. Karaca ise SuperFresh logosunu taşıyan ve dondurulmuş gıdaya özel butona sahip Air Pro-Cook Duo airfryer geliştirdi.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)-

 

İşbirliğinde kadın hedef kitlenin artan airfryer ilgisi ve bu ürün sahiplerinin yüzde 90’ının dondurulmuş gıda kullanıcısı olması etkili olduğunu açıklayan markalar, kampanyaya özel yeni ürünleriyle mağazadan online kanallara, etkinliklerden sosyal medyaya kadar birçok alanda tüketicilerle buluşuyor.

Diğer Haberler

  1. Pegasus'a sürdürülebilir iş ödülü
  2. ABD'de 30'dan fazla restoran açan Hakkı Akdeniz, Türkiye'ye yatırım yapacak
  3. 'Türkiye uluslararası yatırımların merkezi olacak'
  4. VirtualPort, havalimanlarındaki teknolojik çözümleri sanal olarak keşfetme imkanı sunuyor
  5. Lens, Avail ile Ethereum üzerinde sosyal ağ kurmak için iş birliğine gitti
  6. Katman-1 blokzincirinden dolar tabanlı stabilcoin desteği
  7. OKX Web3 cüzdan yeniden tasarlandı
  8. Prontotour ‘Pasaport Bizden’ kampanyası başlattı
  9. ‘Akkuyu NGS reaktörlerinin güç üniteleri deniz suyu sıcaklığına göre uyarlanabilir’
  10. CANiK ve AEI Systems Birleşik Krallık’ta DVD Fuarı’na katılacak

© Copyright 2024

DHA