Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

SuperFresh, Türkiye’nin 'en sevilen markası' seçildi

‘Türkiye'nin Lovemark’ları 2024’ araştırmasında, ‘Dondurulmuş Gıda’ kategorisinde Türkiye’nin en sevilen markası seçilen SuperFresh, Brand Week İstanbul kapsamında düzenlenen törende ödülünü aldı.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)-

MediaCat dergisinin Ipsos iş birliğiyle bu yıl 17’ncisini düzenlediği ‘Türkiye’nin Lovemark’ları’ araştırmasının sonuçlarına göre marka, ‘Dondurulmuş Gıda’ kategorisinde ‘Markaya duyulan yakınlık’ ve ‘tüketici ihtiyaçlarını karşılama’ skorlarındaki üstünlüğü ile Türkiye’nin en sevilen markası seçildi.

Brand Week İstanbul kapsamında düzenlenen törende, bu yıl ilk kez değerlendirilen ‘Dondurulmuş Gıda’ kategorisinin kazananı olan markaya ödül, MediaCat Genel Yayın Yönetmeni Pelin Özkan ve Ipsos Türkiye Brand Health Tracking Bölüm Lideri Özge Sönmez tarafından verildi.

Diğer Haberler

  1. Türk Telekom Grubu, ilk kira sertifikası ihracını tamamladı
  2. 33’üncü Kalite Kongresi 12- 13 Kasım tarihlerinde Kocaeli’de gerçekleşecek
  3. İş Bankası ve Google Cloud Çözüm Ortağı Oredata maliyet avantajı sunan kampanya başlattı
  4. ‘Türkiye’de en popüler hobi alışveriş yapmak’
  5. Enerjisa Enerji, 1 yılda yüzde 400 artışla 30’dan fazla sektörü yeşil enerji ile buluşturdu
  6. Kalyon Karapınar GES SCADA binası, ‘En İyi Yapı’ ödülünü kazandı
  7. Kuveyt IICO ve İHH’dan Suriye’ye 403 bin dolar değerinde tıbbi cihaz desteği
  8. Pegasus Hava Yolları’na 2024 CAPA’dan ödül
  9. Singapur Fintech Festivali’nde Türk markalara yoğun ilgi
  10. Kadınların soyadı mücadelesi devam ediyor

© Copyright 2024

DHA