Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

CarrefourSA’ya Kristal Elma’dan 4 ödül

Oganize gıda perakende sektörü markası CarrefourSA, ‘CarrefourBIO’ ve ‘Doğru Karpuz Referans Sesi’ reklam filmleriyle Kristal Elma’dan 4 ödülle döndü.

ABONE OL
İSTANBUL,(DHA)- 

Reklam ve pazarlama dünyası projelerinin yarıştığı Kristal Elma, Reklamcılar Derneği’nin ev sahipliğinde bu yıl 36’ncı kez düzenlendi. Sabancı Holding ve Carrefour Grup iştiraki CarrefourSA, Rixos Tersane İstanbul’da gerçekleştirilen gecede 4 ödül kazandı ve ‘Yaratıcılığa Cesaret Veren Marka’ seçildi.

BİRÇOK KATEGORİDE ÖDÜL KAZANDI

CarrefourSA’nın doğal ve organik öz markalı ürün ailesi ‘CarrefourBIO’ projesi, özel kategoriler içinde ‘Dijital Mecra Kullanımı’ ile Bronz ödül alırken; sektörel kategoriler içinde ise ‘Perakende, E-Ticaret, Moda ve Aksesuar’ kategorisinde Gümüş ödülün sahibi oldu. ‘Doğru Karpuz Referans Sesi’ reklam filmi ise ‘Verinin Yaratıcı Kullanımı’ kategorisinde Gümüş ödül; Radyo ve Ses Kullanımı kategorisinde de Kristal Elma kazandı.

Ayrıca Lezzet Arası Catering’le Kristal Elma’nın Lezzet Sponsoru olan CarrefourSA, Lezzet Arası şefleri tarafından hazırlanan özel menüsünü katılımcılara sundu.

Diğer Haberler

  1. Çelik sektörü, Erdemir’in desteğiyle İtalya’da buluştu
  2. İyilik Gemisi, Sudan’a ulaştı
  3. L’Oréal Türkiye’nin ‘Bilim Kadınları İçin’ Programı’nda dört bilim kadınına ödül
  4. Şişli’de ‘Temiz Şişli Hareketi’ başladı
  5. Trendyol'da Moda Günleri kampanyası başladı
  6. Hepsiburada’nın 'Yarınlara Söz' programı 500’den fazla başvuru aldı
  7. İşe alım süreçlerinde kopya tespiti için yapay zeka destekli çözüm
  8. Soprano, akıllı mutfak çözümleri ile evleri yeniliyor
  9. Uluslararası Drift King Nations Kupası’nda Türkiye’ye üçüncülük kupası
  10. ‘Türkiye'nin biyoteknoloji alanında dünya çapında bir merkez olması hedefine bir adım daha yaklaşıyoruz’

© Copyright 2024

DHA