Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Birevim ‘Gelecek Bizim Tasarrufumuzda’ kampanyası başlattı

Tasarruf bilincinin erken yaşta kazandırılması ve okul çağındaki çocukların okuma alışkanlığı edinmesine yardımcı olması amacıyla Birevim tarafından hazırlanan Tasarruflu Karınca kitabı, ‘Gelecek Bizim Tasarrufumuzda’ kampanyası kapsamında Anadolu’nun çeşitli şehirlerinde öğrencilere dağıtıldı.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)-

Birevim, okul çağından başlayarak finansal okuryazarlığın sağlanması, tasarruf bilincinin erken yaşlarda kazandırılması ve tasarruf alışkanlığının tabana yayılarak Türkiye'nin tasarruf oranının artırılmasını hedefliyor. Şirket bu kapsamda eğitim öğretim yılının başlamasıyla birlikte Anadolu’nun çeşitli şehirlerindeki devlet okullarında Tasarruflu Karınca adlı çocuk kitabının dağıtımı gerçekleştirdi.

'Gelecek Bizim Tasarrufumuzda’ kampanyasıyla ilgili şirketten yapılan bilgilendirmede şu ifadelere yer verildi:

“Tasarruflu Karınca kitabı, birlikte tasarrufun gücüyle küçük de olsa düzenli birikimlerin büyük hayalleri mümkün kıldığını güzel bir anlatımla gösteriyor. Tasarruflu Karınca’mız, çocuklara tasarrufu günlük hayatlarının bir parçası haline getirmeleri halinde neleri başarabileceklerini anlatıyor. Henüz okul çağındaki çocuklar, bu genç yaşlarında tasarrufu ve birikim yapmayı günlük hayatlarına entegre ettiklerinde geleceklerinin kendi tasarruflarında olduğunu fark edecekler."

‘TASARRUF BİLİNCİ ERKEN YAŞTA KAZANDIRILMALI’

Açıklamanın devamında "Anadolu’nun çeşitli şehirlerinde devlet okullarında öğrenim gören öğrencilerin kitaba duyduğu ilgiden mutluyız. Tasarrufun alışkanlığa dönmesi bir süreçtir. Aynı şekilde okuma alışkanlığının kazandırılması da benzer bir disiplini gerektirir. Birevim olarak çocukların finansal okuryazarlıklarına katkıda bulunarak geleceklerinin kendi tasarrufunda olduğunu göstermek istedik. Bunu yaparken de okuma alışkanlıklarına katkıda bulunmak için Tasarruflu Karınca kitabını proje olarak geliştirdik. Biz bir farkındalık geliştirmek istiyoruz. Bu nedenle tasarruf bilincini oluşturmaya yönelik farkındalık çalışmalarımızı sürdüreceğiz. Bunu millî ekonomimizi geliştirmek, dışa bağımlılığımızı azaltmak, ülkemizin kaynaklarını verimli kullanmak için yapmak zorundayız. Bu tür etkinliklerle hem tasarruf finansman sektörü için hem de ülkemizin ekonomisi için inisiyatif alıyoruz, almaya devam edeceğiz” denildi.

Diğer Haberler

  1. McLaren Racing ve OKX özel tasarım ‘Efsane Yeniden Doğuyor’ kaplamasını tanıttı
  2. 'Hepsiburada İş Ortağım Buluşmaları’ başlıyor
  3. 'Bitget 45 milyon kullanıcıyı aştı'
  4. Beymen Collection'ın yeni koleksiyonunu Mirgün Cabas tanıttı
  5. Petrol Ofisi Madeni Yağlar, ürünlerini Almanya'daki fuarda sergiledi
  6. DeFacto, Afra Saraçoğlu ile yeni koleksiyonunu tanıttı
  7. Dijital Benim İşim Projesi yılda 43 milyon lirayı aşkın sosyal değer üretti
  8. Akcoat, Sustainable Brands Türkiye 2024'te ‘Activation Hub’ sponsoru olarak yer aldı
  9. CANiK Yönetim Kurulu Başkanı Aral'dan 26'ncı kuruluş yıl dönümü mesajı
  10. SuperFresh'in 'Tarımın Kadın Yıldızları' projesinde kadın çiftçiler destekleniyor

© Copyright 2024

DHA