Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Vodafone FLEX birinci yaşını kutluyor

Vodafone’un teknolojik ürün satış platformu Vodafone FLEX, birinci yaşını doldurdu. ‘Seç Seç Al’ mottosuyla hayata geçirilen ve 10’dan fazla kategoride bini aşkın ürünün yer aldığı platformda son 1 yılda yaklaşık 3 milyon teknolojik ürün ve satış sonrası hizmet paketinin müşterilerle buluştuğu duyuruldu.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)-

Marka tarafından edinilen bilgilere göre; ‘Seç Seç Al’ mottosuyla duyurulan Vodafone FLEX ile müşterilere bütçe dostu fırsatlar, indirim avantajları ve çeşitli ödeme kolaylıkları sunuluyor. Toplam 10’u aşkın kategoride binden fazla ürünün yer aldığı platform ile son 1 yılda yaklaşık 3 milyon teknolojik ürün ve satış sonrası hizmet paketi müşterilerle buluşturulurken, yeşil bir gezegen yaratma hedefiyle 50 bin eski cihaz geri dönüşüme kazandırıldı. 

“MÜŞTERİLERİMİZİ TEKNOLOJİYLE BULUŞTURMAYA DEVAM EDİYORUZ” 

Vodafone FLEX’in birinci yılının değerlendirildiği toplantıda konuşan Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Meltem Bakiler Şahin, şunları söyledi: 

“Mağazalarımızda başlattığımız yeni nesil perakende dönüşümünün önemli bir ayağını oluşturan Vodafone FLEX, müşterilerimizin ihtiyaç ve talepleri için çok geniş ve çeşitli ürün portföyü sunan bir son teknoloji dünyası. Türkiye dahil tüm Vodafone ülkelerinde uygulanan Vodafone FLEX ile müşterilerimize bütçe dostu fırsatlar, indirim avantajları ve çeşitli ödeme kolaylıkları sağlıyoruz. Vodafone FLEX ‘ürünü seç, ödemeni seç ve kolayca al’ ilkesine dayanıyor. Buna göre, müşterilerimizin ihtiyaç duyabilecekleri çeşitli teknolojik ürünleri portföyümüzde bulunduruyoruz. Müşterilerimiz, 12 aya varan ödeme kolaylığı ve kredi kartsız alışveriş dahil çeşitli ve esnek ödeme avantajlarından yararlanabiliyor. Dilerlerse, eski telefonlarını getirip yeni telefonlarını indirimli alabiliyorlar. Vodafone FLEX ile son 1 yılda farklı markalardan yaklaşık 3 milyon teknolojik ürün ve satış sonrası hizmet paketini müşterilerimizle buluşturduk. Genişletilmiş ürün yelpazemizle, müşterilerimizi teknolojiyle buluşturmaya devam ediyoruz. Aynı zamanda müşterilerimizin kesintisiz iletişimine katkı sağlayan ve yüksek hasar onarım maliyetlerine karşı onları koruyan satış sonrası hizmet paketlerimizle de müşterilerimizin bütçesini koruyan çözümler sunmaya devam ediyoruz. Tüm bu işlerimizle Vodafone FLEX’i geliştirmeye ve gerek perakende gerekse online kanalımızda ezber bozan işlere imza atmaya devam edeceğiz.” 

VODAFONE FLEX HAKKINDA  

Marka tarafından şu bilgiler paylaşıldı:

“Vodafone FLEX dünyası, binden fazla çeşidi kapsayan geniş ürün yelpazesiyle her yaşam tarzına uygun ürünleri portföyünde bulunduruyor. Akıllı telefonlardan akıllı saatlere, kulaklıklardan taşınabilir şarj cihazlarına kadar pek çok ürün, müşterilerin teknolojik ihtiyaçlarına hitap ederek beklentilerini karşılayacak çözümler sunuyor. Vodafone FLEX’te son 1 yılda 500 bin müşteri kulaklık, 300 bin müşteri taşınabilir şarj cihazları ve 200 bin müşteri akıllı saat kategorilerinden çeşitli teknolojik ürünlerle buluştu.” 

TERCİH EDİLEN ÖDEME ŞEKLİ FATURAYA EK ÖDEME 

Çeşitli ödeme kolaylıklarının sunulduğu Vodafone FLEX’te son 1 yılda en çok tercih edilen ödeme şekli faturaya ek 12 ayda ödeme seçeneği oldu. Vodafone FLEX müşterileri, dilerlerse, ön ödeme ile ürünün belli bir tutarını önden ödeyip kalanı için uygun bir ödeme planı oluşturabiliyor. “Eski telefonun Vodafone’da değerli” mottosuyla, Vodafone müşterileri, eski telefonlarını hızla nakde dönüştürebiliyor ya da yeni bir cihaz alırken eski cihazlarını getirip yüzde 30’a varan indirimlerle yenilenmiş ve 1 yıl garantili telefon sahibi olabiliyor. Vodafone, eski telefonların toplanması için sunduğu bu tekliflerle son 1 yılda 50 bin cihazı geri dönüşüme kazandırdı. Bu cihazlar yeniden dönüştürülerek daha yeşil bir gezegen oluşmasına da önemli katkı sağladığı belirtildi. 

KREDİ KARTSIZ ALIŞVERİŞ İMKANI  

Vodafone FLEX’in ödeme kolaylıklarına ek olarak, müşterilere Vodafone’dan kredi kartsız alışveriş imkânı ve buna ek olarak birçok bütçe dostu ödeme yöntemiyle kolay alışveriş deneyimi de sunuluyor. Vodafone mağazaları ve Vodafone Yanımda’ya gelen müşteriler, diledikleri kategoriden diledikleri ürünü seçip kredi kartı gerekmeden, faturaya ek kendi seçecekleri ödeme imkânıyla satın alabiliyor. 

SATIŞLARIN YÜZDE 80’İ MAĞAZALARDA GERÇEKLEŞTİ  

Vodafone FLEX müşterileri 2 bin 500 noktada aktif satış yapan Vodafone mağazalarından ürünleri yerinde inceleyip uygun ödeme imkânıyla hızla satın alabiliyor. Son 1 yılda yapılan satışların yaklaşık yüzde 80’i Vodafone mağazalarında gerçekleşti. Mağazaya gelen müşteriler, Vodafone’un iş ortaklarına özel kurulan alanlarda teknolojik ürünleri deneyimleyip, kendilerine en uygun ürünü tercih edebilme imkânına sahip oldu. Bu yıl bir yeniliğe daha imza atan Vodafone, mağazalarına akıllı saat masaları kurarak, müşterilerin diledikleri markadan kendilerine en uygun akıllı saati tercih etmelerine olanak sağladı. Müşteriler dilerlerse online satış kanalını da kullanabiliyor. Online alışverişlerde Türkiye genelinde kapıya teslimat hizmeti, İstanbul içinde ise aynı gün hızlı teslimat seçeneği sunuluyor. Bu satış kanallarına ek olarak, Vodafone müşterileri “gel incele adresine gönderelim” seçeneği ile online mağazada beğendikleri bir ürünü fiziksel mağazada deneyimleyebiliyor ve ürünü satın almak istedikleri durumda ise Vodafone’un yapay zeka tabanlı kişisel dijital asistanı TOBi üzerinden sipariş verip istedikleri adrese teslimat yapılmasını sağlayabiliyor.  

300 BİNDEN FAZLA MÜŞTERİYE SATIŞ SONRASI HİZMET PAKETİ  

Satış sonrası hizmetler kapsamında müşterilere akıllı telefonlara yönelik ‘Ekran Kurtaran Paket’, ‘Bronze Paket’, ‘Silver Paket’ ve ‘Gold Paket’ olmak üzere 4 ayrı paket sunuluyor. Son 1 yılda 300 binden fazla müşteri, satış sonrası hizmet paketleriyle buluştu. Müşterilerin satış sonrası hizmet paketleri arasında en çok tercih ettiği ürün ise ‘Gold Paket’ oldu. Artan telefon onarım maliyetlerine karşı müşterilerine güvenli bir çözüm sunmayı hedefleyen Vodafone, ‘Gold Satış Sonrası Hizmet Paketi’ ile öne çıkıyor. Bu hizmet paketi, müşterilerin telefonlarını tamir ettirirken karşılaştıkları yüksek maliyetleri düşürmeyi hedefliyor. Bu servis desteklerine ek olarak, garanti içi ya da dışı yaşanılan herhangi bir aksaklıkta müşterilerin sürdürülebilir iletişim sağlayabilmesi için yedek cihaz hizmeti de sunuluyor.  

 

Diğer Haberler

  1. 'Pet Nabız' sistemi ile evcil hayvan sağlığı dijital platformdan takip edilebilecek
  2. 'Kuantum bilgisayarlar 10 yıl sonra hayal gücümüzün ötesinde problemleri çözebilir'
  3. Hatay’da orman zararlılarıyla mücadele tatbikatı gerçekleştirildi
  4. Bayraktar TB2 SİHA artık Hırvatistan semalarını koruyacak
  5. Cevdet Yılmaz: 'Uluslararası Kuantum Bilimi ve Teknolojisi Yılı'na güçlü adımlarla hazırlanıyoruz
  6. Bayraktar TB3 SİHA'dan dünya havacılık tarihinde bir ilk
  7. Türkiye, dünyada bir ilki başardı
  8. Bayraktar TB3 SİHA'dan dünya havacılık tarihinde bir ilk
  9. Rivulis, tarımda gelişmiş yapay zeka teknolojisini kullanıyor
  10. Türk savunma sanayi firmaları, İDEAS 2024 Fuarı'nda yerini aldı

© Copyright 2024

DHA